### Capitolul 3: Viața Relaxantă pe Hinta a Primăriței Lizuca.
Satul Sălicea,ascuns între dealurile verzi ale județului Cluj,este locul unde primărița Lizuca și-a găsit un refugiu din agitația zilnică a administrației locale. Casa ei, situată la numărul 95A,este un loc plin de liniște și pace,în perfectă armonie cu peisajul rural care o înconjoară.
În curtea ei,sub umbra unui nuc bătrân,se află o hintă veche din lemn,pe care Lizuca o prețuiește mai mult decât orice alt obiect.Această hintă nu este doar un loc de relaxare,ci și un simbol al copilăriei sale petrecute în sat.Fiecare balans pe hintă o poartă înapoi în timp,la zilele când grijile erau puține,iar timpul părea să stea în loc.
După zilele lungi de lucru la primărie,Lizuca se retrage aici,în această oază de liniște.Fiecare seară pe hintă este un moment de introspecție,unde își regăsește echilibrul și își planifică pașii următori pentru comunitatea sa.Cu ochii ațintiți asupra apusului care colorează cerul în nuanțe de portocaliu și roșu,primărița reflectă asupra deciziilor luate și asupra oamenilor din sat,pentru care simte o profundă responsabilitate.
Satul Sălicea,cu peisajele sale pitorești și atmosfera calmă,oferă un cadru ideal pentru a trăi o viață relaxată și armonioasă.Lizuca a învățat să prețuiască micile plăceri ale vieții-sunetul vântului printre frunze,cântecul păsărilor dimineața,și senzația lemnului cald al hintei sub mâinile sale.Toate aceste lucruri simple îi oferă puterea de a continua munca dificilă de primar și îi amintesc de frumusețea vieții rurale.
Hinta din curtea sa este mai mult decât un loc de odihnă;este un loc unde Lizuca își regăsește liniștea interioară și unde reușește să se deconecteze de la tumultul cotidian.Aici,sub cerul liber,în compania naturii,Lizuca redescoperă în fiecare zi sensul vieții simple și frumoase de la sat.
Pentru primărița Lizuca,viața în Sălicea nu este doar despre responsabilitatea pe care o are față de comunitate,ci și despre bucuria de a trăi într-un loc unde fiecare moment de liniște este o ocazie de a aprecia adevărata valoare a lucrurilor simple.
**Nr.95A**-această adresă din comuna Ciurila,județul Cluj,este locul unde viața și munca se împletesc armonios, oferindu-i primăriței Lizuca nu doar un loc de odihnă,ci și o sursă nesfârșită de inspirație și reîncărcare spirituală.