-Tu si vaca aia de prietena a ta aveti obiceiul asta de a distruge lucrurile banuiesc, racni el intrand in cabina.
Carmella statea infasurata in pelerina,plangand. Coafura ei era distrusa.
Se uita la Theo cu durere.
-Nu pot sa cred ca ai spus asta, a fost doar un accident, ii zise ea rugator.
-Un accident care ne-a descalificat! striga el.
-Iti jur ca nu am vrut sa se intample asta! striga ea si se ridica sa il imbratiseze.
Theo ii dadu mainile la o parte.
-Te gandeai la prietenul tau, nu-i asa?Cum ar fi sa ti-o tragi cu el, dupa atata timp, ii arunca.
Se indeparta si isi freca ceafa.
-A fost un accident, nu iti permit sa imi vorbesti asa, ii striga Carmella. Nu stii nimic despre mine si Diego!
-Asta pentru ca nu te-ai deranjat sa imi spui vreodata! striga si el la randul lui.
-Nu este nimic din ceea ce crezi, nu am avut idee ca Diego va fi aici pana mi-ai spus tu!
-Oare? intreba el ironic.
-Nu pot sa cred ca tu nu ma crezi! striga ea furioasa.
Theo se uita dezgustat la ea.
-M-ai facut de ras! S-a terminat! ii zise si dadu sa iasa din cabina.
Carmellei ii navali sangele in obraji.
-Nemernicule! striga. Esti exact ca prietenii tai! Am crezut ca esti diferit, dar m-am inselat, dispari!
Theo nu privi in urma ci isi lua lucrurile si iesi.
Se ciocni de Liane care incerca sa intre.
Acesta se uita urat la ea.
-Ce s-a intamplat pe scena Carm? E din cauza lui Diego? intreba ea cuprinzand-o in brate.
-Nenorocitul mi-a stricat numarul, planse ea. Iar Theo a rupt-o cu mine!
Liane casca ochii.
-Cu ce motiv?
-I-am stricat numarul la care muncise atat de mult, zise Carmella.
-Din cate stiu el nici macar nu e dansator, zise Liane inca in stare de soc.
-Mai conteaza acum? intreba Carmella.
***
Spectacolul se terminase. Diego luase premiul cel mare. Minunat!
Carmella isi stranse lucrurile si iesi din cabina dupa ce fu sigura ca nu mai era nimeni prin preajma.
Lacrimile ii curgeau pe obraji. Se antrenase seara de seara pentru momentul asta. Crezuse in dansul ei, crezuse in Theo si mai ales dupa mult timp, crezuse in ea.
-Ticalosule! striga cand il intalni pe Diego.
O astepta rezemat de un copac cu marele premiu in mana.
-Ti-am promis ca ma razbun,chica, rase el.
-Nu ti-am facut nimic ca tu sa te razbuni pe mine, ii zise plina de ura.
-O, ba da, am uitat, nu ti-am iertat greselile, continua ea.
Diego ranji.
-Putem sa impartim premiul asta daca vrei, propuse el.
-Pentru nimic in lume! se rasti ea. Si nu era nevoie sa ii povestesti lui Theo mica noastra romanta!
-De ce? Nu i-a placut? intreba el continuand sa ranjeasca prosteste.
-Nu stiu de ce ma pun la mintea ta, zise ea incet si trecu de el.
Ajunsa in camera se tranti in pat. Era inca imbracata cu rochia de dans. Liane iesi din baie. Nu ii adresa niciun cuvant, doar se aseza langa ea si o lasa sa planga.
***
Dimineata cele trei isi faceau bagajele. Peste doua zile aveau sa plece acasa.
-Inca doua zile cu mancarea oribila de la cantina si apoi acasa in sfarsit, suspina Tina.
Liane si Carmella erau tacute. Tina le arunca o privire compatimitoare si iesi pe usa.
Liane si Carmella isi luara gentile de umar si iesira si ele. Prima destinatie fu plaja. Ultima zi in care mai puteau sta pe plaja.
Liane ramase pe nisip. Mazgalea ceva in caietul lui Quan. Se facuse complet de ras la spectacolul de dans. Iubitul ei era la inchisoare. Perfect! Nu stia ce sa faca, voia sa il vada mai mult decat orice pe lume. Ii simtea lipsa atat de tare! Astazi avea sa ia marea decizie. Urma sa il viziteze si sa intretina relatia asta sau sa se faca disparuta.
Carmella pe de alta parte statea de una singura pe malul apei. O daduse in bara din nou. O durea atat de tare. Theo nu o cautase in seara precedenta. Nu isi dorea sa se impace cu ea. Vorbele lui o taiasera ca un cutit. Dupa atata timp isi daduse arama pe fata. Briza marina ii mangaia fata plansa. Isi scoase din geanta sandalele cu toc cu care dansase. Sandalele purtau in spate ani de antrenamente si concursuri castigate. De data asta renunta definitiv. Privi sandalele pentru cateva clipe. Le stranse la piept. Iubea sa danseze dar nu va mai dansa de acum.
Le arunca cu putere in mare. Le vazu luate de valuri si purtate departe. Ii parea atat de rau, dar nu mai putea face nimic acum.
Degeaba ii placea sa danseze daca asta ii provoca numai durere.
Crezuse ca Theo e o sansa spre o viata noua. Dar o lasase intocmai cum o lasase si Diego.
Nu putea sa creada ca lui nu ii mai pasa. O durea gandul asta. Acum devenisera doi straini ca la inceput. Ii intelegea suferinta lui Liane. Se gandea ca ar fi fost mai bine ca si Theo sa fie atat de departe de ea. Poate l-ar fi uitat mai usor. In curand avea sa plece acasa, iar ei doi nu se vor mai vedea decat in cele doua zile care ramasesera.
Liane o imbratisa de la spate.
Carmella ii prinse mainile cu ale ei.
-Ce ai de gand sa faci? o intreba pe Liane stiind ce gand o framanta.
-Inca nu stiu, zise ea zambind usor. Dar voi afla.
CITEȘTI
Tabara iubirii
Teen FictionTabara de vara este o buna ocazie de a-ti face prieteni noi, de a innoda legaturi care pot dura toata viata. Nu si pentru cele 3 cele mai bune prietene, o fitoasa, o latina si o reporterita, ele vor experimenta mai mult de atat, si anume dragostea d...