Capitolul 10

279 14 0
                                    

Liane se rasuci pe burta si casca. Deschise ochii incet, i se parea ca dormea de o vesnicie. Carmella nu era in pat si putea distinge doua voci care se impleteau intr-o discutie, insa nu putea intelege clar despre ce vorbesc. Se rasuci la loc pe spate si se intinse. Se freca la ochi si ii privi pe Carmella si Quan discutand, asezati pe patul lui, defapt patul Tinei. 

-A incercat sa flirteze si cu tine? il intreba Carmella.

-Poate, dar n-am observat eu, fu raspunsul lui.

Liane se prinse ca era vorba despre Tina.

-Oricum Ally e un prost, esti de o mie de ori mai frumoasa decat Tina aia, continua Quan.

Carmella chicoti la auzul complimentului.

Oare ii distrusese arca lui Noe ca sa il auda pe baiatul de care ii place dandu-se la cea mai buna prietena?; se intreba Liane.

Se ridica in fund , Carmella si Quan observara in sfarsit ca se trezise si ea.

-Buna dimineata, soare, zambi Carmella.

-Buna si tie, ii raspunse Liane inca stand cocosata in pat cu mainile peste fata.

Ii era rusine. Avea niste cearcane cat China, genele false ii lipseau iar parul ii iesise din coada si i se intinsese pe gat si pe frunte.

Colac peste pupaza, Quan nu isi mai lua privirea de la fata ei. 

-Ma duc sa exersez azi, rupse Carmella tacerea. Am luat deja o gustare.

-Ai luat cumva din batoanele mele fitness? intreba Liane stiind ca in camera lor nu exista o alta gustare.

-Mmda, raspunse Carmella.

-Cate? intreba Liane devenind iritata.

-Doua, raspunse Carmella defensiv.

-Arrghh, striga Liane si se tranti la loc in pat. Acum trebuie sa mananc de la cantina ca sa le pastrez pe celelalte doua pentru maine. Vreau sa merg dimineata sa ma bronzez, explica ea.

Carmella rase usor.

-V-am pupat, pa! striga ea si iesi pe usa cu geanta cu schimburile in mana.

Liane se ridica asemenea unui zombi din pat si intra in baie.

Cand iesi il vazu pe Quan scriind iar in caietul lui. Acesta isi ridica ochii. Ei bine,  acum o putea privi, se machiase si isi aranjase parul intr-o coada de cal delicata.

Quan o privea insistent. La ce se astepta? Sa ii vorbeasca? Sa il cheme cu ea la cantina? Nici pomeneala! 

Liane iesi din camera si tranti usa. Apoi isi aduse aminte si o deschise.

-Ai grija sa nu te vada indrumatoarea ca stai aici, ca de nu am pus-o! ii striga ea si inchise usa la loc.

***

Carmella intra in sala de dans si vazu un afis. Zicea ceva de un concurs dar nu il lua in seama. Se schimba si incepu sa repete. Era fericita si relaxata ca sala era doar a ei pentru cateva ore. 

Se simtea atat de bine sa repete din nou. De parca toata durerea ii trecuse atunci cand Theo o felicitase. 

Ca tot veni vorba de Theo, acesta isi pusese  in gand sa repete in aceeasi zi. Trebuie sa fie mana destinului! Acum venise randul lui sa stea in prag si sa o priveasca pe Carmella. 

Ii admira miscarile rafinate, senzuale. Nu isi putea lua ochii de la ea. Rochia rosie i se mula perfect pe toate curbele iar pantofii cu bareta ii scoteau gleznele subtiri in evidenta. Il facea sa vrea sa o atinga. Sa ii atinga pielea caramelizata. Sa isi treaca mainile prin buclele ei matasoase, sa o traga usor de par, sa o lipeasca de un perete si sa o acopere cu saruturi.

Tabara iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum