antwoord op de vraag

273 22 2
                                    

Ik liep naar de logeer slaapkamers. Het zijn meer logeer vleugels. Ik zocht op de lijst waar Draguois sliep en verbleef en dan maar hopen dat hij daar was. Ik ging naar zijn kamer toe en zag dat er licht aan was en klopte op de deur. Draguois zei: "Kom binnen Serigala. Ik had je al verwacht."

"Uhmm oke? Kunt u dan ook gedachtes lezen ofzo?" Draguois moest er erg om lachen en zei: "Nee, dat zou gek zijn. Maar aangezien het schild dat verzwakt dacht ik al dat je daar iets over zou vragen. Dus wat wil je weten?"

Ik vroeg toen tegen hem: "Zou het kunnen als ik al me krachten heb dat ik het schild om de school zou kunnen versterken?"

Draguois keek mij aan en ging naar een kast toe. Hij pakte een wat er uit zag als een heel oud boek. En blies er wat stof af, hij opende het boek op de tafelen. Het stond in allemaal vreemde letters die ik niet herkende.

En toen zei hij: "Dit is een boek die vele generaties heeft meegemaakt. Het begin der tijden staat er in omschreven. Ook staat hier oude magie in die al jaren geleden is verloren gegaan. En er zijn maar en paar wezens op de aarde die dit schrift zou kunnen lezen."

Ik gaapte hem echt met grote ogen aan. En toen ging hij verder, hij zei: "Gelukkig kunnen alle shape shifters het lezen. Wij leren alle oude talen zodat het nooit verloren kan gaan. De pagina die jij nu ziet staat hoe het schild in elkaar zit. Dus ook uit welke magische delen het bestaat."

Toen ging Draguois een pen en papier pakken en zei toen: "Je training begint zo, ik zal voor je op een briefje schrijven wat er staat en zo dat je dat begrijpt. " Ik keek hem aan en zei toen: "Dan kom ik hier terug na de training, als het goed is?" Hij lachte en zei: "Je bent altijd welkom. "

Ik rende door de gangen richting de training. Gelukkig was ik net aan op tijd. Olaf stond op een soort platform met alle leerkrachten, Olaf stak zijn hand op als teken dat het stil moest zijn en zette een stap naar voren. 

 Toen zei hij: "Zoals jullie alle weten is het schild aan het verzwakken. En omdat we voornamelijk verdedigingstechnieken en snelheid hebben getraind zullen we ook een extra training geven puur op het aanvallen gericht. Hoe je iemand kan uitschakelen. En het maakt dan niet uit wat soort mythische wezen het is. Ook zullen we jullie een paar nieuwe aanvalstechnieken leren. Die erg handig zullen zijn voor als het schild helemaal weg is. " 

Het was iedereen helemaal dood stil.

Onze leerkracht voor vechtkunst zei: "We gaan nu in twee groepen splitsen beginners en gevorderden. Waarom vragen jullie je misschien af. Nou dat is zodat de mensen die al meer kunnen zich niet gaan vervelen en iedereen zijn eigen uitdaging heeft. Dus de mensen die denken dat ze wel wat meer kunnen volg mij en de rest blijft hier. " Ik zag iedereen twijfelen.

Maar op een gegeven gingen een paar mensen van de groep weg en gingen naar de leerkracht.

Uiteindelijk besloot ik zelf ook maar de gevorderde training te volgen. Ik weet ook wel dat al me andere training al helemaal uitputtend is. Maar het is wel handig om hier extra goed in te zijn. Ik zou niet helemaal afhankelijk moeten zijn van mijn gaven. Onze gevechtsleerkracht zei tegen mij: "ik had jouw al verwacht. Je bent special." 

Nee echt....

 Dat wist ik ondertussen allang. We volgende haar naar een van de vecht zalen. Je denkt nu vast een vecht zaal? Ja, er hangen allemaal en staan allemaal apparaten waar je op kan training en natuurlijk een plek waar niks staat.

AN

Heey

hier is een kort hoofdstuk. ik heb voor 1 keer een oplader mogen lenen. dus heb heel ff achter me laptop kunnen zitten. ik weet het is niet het meest lange hoofdstuk maar het is beter dan niks.

Wat vinden jullie er van? Comment, vote en follow.

Love u all (voor al jullie geduld),

Roos177


The loner wolf (word geëdit atm)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu