nieuwe mensen ontmoeten

1K 59 3
                                    

Olaf riep hard: “Kom maar binnen.”

 De deur werd open gedaan en er stonden twee jongens en een meisje.

Ze liepen en gingen en de jongens gingen zitten alsof dit van hun is. Het meisje liep naar mij toe en gaf mij een knuffel ik was een beetje geschrokken en volgens mij iedereen om mij heen ook.

 Toen zei ze: “Heey, ik ben Romy en die twee jongens daar die denken dat ze alles zijn heten Joost en Yuri.”

Volgens mij was het Yuri die zei: “Dat denken we niet dat is zo.”

Ik schoot in de lach en toen zei ik: “In je dromen zeker.”  Toen moest Romy erg hard lachen.

Toen zei Olaf: “Ik moet nog wat met jullie allemaal bespreken.”

 Ik knikte en toen zei Joost:  “Schiet een beetje op, verdoe mijn tijd hier.”

Ik werd nu saggerijnig, dus ik werd boos op hem. “WAAROM BEN JE HIER DAN.  ROT DAN GEWOON OP.”

Na mijn  kleine woede uitbarsting zei Olaf:  “NU weer ter zake.” Het was heel even stil en toen ging hij weer verder. “Jullie drie moeten haar  24/7 beschermen, zorg er altijd voor dat minimaal 2 van jullie bij haar in de buurt zij. ”

 Toen hij klaar was vroeg ik nonchalant: “Mag ik dan nu naar mijn kamer toe  gaan?”

Olaf reageerde daarop: “Dat is goed als Romy en een van  de jongens  moet je mee  loopt. ”

 Toen zei Yuri: “Als dat het allemaal is. Ga ik weer.”

 Yuri wou de deur uitlopen, maar toen zei Olaf: “Nee. Je moet dit nog weten.”

Hij pakte mij beet en zei toen: “Haar leven staat op het spel en dat van jullie. Dus als jij doet alsof je het niet boeit breng je haar leven in gevaar. Dus doe alsof je het erg leuk vind. Anders is ze er geweest.”

 Yuri keek hem met groten ogen aan en hij zag er geschrokken uit, maar hij liep alsnog weg. Toen stond ik daar verbijsterd, het boeit hem echt niet dat mijn leven in gevaar is.

 Romy liep naar mij toe en vroeg toen: “Wat wil je gaan doen?”

Ik wist dat niet echt dus ik vroeg eerst maar: “Hoe laat is het?”

 Joost draaide met zijn ogen en zei toen: “Het is net 4 uur geweest.”

Ik glimlachte en Romy glimlachte met mij mee.

“Top, dan heb ik genoeg tijd om jullie alle twee te leren kennen. Als jullie mij gaan beschermen moet ik jullie honderd procent kunnen vertrouwen.”

Joost knikte en zei toen: “Oké, wat wil je weten.”

 k rolde met mijn ogen en zei toen: “Eerst moeten we iemand zoeken en dat is Michael en dan gaan we naar mijn kamer en ga ik  veel vragen stellen.”

 Romy zei toen: “Ik weet waar je hem kan vinden, volg mij maar.”

 AN

Heey,

het spijt me dat het zo lang heeft geduurd voor dat ik dit hoofstuk af was, maar dat komt door dat ik geen namen wist voor de nieuwe karaters.. 

Het is niet echt een spannend hoofdstuk, maar het volgend hoofdstuk word erg leuk en krijg je allemaal nieuwe dingen van iedereen te weten.

Please vote en comment en lees ook een keertje mijn boek poems made bij inspiration.. Het zijn allemaal gedichten die verschillende dingen zeggen over verschillende situeaties.

-xxx- Roos177

The loner wolf (word geëdit atm)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu