"my laptop!"
(Laptop'um!)Hedefim o değildi...
İstemeyerek ama isteyerekte laptop'a Cola dökmüştüm. Asıl hedefim María'ydı.
Peki Kenan neden panikle maría'ya bakıyordu? Bana baksana!
"Alara!"
Bakışları sonunda beni bulunca gülümseyecektim ki birden bana bağırmasıyla sıçradım.
"Neden döktün?!"
María'nın bizi anlamaması için Türkçe konuştuğu belliydi. Laptop'u koluyla silmeye çalışan maría'ya bakıp tekrar Kenan'a döndüm.
"Bilerek olmadı."
Masum kız rolüne girip yüzümü astım.
"Sorry-"
(Kusura bakm-)María'ya dönüp yalandan özür dileyecekken kenan'ın bağırması ile ikinci kez korktum.
"Yalan söyleme!"
"Ne bağırıyorsun be?!"
Masaya koyduğum tepsideki hâlâ yarım dolu olan cola bardağını alıp kenan'ın yüzüne döktüm.
Sinirle solurken kapalı gözlerini açtı. Bana, sanki beni lavaş arası çiğköfte yiyecekmiş gibi bakıyordu.
"was ist los?"
(Neler oluyor?)Beate teyze balkondan içeri girerken şaşkınlıkla bize baktı. Daha doğrusu cola olmuş laptop'a ve masaya.
Şimdi ne yapmam gerekti?
Dursam tüm suç üzerime kalacaktı. Gitsem ayıp olurdu.
Seçimimi gitmekten yana kullanıp birşey demeden salona ilerleyip koltuğun üzerinde duran çantamı aldım.
"Nereye daha yeni geldin Alara?"
Yerinde doğrulup ayağa kalkan engin amcaya döndüm.
"Herşey için sağolun gitsem iyi olur."
Kapıya doğru yöneldiğimde Engin amca bağırarak arkamdan seslendi.
"Kenan bıraksın seni!"
Anlık duraksama yaşasamda tekrar hareket edip ayakkabılarımı giydim ve evden dışarı çıktım.
Söz vermişti!
Benden başka kızlarla konuşmayacaktı!
Ve kızın yanında bana bağırmıştı keşke bardağı kafasında kırsaydım!
Aniden bileğimden tutulup arkamı dönmem ile sinirden koyulaşmış bir çift yeşillerle buluştu gözlerim.
"Amacın ne?!"
Amacım mı ne? Beni de yanlarına alabilirlerdi!
"Asıl senin amacın ne! Neden ben yokmuşum gibi davranıyorsun! Bi an görünmez olduğunu düşünüyorum!"
Bileğimi daha da sıkıp kendine çekerken gözlerimi gözlerinden bir saniye bile ayırmadım.
"Warum mischst du dich in Dinge ein, die du nicht verstehst?!"
(senin anlamayacağın şeylere neden karışıyorsun?!)"Gözümün önünde flörtleştiniz!"
Bağırmasına karşılık daha çok bağırarak tepki veriyordum.
"María 38 yaşında!"
Hadi be. 20 gösteriyor.
Bir an duraksayıp düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends || Kenan yıldız
Fiksi Penggemar"arkadaşın olmak istemiyorum." başlangıç :23 temmuz 2024 bitiş:? 🥇#kenanyıldız 25/08/2024 !!