Regina Minulina.

4 1 0
                                    

Într-o țară îndepărtată și fermecată,numită Luminaia,domnea o regină pe nume Minulina.Ea era cunoscută pentru bunătatea,înțelepciunea și frumusețea ei.Regatul Luminaia era un loc magic,unde zânele,spiridușii și animalele vorbitoare trăiau în armonie.

Regina Minulina avea o inimă de aur și se îngrijea de toți supușii săi cu o dragoste necondiționată.În fiecare dimineață,se trezea devreme pentru a merge prin grădinile palatului său,unde florile cântau cântece dulci și copacii spuneau povești din vremuri demult apuse.Minulina adora să stea de vorbă cu toate ființele din regatul ei,ascultându-le poveștile și oferindu-le sfaturi.

Într-o zi,un vânt străin a adus în Luminaia zvonul despre un mare pericol.Un dragon negru,pe nume Fumegila,trezise din somnul său milenar și amenința să distrugă pacea și armonia din regat.Supușii erau înspăimântați,iar norii întunecați acopereau cerul senin al Luminaiei.

Regina Minulina a chemat un consiliu de urgență,invitând cei mai înțelepți și curajoși locuitori ai regatului.Împreună au hotărât să pornească într-o călătorie periculoasă pentru a-l întâlni pe dragon și a-l convinge să-și părăsească intențiile distrugătoare.

Minulina și-a pus coroana strălucitoare,și-a luat sabia magică,Luminata,și a pornit la drum însoțită de cei mai loiali prieteni:-un spiriduș înțelept numit Steluță,o zână pe nume Florica și un leu vorbitor pe nume Roar.

Pe parcursul călătoriei,au întâlnit multe obstacole,dar datorită curajului și inteligenței reginei Minulina,au reușit să le depășească pe toate.În cele din urmă,au ajuns la muntele întunecat unde locuia Fumegila.

Minulina s-a apropiat de intrarea în peșteră și a strigat cu o voce fermă,dar blândă:-,"Dragonule Fumegila,ieși afară și vorbește cu mine!Nu venim să te rănim,ci să găsim o soluție pentru a aduce pacea în regatul nostru."

Din peșteră a ieșit un dragon uriaș și înfricoșător,cu ochii strălucind de mânie.Dar când a văzut curajul și blândețea din ochii reginei,și-a schimbat atitudinea.Minulina i-a povestit despre frumusețea și armonia din Luminaia și i-a promis că va găsi o cale să-i ofere și lui un loc în regat unde să trăiască fericit,fără a face rău.

Fumegila a fost impresionat de sinceritatea și bunătatea reginei.El a acceptat oferta ei și a promis că nu va mai cauza probleme.Regina Minulina l-a invitat să locuiască într-o peșteră dintr-un munte prietenos,unde putea să se odihnească și să fie vizitat de locuitorii curioși ai Luminaiei.

Când Minulina și însoțitorii ei s-au întors acasă,regatul a sărbătorit victoria lor.Norii întunecați au dispărut,iar soarele a început să strălucească din nou pe cer.Regina Minulina a fost lăudată pentru curajul și înțelepciunea ei,iar Luminaia a continuat să fie un loc de pace și fericire.

Și astfel,regina Minulina a demonstrat încă o dată că bunătatea și înțelepciunea sunt cele mai puternice arme împotriva oricărui rău.

Și astfel,regina Minulina a demonstrat încă o dată că bunătatea și înțelepciunea sunt cele mai puternice arme împotriva oricărui rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Pisici dispărute de acasă și Bobița și Albul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum