Într-o zi însorită în Regatul Jucăriilor,regina Doctorița Plușica era ocupată să aibă grijă de prietenii ei jucării.Ea era cunoscută în tot regatul pentru abilitățile ei extraordinare de a repara și vindeca jucăriile stricate.
Într-o dimineață,o veste urgentă a ajuns la castel.Dragonel,prietenul curajos al reginei,s-a rănit în timp ce încerca să salveze o păpușă de lemn dintr-un copac înalt.Regina Doctorița Plușica și-a adunat imediat echipa de jucării-medici:-Lambie,Hallie și Chilly,și au pornit spre locul incidentului.
Ajungând acolo,au găsit pe Dragonel înfășurat într-o ramură,cu aripa stângă rănită.Regina Doctorița Plușica l-a examinat atent și a decis că va trebui să folosească bandajele speciale și crema magică de vindecare.În timp ce echipa de jucării-medici lucra,regina Doctorița Plușica i-a spus lui Dragonel să nu-și piardă curajul,pentru că totul va fi bine.
Cu grijă și precizie,regina și echipa ei au reușit să-l vindece pe Dragonel.Acesta era recunoscător și a promis să fie mai atent în viitor.Toate jucăriile din regat au venit să-l vadă și să-i mulțumească reginei pentru că a avut grijă de prietenul lor curajos.
Pentru a sărbători vindecarea lui Dragonel,regina Doctorița Plușica a organizat o mare petrecere în grădina castelului.Toate jucăriile au dansat și s-au bucurat,mulțumite că au o regină atât de bună și pricepută.
De atunci,regina Doctorița Plușica a continuat să aibă grijă de toți prietenii ei jucării,asigurându-se că fiecare jucărie din regat este fericită și sănătoasă.Iar Dragonel,cu o aripă vindecată și un zâmbet larg,a fost mereu recunoscător pentru prietenia și grija reginei sale.