A fost odată ca niciodată un regat care era condus de o regină pe nume Luna și regina Luna era o regină foarte frumoasă și înțeleaptă și conduceau regatul cu înțelepciune.
Și înt-o zi vară a venit în regat la palat frumoasa ei surioară geamănă prințesa Alteța Sa Dora și prințesa Alteța Sa Dora era o prințesă foarte frumoasă și talentată la trasul cu arcul și la mânuirea sabiei și prințesa Alteța Sa Dora o ajuta pe surioara ei geamănă regina Luna la treburile regale interne și externe să conducă regatul puncerciune și într-o zi de primăvară regina Luna s-a căsătorit cu iubitul ei comandantul gărzii regale și apoi a aflat că este însărcinată că va duce pe lume îl prinț foarte frumos.
Cele două luni de sarcină au trecut foarte repede și regina Luna a adus pe lume un prinț foarte frumos și fac echipeș.A mai trecut o lună și a venit ziua botezului în ziua botezului domnul părinte la botezat în numele tatălui și a fiului și a Sfântului Duh Amin cu numele Galbânul și aboi au mers unde se ținea petrecerea și petrecerea a ținut până a doua zi când petrecerea s-a încheiat cu un foc de artificii.Ani au trecut foarte repede și prințul Galbenul a crescut mare și a devenit un prinț foarte frumos și chipeș și a început să ajute pe mama lui regina Luna la treburile regale interne și externe și într-o zi mama lui regina Luna la chemat la palat în sala tronului și l-a numit prinț mostenitor și într-o zi de primăvară prințul moștenitor Galbânul s-a căsătorit cu iubita lui princesa Diana.
Într-o zi de primăvară prințesa Alteța Sa Dora și cu prințul Galbânul au mers la război și după multe luni au câștigat războiul și s-au întors în regat la palat victorioși și tot poporul din regat iau exclamat cu bucurie și cu fericire că au câștigat războiul de la granița regatului lor.
Și regina Luna cu familia ei regală și cu surioara ei geamână Alteț Sa Dora și cu fiul ei prințul Galbenul și cu nora ei princesa Diana au condus regatul cu înțelepciune și tot poporul din regat au fost fericiți și niciodată nu a mai fost războaie la granița regatul lor.