In aceeasi zi, pe la ora 9 Tina se uita la un film pe laptopul lui Alex. Alex ii alesese o comedie care sa o inveseleasca. Alex il ruga pe unul dintre colegii lui sa doarma in locul lui Quan in camera de jos. Acesta acceptase dupa ce vazu in ce stare e Tina. Celalalt coleg de camera era chiar Burtos care nu indrazni sa comenteze ceva in legatura cu poza.
-Trebuie sa vorbesti cu fetele, Tina, ii zise Alex usor asezandu-se pe jos langa patul ei.
Aceasta isi ridica ochii din ecran si il privi.
-Sigur ma urasc, zise ea.
-Si-au facut multe griji pentru tine azi, explica Alex.
Tina se lumina putin la fata.
-Serios? intreba ea.
-Da, i-am zis lui Liane unde esti, a zis sa vii sa vorbesti oricand cu ea.
-Alex, dar te rog nu azi, il ruga Tina. Pur si simplu nu ma pot da jos din patul asta.
Alex ofta si incuviinta.
-Bine, maine dimineata, te rog, e spre binele tau, adauga el si o mangaie pe par.
Tina il privi. Se simtea mai in siguranta. Alex fusese singura persoana careia ii pasase cu adevarat.
Si mai ales sa o lase sa stea cu el in seara aceea doar ca sa nu o gaseasca nimeni, fusese atat de dragut din partea lui. Mai ales dupa cate ii facuse ea.
***
Carmella si Theo erau inca in sala de sport. Repetasera de cateva ore incontinuu. Acum ramasesera singuri. Carmella avea dureri cumplite asa ca se aseza pe jos. Theo ii verifica soldul. Parea totul in regula. Dar daca ea se simtea rau atunci mai bine incetau repetitiile.
-Imi pare rau pentru prietena voastra, zise el asezandu-se langa ea.
-Nu, mie imi pare rau de prietenul tau, imi pare rau ca poti sa il numesti pe baiatul ala prieten, spuse Carmella privindu-l in ochi.
Theo isi feri privirea.
-Nu e chiar un prieten, zise el.
-Atunci ce e? Tot un "partener"? intreba Carmella. Asta i-a spus si Quan lui Liane.
-Nu, in niciun caz un partener, zise el repede.
-Chiar nu inteleg chestia asta cu parteneriatul, se enerva Carmella.
-Tot ce trebuie sa intelegi e ca eu nu fac parte din el, Quan e cel mai bun prieten al meu, dar e problema lui la ce se inhama, spuse Theo si isi trecu bratul pe dupa gatul Carmellei.
Aceasta casca si isi aseza capul pe umarul lui.
-Mi-e somn, murmura ea.
-Odihneste-te putin, zise el. Pana atunci o sa iti spun o poveste.
-Ce poveste? intreba Carmella cu vocea din ce in ce mai stinsa.
-Se numeste "Ce as vrea sa iti fac daca ai fi dezbracata", zise el.
Carmella chicoti.
-Ascult, zise ea.
***
Liane deveni ingrijorata. Unde naiba umbla Carmella? Era aproape 12 noaptea! Era singura in camera si se plictisea teribil. Tina nu venise sa vorbeasca cu ea. Poate nici nu voia. In fine, ea macar incercase.
Deodata se auzi o bataie puternica in usa.
Liane tresari desprinsa din visare.
-Ce mai vrei? intreba ea deschizand usa si dand cu ochii de Quan.
CITEȘTI
Tabara iubirii
Teen FictionTabara de vara este o buna ocazie de a-ti face prieteni noi, de a innoda legaturi care pot dura toata viata. Nu si pentru cele 3 cele mai bune prietene, o fitoasa, o latina si o reporterita, ele vor experimenta mai mult de atat, si anume dragostea d...