●●●●
Erkenden gelen bir bölüm daha u___u Bu bölümde Chanyeol'un yaşadıklarına bir göz atalım istedim. Ailesi ve yaşantısı hakkında bilgi sahibi olursunuz. Arada böyle Chanyeol bölümleri olacak zaten asfhdk İyi okumalaar!~ Yorum bırakmayı unutmayın. Jgnfıgj
●●●●●●●●
Ablamın ricalarını görmezden gelmemeyi tercih edip kahvaltıya indiğime milyonuncu kez pişman oluyordum. Kulaklarımı tıkamak gibi bir lüksüm yoktu bu yüzden annem ve babamın söylenmelerine katlanmak zorundaydım.
Babam hiç dokunmadığı bardağını eline alıp dudaklarına götürdü ve çayından sesli bir yudum aldı. Yutkunup gözlerini bana dikti.
"Ne zaman adam olmayı düşünüyorsun?"
Pekala. İşte başlıyorduk.
Cevap vermek yerine ablamın yaptığı yumurta rulosundan bir parçayı ağzıma tıktım ve gözlerimi masada sabitledim.
"Baba, abimin üstüne çok gitmiyor musun?"
Sooyoung'a minnettar bir bakış atıp yemeğime geri döndüm. Annem ve ablam ağızlarını açmadan bizi, daha doğrusu Sooyoung ile babamı dinliyordu.
"Üstüne gitmiyorum. Bir baba olarak oğlumun bu şekilde yetişmesini istemiyorum."
Sooyoung'un bir şey demesine fırsat vermeden sağ kaşımı kaldırıp bakışlarımı babama diktim.
"Nasıl yetişiyormuşum ben?"
Babam bu ukala tavrıma sinir oluyordu ama yapabileceğim bir şey yoktu. Sürekli tartışma çıkaracak şeyler söyleyen kendisiydi.
"Ukala, terbiyesiz, başıboş. Neden bir işe girmeyi denemiyorsun? En azından bir şeye yararsın. Safari paranı falan çıkarırsın. Nasıl olur?"
Zoraki yutkundum ve gözlerimin dolmasını engellemek için gözlerimi kırpıştırdım. Babam, böyleydi işte. Karşısındakini kırar, paramparça ederdi. Ama hiçbir şey olmamış gibi davranırdı.
"Chanyeol'un psikolog olmak istediğini söylediğinde annemin de senin de verdiğiniz tepki hala aklımda." Ablam anneme ve babama birer bakış atıp devam etti. "Chanyeol'u avukat olması için nasıl zorladığınızı da hatırlıyorum. Fakülteyi bitirdi istediğin gibi ama neden sevmediği bir mesleği yapsın ki?"
Annem ablama küçümseyici bir bakış attı ve gözlerini devirdi.
"Psikolog olup ne yapacaktı? Delilerin arasında kala kala başımıza deli kesilirdi."
Babam annemin cevabını başıyla tasdik edip kollarını bağladı ve arkasına yaslandı. Oldukça keyifli gözüküyordu.
"O halde babam da suçluların arasında dura dura suçlu olmuş olmalı. Söylesene baba, kaç kişiyi öldürdün? Kaç dükkan soydun?"
Sooyoung eliyle ağzını kapatıp farkettirmeden gülmeyi denerken ablam bana göz kırptı. Babam ve annem ise oldukça hiddetli gözüküyordu. Babam kaşlarını çatıp yumruk yaptığı elini aniden masaya vurdu.
"Kes sesini! Terbiyesiz davranıyorsun!"
"Baba!"
Ablam, babam ve masanın geri kalanını umursamadan peçeteyle ağzımı silip oturduğum sandalyeden kalktım ve arkama bakmadan kapıya ilerledim. Ceketimi ve anahtarlarımı alıp evden çıktım.
●●●●●●●●
Elimdeki bitmiş dondurma çöpünü cebime tıktım ve oturduğum banka iyice yayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish List // baekyeol
FanfictionBabam her zaman ilginç bir insan olmuştu. Ve gittiğinde ise bana yine ilginç bir şey bırakmıştı. Bir Dilek Listesi. Babam gittikten sonra o listeyi umursamamam bir hataydı. Babam bunun için üzülüyor olmalıydı. O listedekileri gerçekleştirecektim. ...