Capitolul 6

270 14 0
                                    

Tina impinse usa de la intrare in casa fetelor. Il gasi pe Ally fumand dupa casa. 

-Buna, zise el.

-De ce m-ai chemat aici?intreba ea.

-E o noapte frumoasa, voiam sa o petrecem impreuna, zise el expirand fumul tigarii.

-Nu pot sta mult, fetele o sa intre la banuieli, explica ea.

Ally arunca chistocul pe jos si il stinse cu piciorul. Se apropie apoi incet de Tina. Lumina lunii se oglindea in ochii ei frumosi verzi. Ally nu putu sa nu remarce cat de delicata era. Isi pozitiona mana pe talia ei.Tina se cutremura dar nu facu nicio miscare. Ally se apropie atat de tare incat ea isi putea pune capul pe pieptul lui fara probleme. Isi cobori privirea spre a o intalni pe a ei. Tina il privea cu ochii mari, limpezi. Mana lui ii mangaia soldul, incetul cu incetul ajunse pe coapsa ei ridicandu-i pliul rochiei.

Tina inchise ochii savurand momentul.

-Si spuneai ca nu ma vrei, zise Ally razand usor dupa care se indeparta de ea.

Tina deschise ochii si se simti prost pentru un moment ca ramasese in asteptarea sarutului lui.

-Cred ca ar trebui sa plec, zise ea.

-Deci exista o speranta? intreba Ally prinzand-o de mana.

Tina il privi rugator.

-Nu pot sa iti dau un raspuns acum, zise ea si isi vazu de drum.

***

A doua zi dupa masa, Carmella avea de gand sa mearga sa exerseze in sala de sport. Nu-si mai repetase miscarile de salsa de ceva vreme, iar dimineata aceea se arata a fi un prilej perfect.

Facu un pas inauntru insa se opri. Nu era singura din incapere asa cum sperase. Mai era un baiat care trecuse deja la treaba. Carmella ramase in prag si il privi pret de cateva minute. Nu stia prea multe despre hip-hop dar ii placea la nebunie ce vedea. Muzica era atat de ritmata iar el se sincroniza perfect cu fiecare sunet. Insa nu reusea sa il recunoasca, era sigura ca il mai vazuse inainte. Parul acela blond, ras in parti...Theo! Carmellei incepu sa ii bata inima  cu putere. Nu mai vorbise cu el niciodata, nu pentru ca nu ar fi vrut ci pentru ca el parea foarte inabordabil.

Isi lua inima in dinti si pasi in interior. Theo paru sa nu o observe. Ca sa ii trimita un semnal, Carmella incepu sa aplaude la terminarea melodiei. 

-Esti foarte bun, felicitari! zise ea apropiindu-se incet.

Theo paru mirat de prezenta ei. 

-Mersi, de fapt nu sunt chiar atat de bun, n-am mai repetat de ceva vreme, zise el sincer.

-Si eu sunt aici din acelasi motiv, si ma intrebam daca te-ai supara sa impartim sala, zise Carmella apucandu-si geanta mare cu ambele maini.

-Ce dansezi? intreba el dupa o clipa de gandire.

-Salsa, raspunse ea.

-Asta o sa ne cam dea batai de cap, zise el, repeta tu prima si eu am sa stau aici, adauga el asezandu-se pe o banca.

-Adica sa repet aici? In fata ta? intreba ea.

Simtea cum o trec fiori reci pe spate si sudoarea incepu sa ii apara pe fata. 

-Ti-e rusine?intreba el.

-Chiar deloc, incerca ea sa para curajoasa cu gandul la toate premiile pe care le castigase si care isi duceau veacul in vitrina din camera ei de acasa. Doar ca trebuie sa ma schimb,adauga ea.

Theo ridica din sprancene. Se ridica de pe banca si se intoarse cu spatele.

-Astept, zise el.

Carmella isi aseza geanta cu schimburile la picioare timid. Se intoarse si ea cu spatele si incepu prin a-si scoate maieul. Tremura usor de emotie. Urmara apoi pantalonii scurti din blug.

-Sper ca nu te uiti, zise ea balbait.

-Nu iti face griji, zise Theo care se intorsese si o privea de ceva timp.

Carmella scoase rochia rosie din geanta si o trase pe cap. Se incalta cu pantofii cu toc si isi lega baretele in jurul gleznelor. Isi aseza buclele negre pe o parte si se intoarse rasufland usurata.

Cand dadu cu ochii de Theo care o privea nu se putu abtine sa nu tresara de supriza si emotie.

-Te-ai u-u-uitat in t-t-tot acest ti-timp? intreba ea gatuita de emotii.

Theo nu ii raspunse.

-Astept sa vad ce stii, zise el in schimb.

Carmella puse muzica. Isi lua pozitia initiala cu capul in jos, rasufla adanc si cand ritmul incepu sa vibreze se indrepta si porni.

***

Liane se plimba prin curte de una singura, medita la problemele ei si in acelasi timp incerca sa isi mentina echilibrul pe tocuri.

-Liane, se auzi o voce din spatele ei.

-Oh, buna Alex, ce faci aici singur? intreba ea placut surprinsa la vederea lui.

-As putea sa te intreb acelasi lucru, zambi el, pot sa te insotesc?

-Chiar te rog, ma plictisesc teribil, recunoscu ea.

-Unde sunt prietenele tale?

-Carmella repeta in sala de dans iar Tina...,ei bine, habar n-am unde e Tina, zise ea reflectand la aceasta problema.

-Venind vorba despre Tina, a mai spus ceva despre mine? intreba el cu speranta.

-Doar ca nu vrea sa te mai vada niciodata, ii spuse Liane compatimitor.

Alex ofta.

-Nu stiu ce a fost in capul meu sa o sarut, nu am mai avut niciodata o pornire ca asta.

-Tina crede acum ca esti doar un antisocial popular pe internet, ii zise Liane in timp ce amandoi ajunsesera la aleea principala.

-Si are dreptate, imi pare atat de rau, nu stiu sa ma port cu fetele, dar chiar nu am vrut sa o ranesc, suspina Alex.

Alex parea foarte sincer. Lui Liane ii era atat de mila de el.

-Alex, nu renunta, trebuie doar sa ii demonstrezi ca te-ai schimbat, replica Liane.

-Ai putea sa vorbesti cu ea despre mine, te rog? intreba Alex.

Ajunsesera in fata corpului fetelor. Quan era in aceeasi pozitie fumandu-si tigara de pranz.

-Pentru numele Lui Dumnezeu tot ce mananci sunt tigari? se rasti Liane ignorandu-l complet pe Alex.

Quan se holba  insistent la ea dar nu raspunse.

-Haide, insista Liane, pleaca, o sa fie numai fum in camera mea! se planse ea.

Quan deveni iritat.

-Care e problema ta? intreba el aruncand chistocul pe jos.

-Nu te inteleg, Quan, ai spus ca ma placi dar te porti asa de urat cu mine, zise Liane exasperata.

-Si tu ai crezut? intreba el razand.

-Ce sa cred?

-Ca te plac.

-Pai eu..vrei sa spui ca nu e adevarat? intreba Liane si simti cum i se incalzesc obrajii de rusine.

-Nu imi place nimic in legatura cu tine, mai ales prezenta ta, raspunse el.

Liane se uita la Alex rusinata. Alex o privea compatimitor, dar nu indraznea sa spuna nimic.

Umilita trecu pe langa cei doi si intra in casa fetelor.

-A da, si invata sa mergi pe tocurile alea, ii striga Quan.

Liane tranti usa de la camera.

Nu se mai putea abtine sa nu planga.

Tabara iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum