A fost odată ca niciodată un regat în care trăiau numai pisici și în acel regat la palat trăia o regină pe nume regina Kim Lizuca și regina Kim Lizuca avea o soră pe nume prințesa Minulina.
Și princesa Minulina era o princesă foarte frumoasă și inteligentă și harnică și locuia la palat împreună cu sora ei regina Kim Lizuca și o ajuta pe sora ei regina Kim Lizuca la treburile regale interne și externe ale regatului lor.
Și într-o zi a izbucni un război și a trebuit să meargă princesa Minulina la război în fruntea armatei regale și după o lună de stat în război princesa Minulina a câștigat războiul și a venit acasă la palat împreună cu armata regală și apoi au sărbătorit victoria cu o petrecere mare care a ținut multe zile.
Și după încheierea petreceri regina Kim Lizuca a adoptat o princesă foarte frumoasă și i-a pus numele princesa Cenusăreasa și princesa Cenușăreasa a crescut mare și la vrâsta de 1 an regina Kim Lizuca a numit-o princesa moștenitoare până la moartea reginei Kim Lizuca și princesa Kim Cenușăreasa era o dansatoare bună și era talentată la trasul cu arcul și cu sabia și în timpul liber făcea și echitație adică făcea călărie cu cai regali de la palatul lor.
Și familia regală a trăit fericită alături de poporul lor și au condus regatul lor cu fericire și bucurie și ajutându-și pe poporul lor cu hrană și cu altele treburi ce le cereau poporul lor.