Dimineata cele trei isi croira drum spre cantina. Voiau sa manance impreuna, fara baieti. Tina se presupunea ca trebuie sa isi revina dupa dezamagirea provocata de Alex.
-Oua prajite, sunca si paine cu dulceata, striga Liane chinuindu-se cu cele 3 farfurii.
Le aseza pe masa.
In timp ce mancau puteau zari o lumina puternica asemenea unui far. Oh,nu, era doar lumina care se reflecta in imensa catarama de la cureaua Armani. Ally venea spre ele.
-Diseara avem meci, vreti sa veniti? zise el prietenos.
Ceilalti baieti il urmareau de la o masa mai indepartata. Se pare ca gasca lor nu era compusa doar din Ally si Quan. Inca 3 baieti stateau la masa.
Cand le adresa intrebarea Carmella putu sa simta ca Ally o privea pe Tina.
Isi alunga orice gand din minte si raspunse:
-Sigur, o sa fim acolo!
***
Dupa masa iesira in curte. Ceilalti tineri stateau pe banci sau se dadeau in leagane. Carmella fu fluierata pentru fundul ei mare. Se intoarse nervoasa sa vada cine era vinovatul insa fu distrasa de Ally care o striga. La inceput nu reusi sa isi dea seama de unde venea vocea lui. Constata apoi ca era ascuns dupa casa baietilor.
-Haideti cu mine! le zise ea prietenelor ei.
-Nu, eu vreau sa merg in camera, zise Liane.
Carmella se uita rugator la ea.
-Oook, ofta Liane.
Ajunse dupa casa dadura nas in nas cu toata gasca. Ally fuma o tigara si alti doi tipi stateau si ii ascultau povestile. Unul era gras si cu o piele inchisa la culoare si unul era foarte scund si cu o claie de par negru in cap.
-Ei sunt Burtos si Sageata, ii prezenta Ally.
-Nu stiam ca fumezi, iubire, zise Carmella.
-E doar ocazional, frumoaso, zise el ranjind.
Ally dadu cu ochii de Tina si o analiza din cap pana in picioare. Aceasta purta o rochita vaporoasa galbena care ii lasa picioarele slabe bronzate la vedere. Ally ii facu cu ochiul subtil.
Carmella il imbratisa si il saruta. Se simtea atat de mandra de noul ei iubit.
Liane isi focusa privirea pe Quan care statea jos pe iarba la vreo 5 pasi de acolo.
Deoarece simtea privirile lui Burtos si Sageata in ceafa si nu mai suporta sa vada trio-ul amoros din fata ei porni spre el.
Acesta scria ceva intr-un caiet in timp ce fuma o tigara.
-Ce e asta? intreba ea asezandu-se langa el.
-Nu te priveste, ii raspunse cu raceala.
-Par a fi versuri, zise ea aplecandu-se peste umarul lui ca sa vada.
Dumnezeule, cat de bine mirosea! Asta daca nu luai in calcul fumul de tigara.
Quan nu ii raspunse.
Liane se apleca din nou peste umarul lui iar el putu sa ii simta aroma de capsuni pe care o emana.
-Pot sa cant asta, zise ea zambind si incepu sa fredoneze o balada de dragoste ce continea versurile pe care le zarise pe caiet.
-Sunt versuri de rap, zise el asteptand sa se opreasca.
-Oh, zise Liane jenata. Nu stiam.
-Fumezi de mult timp? intreba ea apoi incercand sa schimbe subiectul.
CITEȘTI
Tabara iubirii
Teen FictionTabara de vara este o buna ocazie de a-ti face prieteni noi, de a innoda legaturi care pot dura toata viata. Nu si pentru cele 3 cele mai bune prietene, o fitoasa, o latina si o reporterita, ele vor experimenta mai mult de atat, si anume dragostea d...