3 gün sonra
"Hast du auch einen Bikini gekauft?"
(bikini de aldın mı?)Kaşlarımı çatıp elimdeki şortlara baktım.
"ist es nötig?"
(gerek var mı?)(Natürlich! Wenn Sie im Hotel übernachten, können Sie im Pool schwimmen.)
(Tabiki! Otelde kalacaksınız havuza girersin.)Dolabımla ilerlerken bir an durdum. Simitim nerdeydi benim?
"Anneee! Simitim nerde?!"
"Nereye koyduysan ordadır!"
Masama ilerleyip telefonu elime aldım.
"Hâlâ simitle mi yüzüyorsu-"
"bis später."
(sonra görüşürüz.)Kızlarla sesli konuşmamı sonlandırıp yatağa oturdum. David ile ayrılalı 3 gün olmuştu. Halimden memnundum. Kızlarla da küs değildim. Sonuçta en yakın arkadaşlarımdı. Ne olursa olsun seviyordum, onlarda beni.
Şimdi ise Berlin için valizimi hazırlıyordum. 5 gün sonra Berlin'e uçacaktık. Heycanlıydım. Annemgil olmadan ilk seyahatimdi.
Ayağa kalkıp dolaplarımı kurcalamaya başladım. Flamingo'lu simitimi bulmaya çalışıyordum.
Yoktu.
Hiçbir yerde yoktu. En sonunda anneme seslenip gelmesini bekledim.
"Annee!"
"Ne var?!"
Pat diye odaya dalmasıyla yerimde sıçradım. Bizim evde kapı çalma âdeti yoktu. Odaya fuhuş operasyonuna gelen tim'ler gibi girerlerdi.
"Simitim yok."
Dolaba bakması için köşeye çekildim ve kollarımı birbirine bağladım.
"Bu ne?"
Dolaba yaklaşıp eliyle birkaç yeri açtı. Saniye sürmeden elinde simitim ile bana döndü.
"Orda mıymış?"
Üzerime fırlatmasıyla yere düşmemesi için hemen tuttum. Sevilay sultan bugün galiba biraz sinirliydi. Sinirinin dinmesi adına yanına yaklaşıp gülümsedim.
"Sende gelsene benimle?"
"Evdeki danalara kim bakacak? 2 güne kalmaz evi ahıra çevirir açıktan ölür bunlar. Hem işim gücüm var benim daha ezme yapacağım kış için."
Boynuna sarılıp kokusunu içime çektim. Sadece 1 haftalığına gidiyordum ama özleyecektim.
"Oyalama beni işim var."
"Seni seviyorum anneemm."
En sonunda sinirli yüzü gidip yerine gülümseme gelmişti. Sarılmama karşılık saçlarımı okşamıştı.
"Bende seni pıtırcık."
Ortam git gide gereksiz duygusallaşırken geri çekilip valizimi hazırlamaya devam ettim.
Valizimi hazırlamayı bitirmiş yatağıma yüz üstü uzanıp TikTok'da geziniyordum.
Karşıma Kenan'a yapılan editlerden çıkınca geçmeyip sonuna kadar izledim.
Bu kaçıncı izlemişimdi bilmiyordum ama sonunda kendimi ekrana gülerek bakarken buldum. Hemen kendime gelip videoyu geçtim.
"Alaraa!"
"Efendim?!"
Ses yok.
"Alaraa!"
"Efendim?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends || Kenan yıldız
Fanfiction"arkadaşın olmak istemiyorum." başlangıç :23 temmuz 2024 bitiş:? 🥇#kenanyıldız 25/08/2024 !!