Duminica sosi. Ally se ruga de Tina sa mearga la focul de tabara insa aceasta refuza constant.
Liane ii alesese tinuta lui Quan pentru seara aceea.
-Arat groaznic, ii zise el. Pantalonii astia sunt prea mulati, arat ca un gay.
-Nu sunt mulati, sunt masura ta, incerca Liane sa il convinga.
Carmella si Theo erau deja acolo, ajutasera la aprinderea focului impreuna cu alti tineri.
Aprinsera cateva torte si impodobisera cu liane decorate cu flori. Seara avea o tematica hawaiana.
Cineva dadu drumul la muzica. Liane si Quan ajunsera si ei. Liane se tinea de bratul lui insa nu incetau sa se strambe unul la altul.
Theo si Carmella dansara vreo doua dansuri apoi Theo o trase deoparte si ii sopti:
-Vreau sa iti arat ceva.
-Ce? intreba ea.
-Dar nu aici, trebuie sa plecam, continua el si o prinse de mana.
-Dar petrecerea abia a inceput, ii zise in timp ce se strecurau prin multime.
***
-Hai sa dansam! se ruga Liane de Quan care statea retras langa un copac.
-Nu, refuza el.
-Toate perechile danseaza, insista ea.
-Dar noi nu suntem o pereche, o instiinta el.
Liane dadu ochii peste cap.
-Nu putem sa ne prefacem macar ca suntem? il intreba tragandu-l de mana.
In acest timp, Ally isi facu aparitia langa cei doi. Purta o camasa inflorata bagata in jeansi trei sferturi si espadrile. Cureaua Armani nu ii lipsea.
-Pot sa ti-o rapesc pentru cateva minute? il intreba pe Quan, in timp ce o privea pe Liane.
Liane ii arunca lui Quan o privire gen " te implor,nu", insa Quan aproba din cap.
Ally o lua de mana si o conduse mai aproape de perechile care dansau. Liane se uita inapoi la Quan cu o privire ucigatoare.
Melodia era extrem de senzuala iar Ally nu ezita sa isi aseze mainile pe talia ei. Ca mai apoi sa coboare amenintator de mult spre fund.
Liane ii zambea amabil. Dadea din cap si se prefacea ca intelege tot ce ii zicea el. Tipul chiar nu realiza ca muzica e data la maxim?
Se apropie de urechea ei. Quan se uita urat.
-Ti-au placut cadourile de la mine?o intreba Ally.
Liane isi aduse aminte de buchetul de flori, de bomboane, de felicitari si multe altele pe care le primise in decursul saptamanii.
-Tu mi-ai trimis toate alea? replica Liane flatata insa mai mult socata.
El aproba. Se pozitionase mult prea aproape de ea ca sa o poata auzi.
-Mi-au placut pana sa aflu ca sunt de la tine, ii zise Liane. Tu esti impreuna cu Tina.
Vorbind de Tina, aceasta isi facu aparitia timid si negasindu-l pe Ally se apropie de Quan.
-Stii cumva unde e Ally? il intreba.
Quan observa ca Tina chiar se straduise sa se aranjeze, sa isi mascheze loviturile de pe fata. Ii era oarecum mila de ea dar cineva trebuia sa ii deschida ochii. Ally nu o iubea. Arata cu mana inspre cei doi care dansau.
Tina casca gura. Quan simti in acelasi timp ca se razbuna pe Liane. Voia sa stea langa el, sa vorbeasca cu el, sa rada la glumele lui in loc sa danseze cu Ally.
CITEȘTI
Tabara iubirii
Teen FictionTabara de vara este o buna ocazie de a-ti face prieteni noi, de a innoda legaturi care pot dura toata viata. Nu si pentru cele 3 cele mai bune prietene, o fitoasa, o latina si o reporterita, ele vor experimenta mai mult de atat, si anume dragostea d...