-A fost destul de bine, zise Theo cand reprezentatia Carmellei a luat sfarsit.
Carmellei ii batea inima nebuneste si respira repede.
-Nu credeam ca pot sa ma mai misc asa, recunoscu ea mandra de propriile forte.
-De cand nu ai mai dansat? intreba el facandu-i semn sa vina sa se aseze langa el.
-Cred ca de 8 luni, zise ea descaltandu-se de tocurile care ii dadeau dureri.
-Si de ce ai renuntat? intreba el privind-o.
-A fost o chestie mai complicata, fostul meu partener era in acelasi timp si iubitul meu, renuntand la el am renuntat si la dans.
Theo privea in gol si parea ca analizeaza ce tocmai spusese Carmella.
-Si nu ai mai gasit pe nimeni potrivit? intreba el apoi.
-Nu, nici nu am mai cautat defapt, raspunse ea.
Amintirile ii dadeau dureri.
-Dar tu? Si tu ai spus ca nu ai mai repetat demult, schimba ea subiectul.
-Pentru mine dansul e mai mult un hobby decat o performanta, plus de asta baietii nu stiu ca dansez, explica el.
Carmella se pierdea in ochii lui albastrii. Atat de sinceri, atat de diferiti decat cei ai lui Ally.
-Cred ca ar fi mai bine sa plecam, zise Carmella observand ca se lasa incet incet linistea.
Theo se ridica si merse sa ii aduca geanta.
Cand i-o intinse mainile lor se atinsera iar Carmella simti un fior. Se spune ca dragostea adevarata incepe cu acest fior. Oare si Theo il simtise?
-Multumesc, zise ea si se ridica.
Iesira impreuna dar o luara pe cai diferite.
Carmella ajunse in camera si isi lasa geanta. Nu era nici tipenie de fete.
***
Tina si Ally stateau impreuna pe o banca. Langa ei mai erau si Quan si Sageata.
Ally tocmai spusese o gluma iar Tina radea de una singura.
-Du-te si adu-mi o bere, ii spuse Ally lui Sageata.
Acesta nu comenta si pleca. Era impotriva regulamentului sa bei alcool dar Tinei ii placea cum Ally incalca toate regulile.
-El iti indeplineste orice dorinta? intreba Tina amuzata.
-Da, e ca sclavul meu, zise Ally zambind.
-Vreau si eu un sclav, zise Tina entuziasmata.
-De acum e si al tau, pana la urma tu esti doamna mea, zise Ally.
Cateodata Tinei i se parea ca Ally e atat de netot.
O zarira pe Carmella venind grabita inspre ei.
Ally se ridica repede ca sa nu dea de banuit.
-Ce face iubita mea? o intreba el primind-o in brate.
Carmella il imbratisa si ii inhala aroma. Zabovi putin nedorind sa se desprinda din imbratisare.
-Ati vazut-o pe Liane? intreba ea.
La auzul cuvantului "Liane", Quan isi ridica ochii din caietul lui.
-Nu e in camera? Acolo era mai devreme, zise Tina.
-Nu mai e acolo, zise si Carmella. Am tot cautat-o.
-Poate se plimba si ea un pic, zise Ally, hai sa mergem noi doi sa ne facem de cap, continua el sarutand-o pe Carmella.
Tina privea tot spectacolul dezgustata.
-Imi pare rau, Ally, dar nu pot, Liane nu pleaca niciodata de una singura decat daca se simte foarte rau.
Ally se incrunta.
-Mai las-o dracu si treci incoa', se rasti apucand-o cu bratul de umeri.
Carmella se simti bruscata. Nu se mai purtase asa cu ea pana atunci. Si vorbise atat de urat de Liane.
Tina zambi cu superioritate. Era sigura ca Ally nu ii va face niciodata una ca asta ei.
Cu totii se oprisera din ce faceau si se uitau la ei, inclusiv Sageata care se intorsese.
Carmella era atat de jenata. O pusese intr-o situatie penibila.
-Ally, scuze dar chiar nu.. incerca ea sa zica insa Ally o palmui.
Carmella ramase cu chipul intors si lacrimi calde ii inundara ochii. Ally o palmuise in fata prietenilor lui. Se intoarse usor. Parul ii era ciufulit. Il privi cu ochii mari, umezi. El inca o privea cu dusmanie.
Carmella fugi de acolo. Merse de una singura tinandu-se tot drumul cu mana de obraz si plangand. Nu mai fusese atat de umilita in viata ei. Diego nu se comportase niciodata in felul asta cu ea.
Ajunse pe plaja. Era dupa-amiaza si cativa tineri faceau baie in mare. Se plimba prin nisip bucurandu-se de atingerea lui, cand o zari pe Liane la vreo 10 pasi de acolo.
-Liane! striga ea.
Liane se intoarse sa o priveasca apoi isi relua pozitia ghemuita. Carmella se aseza langa ea. Ambele aveau lacrimi in ochi.
-Ce ai patit? striga Liane socata.
-Tu ce ai patit si pe unde naiba ai umblat? Mi-am facut atatea griji, zise Carmella si o imbratisa.
-Quan mi-a zis ca nu ma place de fata cu Alex, mi-a zis ca nu ii place nimic la mine, ca il deranjez si ca habar n-am sa merg pe tocuri, se planse Liane asezandu-si capul pe umarul Carmellei.
-Hijo del puta, zise Carmella scrasnind. Cum si-a permis sa te umileasca asa?
Liane se simti mai bine sa ii impartaseasca totul Carmellei.
-O sa o plateasca, o sa am eu grija de el, o sa scot untul din el,striga Carmella si ii facu pe tinerii din apa sa se intoarca sa vada ce se petrece.
-Tu de ce plangi? intreba Liane ca sa o faca sa nu mai zbiare.
-Ally m-a palmuit, de fata cu toti, si a vorbit urat despre tine, se confesa Carmella.
-Nu imi vine sa cred, ce monstru! striga Liane innebunita. Am sa il sfasii cu unghiile mele false, am sa ii infig tocul asta in fund! continua ea ridicand un pantof cu toc din nisip.
Carmella rase. Amandoua au inceput sa rada copios.
-Aici erati, se auzi un glas din spate.
-Ah, Tina, vino si tu sa ne plangem de mila, rase Liane primind-o in imbratisare.
-Tu ce mai ai? o intreba Tina pe Liane, dupa care ea ii povesti totul.
Carmella simtea ca ar vrea sa spuna ce s-a intamplat cu Theo in ziua aceea, insa pentru moment era mai bine sa nu isi mai faca iluzii.
CITEȘTI
Tabara iubirii
Genç KurguTabara de vara este o buna ocazie de a-ti face prieteni noi, de a innoda legaturi care pot dura toata viata. Nu si pentru cele 3 cele mai bune prietene, o fitoasa, o latina si o reporterita, ele vor experimenta mai mult de atat, si anume dragostea d...