0,7

286 29 18
                                    

Kerem'in salona getirdiği çorbayı görünce bağırdım, "Ya yeter vallahi yeter yemeyeceğim."

Hasta olmuştum. Kenan'ı dinlemeden orada oturmanın bedelini şuan götümün bile ağrımasından çıkarıyordum.

"Sen bana biraz daha bağırda Altay ne yapıyor sana gör." Tepsiyi önümdeki sehpaya koydu. Evdeki üç kişiden ikisi bizdik, diğeri ise hala uyanmamış, güzellik uykusundaki İsmail.

"Pencereden halı gibi silkeler sanırım." Ne kadar istememiş de olsam çorbayı içer içmez iyi hissetmiştim kendimi.

"Bunu da zevkle izlerim." Diğer üçlü koltuğa kendini attı, "Kumandayı ver de düzgün bir şey açayım bari." Televizyonda açık kalan Müge Anlı'yı gram istemediğim için hızlıca koltuğun kenarındaki kumandayı uzattım.

"Alioski'nin netflix açık zaten burada." Gram çekinmeden netflixteki Alioski'nin kaydettiği filmlerden birini açtık. O da burada açık bırakmasaydı hesabı sonuçta.

"Bu harika bir film." Heyecanla yerimde doğruldum. Labirent serisini açmıştık. Kerem sağolsun Harry Potter serisinden başka bir şey izlemediği için bunu da bilmiyordu.

"Dylan O'brien harika bir detay." Dylan'a dalmaktan çorbayı yanlışlıkla yanağıma değdirdim. Yüzümü buruşturup peçeteyle sildim.

"Arda senin telefon," Bir anda Kerem göt cebinden telefonumu çıkartıp uzattı, "Vermeyi unutmuşum kanka."

Telefonun güç tuşuna basılı tuttum, "B12 eksikliğini bu kadar belli etmene gerek yoktu Kerem."

Omuz silkti. Bende telefonuma dönüp bildirimleri kontrol ettim. Demiştim sosyal biri değildim bu yüzden bildirimlerin hepsi trendyol tarzı yerlerdendi.

Altay'ın mesajları aramaları denk gelince pişmanlıkla doldum ama bu pişmanlık Ferdi'nin bildirimlerine gelince bitti.

42 arama, 108 mesaj...

Hem beni bu kadar yakınında tutup hem nasıl uzaklaştırmayı başarıyordu bu acaba?

Görmezden gelip diğer bildirimlere baktım. Çoğu bizim gruptandı ama yabancı bir numarayı gördüğüm anda üstüne tıkladım.

+90581......
Arda
Kenan ben
Umarım çok kalmamışsındır uçurumun kenarında
Gönderildi 16.29
Bilerek mi bakmıyorsun mesajlara acaba?
Gönderildi 21.32

Merhaba Kenan
Maalesef önerini gerçekleştiremedim
Deli gibi hastaydım

"+90581..... Numarasını 'Kenan' Olarak Kaydettiniz."

Kenan
Bunu duyduğuma üzüldüm
Keşke senle biraz daha otursaydım

Şimdi seni çok rahatlatacak bir şey söyleyeceğim
Senle birlikte biraz bile otursaydık
Yine hastaydım
Zayıf bünyem var maalesef

Kenan
O zaman sen iyileşince (SEN HASTA OLMADAN) oraya tekrar gitmeye ne dersin?

Görüldüde kaldı. Düşündüm, bunu kabul edersem bu bir tür kapı açmaktı biliyordum. Herhangi bir ilişkiye kapı açmaktı.

Sabahtan beri düşünmemeye çalıştığım Ferdi'yi düşündüm. Dün gece nasıl korktuğunu, ilgilendiğini, duş aldırdığını. Hemen ardından sevgilisini hatırladım, acı çekmemi.

•Bir Beyaz Orkide• Arda×FerdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin