Capitolul 4

324 13 0
                                    

Liane casca ochii. 

-Ce fac aia doi acolo? intreba ea nevenindu-i sa creada.

Quan o privi dar nu spuse nimic.

Imediat dupa Ally si Carmella venira de mana.

-Liane, ghici ce s-a intamplat in apa, zise ea cu sufletul la gura.

-Mai de graba nu as vrea sa aflu, zise ea. Voi doi ati mai facut si alte prostioare cat timp am dormit? intreba ea razand.

-I-ai spionat incontinuu, se auzi Quan.

Liane isi inghiti limba. Chestia aia fumatoare tocmai a vorbit? Si tocmai o daduse in gat? 

-Oh, credeam ca prietenul tau e mut, Ally, zise Liane si se uita rautacios la Quan.

Ally rase.

-Putina atentie si la noi, zise Carmella, noi doi suntem un cuplu, striga apoi si il imbratisa pe Ally.

-Cred ca e apocalipsa,murmura Liane.

Tipul asta Ally nu ii inspira incredere. Il vazuse flirtand si cu alte fete ieri. Dar nu ii spusese nimic Carmellei. Nu voia sa ii strice fericirea.

Era aproape 9 dar soarele inca stralucea palid. 

-Felicitari, zise Quan uitandu-se la Liane.

" De ce se uita asa?" se intreba ea. " Si de ce nu mi-a adresat niciun cuvant cat am fost singuri?"

Pe drum spre tabara Carmella vorbi doar cu Liane si ii povesti tot ce vorbise cu Ally.

Ally probabil facea acelasi lucru cu Quan. 

***

Tina si Alex radeau copios intinsi pe iarba.

-Tu esti atat de popular, Alex, nu pot sa cred ca iti pierzi timpul cu  o ciudata ca mine, zise ea.

Alex incepu sa rada zgomotos. Chiar foarte zgomotos. Tina se infiora. Il auzise chicotind dar nu razand ca un debil mintal pana acum. 

-Esti o fata super, Tina. Si m-am distrat azi cat am facut fotografiile alea, zise el.

Tina forta un zambet.

Acum cred ca intelegea de ce nimeni nu era prin preajma lui Alex. Avea atat de multe like-uri pe Instagram,dar rasul lui speria persoane. Inainte ca Tina sa poata raspunde Alex se urca peste ea si o saruta.

Tinei aproape ca ii iesira ochii din orbite de mirare.

Alex isi afunda limba in gura ei, aproape ajungand la gat.

-Doamne, Alex da-te de pe mine! striga ea cand o elibera din sarutul acela atat de scarbos.

Aflase doua lucruri despre el.

1. Radea ca un cal

2. Saruta ca o masina de spalat

-Ce e? Nu ti-a placut? intreba Alex. Ma simt foarte atras de tine, Tina, recunoscu el.

Tina simti ca vomita. 

-Si eu, ma simteam, zise ea ridicandu-se din iarba.

-Cum adica te simteai?? Tina cu tine vorbesc! Nu poti sa ma lasi asa, toata viata am asteptat pe cineva ca tine!

-Esti nebun? Lasa-ma! Toata ziua te-ai comportat atat de frumos, aproape ca m-as fi indragostit de perfectiunea ta! De fapt esti doar un psihopat ca toti ceilalti! striga ea si vru sa ia pozele.

-Astea raman la mine, zise el luandu-i-o inainte.

-Poftim? Alex stii ca am nevoie de ele, zise ea.

Tabara iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum