Regina Alteța Sa Dora.

3 1 0
                                    

Într-un regat îndepărtat,acoperit de păduri de smarald și traversat de râuri de argint,domnea o regină pe nume Alteța Sa Dora.Regina Dora era cunoscută în întreg regatul pentru bunătatea și înțelepciunea sa,calități care îi câștigaseră respectul și iubirea tuturor supușilor.

Regina Dora trăia într-un castel impunător,construit pe un deal înalt,de unde putea veghea asupra întregului său regat.Castelul era înconjurat de grădini minunate,pline de flori rare și pomi fructiferi,iar în centrul acestora se afla o fântână magică despre care se spunea că îndeplinește dorințele celor cu inimă curată.

Într-o zi,pe când regina se plimba prin grădinile sale,a întâlnit o fetiță pe nume Eliza,care plângea lângă fântână.Cu blândețe,Dora s-a apropiat de fetiță și a întrebat-o ce s-a întâmplat.

"Majestatea Voastră," a spus Eliza,"părinții mei sunt bolnavi,iar medicii din satul nostru nu îi pot vindeca.Am venit la fântână să-mi pun o dorință,dar nu sunt sigură că dorința mea se va îndeplini."

Impresionată de curajul și devotamentul Elizei,Regina Dora a luat-o de mână și i-a spus:-"Nu-ți face griji,draga mea.Împreună vom găsi o soluție."

Regina Dora a chemat cei mai pricepuți vindecători din regat la castelul său și i-a rugat să meargă în satul Elizei pentru a-i ajuta pe părinții acesteia.De asemenea,a trimis mesageri să caute plantele medicinale rare necesare pentru a prepara leacul potrivit.

Cu timpul,părinții Elizei și-au recăpătat sănătatea datorită eforturilor reginei și a vindecătorilor.Satul întreg a sărbătorit însănătoșirea lor și a mulțumit Reginei Dora pentru bunătatea și implicarea sa.

Eliza,recunoscătoare,i-a oferit reginei un buchet de flori culese din grădina castelului și a spus:-"Majestatea Voastră,nu știu cum să vă mulțumesc.Ați fost lumina speranței noastre într-un moment de întuneric."

Regina Dora a zâmbit și a răspuns:-"Dragă Eliza,adevărata magie stă în inimile noastre.Când suntem uniți și ne ajutăm unii pe alții,putem învinge orice dificultate."

De atunci,regatul a prosperat și mai mult sub conducerea Reginei Dora,iar povestea ei de bunătate și înțelepciune a fost transmisă din generație în generație,inspirând pe toți cei care o auzeau.

Și astfel,Regina Alteța Sa Dora a rămas în amintirea tuturor ca un simbol al bunătății și înțelepciunii regale.

Și astfel,Regina Alteța Sa Dora a rămas în amintirea tuturor ca un simbol al bunătății și înțelepciunii regale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Pisici dispărute de acasă și Bobița și Albul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum