Kapitola 5.

20 5 0
                                    

Ať se všichni členové tohoto klanu sejdou na klanové shromáždění ", mňoukl Hromový měsíc. Bělinka sebou trhla v pelíšku a ihned vyběhla ze školky. Před velkou skálou se začaly kupit kočky a když mezi nimi spatřila Dubotlapku spěchala za ním .

Hnědý kocourek si jí všiml a ocáskem ukázal vedle sebe na znamení že je tu místo . Bělinka se uvelebila vedle něj a s očekáváním vzhlédla ke skále. „ dnes při úplňku se koná shromáždění u tří bříz a teď bych chtěl oznámit všechny kočky co půjdou se mnou !",

Hromový měsíc se na chvíli odmlčel a klanem projelo vzrušení. „ bude to Bukvice , ", otočil se na svou zástupkyni „ a Orlí křídlo , Mourovatý ocas, Světluška , Pírko a a z učedníků půjde Dubotlapka. ",

Všichni jmenovaní vstali a uctivě kývli směrem k veliteli. Hromový měsíc seskočil ladnými skoky ze skály a válečníci ho následovali směrem k východu z tábora. Bělinka ještě doběhla ke kamarádovi a mňoukla „ až se vrátíš , chci všechno slyšet !", dodala důrazně. Dubotlapka se usmál „ neboj , všechno ti řeknu ". Potom jí mávl ocáskem a zmizel v kapradinovém tunelu.

Bělinka se rozeběhla ke školce a uvelebila se znovu v pelíšku aby se trochu prospala, než se Dubotlapka vrátí.


............ ................ ......... ................ ........



Bělinka seděla před školkou a netrpělivě vyhlížela válečníky , kteří se účastnili shromáždění. Vedle ní seděla Bobulka a hřála jí svou krémovou srstí. V tom se zachvělo kapradí a do tábora vběhli válečníci v čele s Hromovým měsícem. Stříbrný kocour se vydal k velitelskému doupěti a Bukvice ho následovala.

Bělinka ho vyhledala pohledem , hnědý kocourek měl lehce vlkhou srst . Kočička se ještě otočila na Bobulku ale ta už se radostně vítala se svým otcem - Orlím křídlem. Bělinka doběhla k učedníkovi . Když si jí všiml zavrněl a společně se posadili do mechu , nedaleko učednického doupěte. Bělinka už to nevydržela „ tak co , jaké to bylo ?", vyhrkla. . Dubotlapka si uvolněně vzdychl „ tak jako obvykle, Noční klan se podělil o nové učedníky a Světelným se daří dobře. "

Bělinka se zasnila„ a jaké jsou kočky z ostatních klanů ?",. „ Noční jsou přátelští a mají na věci podobný názor jako náš klan. Ale Světelní mají svou hlavu a bývají často arogantní a namyšlení. " Bělinka přikývla ale sklopila ouška. „ zní to tak zajímavě, kéžbych tam mohla i já ",. Dubotlapka jí pohladil ocáskem „ neboj , však už brzy se staneš učednicí a pak tě velitel určitě vybere!",

Bělinka se uklidnila „ tak to doufám že už bude brzy ", mňoukla spíš sama pro sebe.


Tajemství Bílé hvězdyWhere stories live. Discover now