- Akarod te mondani, Alain fiam? - Tette fel a kérdést a király.
A herceg erre durcásan válaszolt.
- Ha egy varázslótanonc létrehozza az első varázslatát az azt jelenti...hogy teljes értékű varázslónak számít onnantól, akkor is, ha tanulmányait nem fejezte be. -Mondta unottan mondóka szerűen. - De apám ez a varázslat veszélyes!Az uralkodó Amelia védelmére kelt.
- Honnan tudod? Hisz még azt sem tudjuk, mire akarja felhasználni." Teljesen értékű varázsló? De hisz még a tanulmányaim felénél se tartok! "
- Engedelmével feleség, itt túl sok a fül. Megtenné...? - Kérte Amelia kissé tartva a sok katonától.Ambrose király biccentett egyet, amire a fián és a legmegbízhatóbb katonáján kívül mindenki elhagyta a termet.
A király visszaült tronjába, majd könyökét magabiztosan a kartámlára tette.
- Halljuk hát, mi volt az oka annak, hogy találkozót kertél, amihez ráadásul a megtiszteltetésemre első varázslatodat alkottad meg?- Felség, - Jöttem kissé zavarba - azért vagyok itt, mert alkut szeretnék kötni önnel.
Ambrose király erre kicsit kihúzta magát.
- Úgy... Thiago-ról lenne szó, igaz? - Bólintottam. - Két éve Jó tanítód nélkül mi is szenvedünk már. Nem titkolom, félünk, féltem a népet is. De Thiago attól tartok már nem térhet vissza.Előrébb léptem.
- Királyom, az alkum az lenne, hogy bármit létrehozok önnek, amit csak kér, felséged pedig cserébe elárulja, merre ment akkor Thiago.
" Én nem visszahozni akarom őt, hanem követni. Az életem felesleges és céltalan nélküle. Ha meghalok, akkor érte! "- Ez szimpla vesztegetés! - Emelte fel Alain ellenző hangját. - Azt hiszed, hogy csak mert tudsz varázsolni, bármit megtehetsz!? Honnan tudod például, hogy az a lény ott melletted nem szenved? Élőlények feltámasztása úgy, hogy azok nem élnek és nem is élhetnek normális életet? Ez etikátlan!
- Alain! Hallgasd kérlek... - Szólt a király, miközben alaposan mérlegelte az elhangzottakat. Ezután hirtelen felkelt fényűző ülőhelyéről, és a lány elé sétált. Megállt vele szemben úgy egy méterre, és megnézte közelről is a fapegazust. Majd végül Amelia-ra nézett. - Teremts nekem egy szörnyet.
- Apám!? - Akadt ki Alain.
- Parancsol felség...? - Kérdeztem vissza, mert nem hittem a fülemnek.
Ambrose király folytatta.
- Ha valóban komolyan gondolod az alkut, alkoss egy olyan szörnyet, amit az Árnyrém nem tud ellenünk fordítani. Te vagy a teremtőjük és igazából nem élnek, szóval az a lény nem tudja befolyásolni az elméjüket, nem így van?" Az általam készített elő díszekkel akar egy démonra támadni?? "
- Apám ez őrültség! Miért kér ilyet?? - Ment siető léptekkel Alaín apjához.
- Őrültnek nevezed uralkodódat? - Nézett gyilkos tekintettel Ambrose a tulajdon fiára.
- N-Nem... Bocsáss meg. - Hajtott fejet megalázkodva - Csak nem értem az okát.
- Egyszerű. Ha az az ördögi lény szörnyeket küld ránk, akkor mi is rá. Olyat, ami felett nincs hatalma. Ha úgy reagál rá, ahogy gondolom hogy fog, akkor kicsit megtorpan.
- És ha nem? - Tette fel a koronaherceg azt a kérdést amire én is tudni akartam a választ.
- Akkor jobb, ha Amelia megtalálja Thiago-t. Különben egy hatalmas háborúra kell készülnünk...
" Milyen biztató... Uram ég! Mi van, ha az a rém le tudja nyomozni a varázslatom?? Thiago mesélte hogy a nagy hatalmú élőlények képesek megtalálni a varázslatok tulajdonosát. Nem akarom így kockáztatni az életem! De ha nincs más lehetőség... "
- Megteszem. - Hajtottam fejet - Rendelkezz velem, Felséges uram.A király bólintott, majd visszament és trónjába ült.
- Hamarosan küldetek hozzád. Érkezik majd egy boríték, amiben részletes leírást adok meg arról, hogy nézzen ki a szörny. Ha kész vagy vele, hívatlak, és elárulom amit tudni akarsz. Addig is térj haza.- Értettem...
" Ebből mi lesz... Thiago adj erőt! Csak azzal az izével ne találkozzak. Gyenge vagyok ahoz, hogy egy olyan erős lénnyel szembeszálljak. "- Ha lehet kifelé az ajtón távozz! - Morogta Alain herceg.
Röviden szemet forgattam aztán elindultam gyalog magam után kötélen húzva Szálkát.
Kiérve a palotából egy szó nélkül felültem a fa pegazusra, majd mikor hazafelé repültünk, csak bámultam a semmibe.
" Biztos jó ötlet volt ez? "
YOU ARE READING
Élő Művészet
FantasyAmelia Marina egy varázslótanonc, ám tanítója eltűnt. Bánatát évekig művészetbe folytotta, de aztán rájött, életre tudja kelteni alkotásait. Mestere megtiltotta, hogy bárki is beszéljen a lánynak arról, hova ment, ám Amelia kieszelt erre egy tervet...