"Prenses'im uyan hadi."Minik kızın babası kızının yanağından öperek uyandırmaya çalışıyordu. Minik kız en sonunda harketlenmiş elleriyle gözlerini oluşturmaya başlamıştı.
"Ich bin müde..."
(Uykum var...)"Du musst aufwachen, du musst zur Schule gehen."
(Uyanmalısın, okula gideceksin.)Minik kız duyduğu şeyle arkasını dönüp mızmızlanmaya başladı.
"Mein Bauch tut weh..."
(Karnım ağrıyor...)Minik kızın babası saçlarını sevmeye başladı. Minik kız ise ağlamamak için kendini tutuyordu. Bugün okulun ilk günüydü.
"Machen wir uns bereit, Kenan ist bereits bereit."
(Hadi hazırlanalım, Kenan çoktan hazırdır bile.)Minik kız Kenan'ın adını duyunca geri babasına döndü.
"Kenan wird auch an meiner Seite stehen, oder?"
(Kenan da yanımda olacak değil mi?)Minik kızın babası minik kızı onaylarcasına mırıldandı.
"Irgendwie..."
(Sayılır...)Minik kız istemiye istemiye yatağından indi ve banyoya girip elini yüzünü yıkadı.
"Yemek hazıırr!"
Minik kızın annesi minik kız banyodan çıkar çıkmaz ağzına ekmeğe bandığı menemen'i soktu.
"Sind wir aufgeregt?"
(Heyecanlı mıyız?)Minik kız annesini umursamadan karnını tutarak odasına girdi. Arkasından elinde okul formasıyla gelen annesi minik kızı kucağına aldı.
"Bebeğim, korkuyor musun?"
Minik kız kafasını hayır anlamında sallayıp karnını gösterdi.
"karnım ağrıyor bugün gitmesem?"
"Benimde karnım ağrıyor bende kardeşini doğurmasam?"
Minik kızın annesi de taklidini yapıp karnını tuttu. Minik kız omuzlarını silkip kucağından indi.
"Doğurma."
Minik kızın babası da odaya girmiş ikiliyi izliyordu. Köşede duran prensesli çantayı eline alıp salladı.
"Hadi yemeğini ye de gidelim prensesim."
Minik kız kendini daha kötü hissetti. Ağlamasına ramak kalmıştı.
"Yemicem!"
Minik kızın annesi zar zor bir iki lokma yemek yedirmiş işkence gibi geçen kıyafet giyme seansından sonra minik kız kendini bırakmış ağlamaya başlamıştı.
"Buneee! Çok kötü elbisee! Karnım ağrıyo! Gitmicem!"
Minik kız babasının kucağında tepiniyor okula gitmemek için direniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends || Kenan yıldız
Fanfiction"arkadaşın olmak istemiyorum." başlangıç :23 temmuz 2024 bitiş:? 🥇#kenanyıldız 25/08/2024 !!