A fost o dată ca niciodată o țară pe nume România și în România la sat trăiau o familie de oameni harnici și gospodari și acei oameni aveau o fică pe nume Nicoleta și Nicoleta crescuse de mică din copilăria ei cu pisici și într-o zi de vară Nicoleta a făcut o poză cu pisica ei Negruța și Nicoleta avea 8 ani atunci și de atunci au 19 ani și Nicoleta s-a transformat într-o domnișoară foarte frumoasă.
Și Nicoleta avea în grija ei 12 pisici foarte frumoase și pufoase și harnice.Nicoleta era o domnișoară foarte frumoasă și inteligentă și harnică și gospodină și talentată și avea mare grijă de cele 12 pisici ale ei care sunt sterilizate.
Și pe cele 12 pisicuțe ale lui Nicoleta le chema 01)-Regele Negruțul,02)-Primărița Lizuca,03)-Regina Minulina,04)-Regina Plușica,05)-Regina Sofia,06)-Regina Luna Întâi,07)-Regina mamă Tigruța,08)-Prințul Petru,09)-Prințul Pavel,10)-Princesa Petruța-Pavela,11)-Regele Patrick și 12)-Regele Ritonel și regele Ritonel a de acasă în 30 Iunie 2024 și apoi a plecat de acasă și regele Patrick și niciodată nu s-au mai întors acasă la Nicoleta și nici regele Ritonel și nici Regele Patrick și Nicoleta a postat pe grupuri de pe Facebook cu dispariția motanilor ei Regele Ritonel și Regele Patrick.
Nicoleta a mers în Dej și a făcut afișe cu motani ei regele Ritonel și regele Patrick și a pus acelea fișe prin sat Șălișca și spera în continuare și avea credință în Bunul Dumnezeu că într-o zi motani ei Regele Ritonel și Regele Patrick se vor întoarce acasă teferi și în siguranță în viață.