Capitolul 14

231 12 0
                                    

Liane il gasi pe Quan in camera, atarnat de geam, fumand.

Nici macar nu se uita la ea. Liane se pregati si se culca. Carmella ajunsese intr-un final in camera cand deja amandoi dormeau cu spatele unul la celalalt. 

Tina nu putea sa adoarma. Ally sforaia atat de tare. Theo nu intrase in camera inca desi era foarte tarziu. Se foi in pat si isi sterse lacrimile, tragandu-si nasul. 

Ally nu ii spusese nimic cand intrase in camera. Se astepta sa tipe la ea, sa o loveasca, dar el doar o ignora complet.

***

Dimineata Carmella renunta la repetitii din cauza unei dureri de sold. In schimb lua masa cu Liane la cantina.

Cele doua isi povestira toate pataniile din zilele precedente.

-Nu stiu ce sa cred, Theo e atat de diferit de Ally. Nu inteleg de ce sunt prieteni, zise Carmella.

-Si Quan e diferit de el, il apara Liane repede.

Carmella rase.

-Esti nebuna dupa el, zise ea dand din cap.

Liane ofta.

-Si totusi el te place pe tine, spuse ea.

-Glumesti? Nu cred ca am vorbit de doua ori pana acum, zise Carmella. 

Liane butona telefonul. 

-Cred ca am sa repet putin mai tarziu, mai e atat de putin timp si e o parte din coregrafie care nu ne iese, zise Carmella invartind mancarea in farfurie cu furculita.

Liane isi duse mana la gura socata.

-Ce e? intreba Carmella intrand in panica.

Liane indrepta telefonul spre ea.

Carmella scapa furculita in farfurie provocand zgomot.

Pe ecranul telefonului era afisata o poza cu Tina goala-goluta.

-Ally a postat-o, zise Liane.

-Oare Tina stie? intreba Carmella ingrijorata.

La scurt timp mai multi tineri din cantina au inceput sa rada si sa isi arate telefoanele intre ei.

-Doamne, cat de repede se raspandeste, constata Liane.

-Cineva trebuie sa o anunte pe Tina, urgent! zise Carmella.

***

Tina isi ingropa capul in perna si tipa.

Ally a spus ca a sters poza aia. Tina simti ca ii explodeaza capul. Nu se putea misca de parca ii amortise coloana. Nu mai putea auzi sau vedea in jurul ei. Bufni in plans. Trase cu forta de tricoul pe care il purta, aproape sa il sfasie. 

Se tavali prin pat ca o nebuna. Ii era atat de rusine incat ii venea sa intre in pamant. Nu numai cei din tabara vazusera poza. Ally o facuse publica pe facebook. Toata planeta ii putea vedea acum poza. 

-Tina, striga Alex dand usa camerei de perete.

-Pleaca! urla Tina. Stiu deja ca a aparut poza!

Alex se apropie de pat si o cuprinse cu bratele.

-Nu vreau sa ies! striga Tina innebunita.

-Nu poti sa ramai aici, intelege Tina! ii striga Alex incercand sa ii acopere tipetele de disperare.

Alex se chinui sa urce scarile cu Tina in brate. Camera lui era la etajul 3. Intra si o aseza pe un pat. Inchise usa si se duse langa ea.

-Ramai cu mine in noaptea asta, macar pana trece toata vanzoleala asta cu poza, o ruga el.

-Iti inchipui ca intr-o singura zi o sa treaca tot? striga ea printre lacrimi. Poza asta o sa ramana acolo pentru ani, poate pentru totdeauna!

-Am sa vorbesc cu Ally, am sa il conving sa o stearga, zise Alex.

-Ce folos? Pot sa pun pariu ca au salvat-o cu totii in telefoanele lor! 

Tina isi trase patura pe cap.

-Tina, zise Alex rugator privind-o cu durere.

***

Liane si Carmella urcara pana in camera lui Ally dar nu era nimeni acolo. 

-Tina nu e nicaieri, zise Liane. Daca i s-a intamplat ceva?

-Tina e mai puternica de atat, o sa treaca peste asta, o asigura Carmella. Probabil nu e in stare sa dea ochii cu ceilalti, am face bine sa asteptam si sa nu o presam, spuse Carmella.

-Ma duc sa repet, daca se intampla ceva cu Tina anunta-ma, continua Carmella.

Liane ramase locului. Ii venea sa il caute pe Ally si sa il pocneasca rau de tot. Tina nu iesise de o vesnicie din camera, iar acum cand iesise i se intamplase asta! 

Ii era atat de mila de ea dar nu stia ce sa faca. 

Ajunse in camera. Quan statea in pat si mazgalea ceva in caietul lui.

-De ce mai esti inca aici? il intreba.

-Hm? intreba el ridicandu-si ochii din caiet.

-Nu ai vazut ce s-a intamplat cu Tina? Prietenul tau Ally i-a pus nudurile pe internet. Acum ia-ti gunoaiele si pleaca! ii striga ea si se aseza pe pat.

Quan se ridica din pat. Isi arunca lucrurile in geanta si fara sa se uite inapoi iesi din camera trantind usa.

Liane se intinse in pat si se freca pe fata. Se simtea atat de neputincioasa. Ii venea sa planga. Voia sa se razbune pe Ally. Il voia pe Quan langa ea, sa o ajute, dar el se purtase ingrozitor cu ea. Ca deobicei.

***

-Esti bolnav mintal? urla Tina cand Ally intrase in camera lui Alex.

-Sper sa iti fie invatatura de minte, ii zise el. Asta se intampla cand ridici mana la mine.

Tina se ridica si se napusti asupra lui. Il lovi cu brutalitate. Ally tipa cateva injuraturi, o tranti pe jos si o lovi. Tina ramase nemiscata tusind.

-O sa mi-o platesti, gunoiule, suiera ea cand Ally iesi pe usa.

Imediat dupa intra Alex. Acesta scapa mancarea pe care o aduse pe jos de uimire.

Il vazuse pe Ally iesind furios din camera dar nu stia ca o agresase pe Tina.

-Vreau sa mor, planse ea in timp ce Alex o lua in brate.

Lui Alex ii curse o lacrima. O stranse tare in brate. 

-Ce jigodie, murmura el. 

Tina ramase in bratele lui ca un copilas. 

-O sa mi-o plateasca, repeta ea. 

Tabara iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum