Düşmanı evinde fetheden prens

67 15 20
                                    

❗❗Selamm, liseli 2min kurgusu yazsam okur musunuz:) aklıma baya güzel bir hate-love senaryosu geldi şuan düzeltmelerini yapıyorum. Eğer isterseniz güncel yayınlayacağım ama buraya yorum olarak atmanız lazım ki bileyim. Ayrıca cevabınız evet ise profilimde paylaşacağım konuşmalar kısmında detaylarını vereceğim. O yüzden takip edip bildirimleri açmayı unutmayın❗❗

İyi okumalarr, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.<3

⚜⚜⚜

Hyunjin

"Daha ne kadar eski benliğim ile unutmaya yüz tutmuş anılarım içinde yer edinmeye devam edeceksin?"

"Seni kaybolduğun o ıssız fırtınadan çıkartacak bir sen bulana kadar."

Her anlamda hazırlıksız yakalanan Hekate'nin bunu beklemediği belliydi. Yavaşça birkaç adım gerilediğinde düşen surat ifadesini elinden geldiğince hızlı şekilde toparlamaya çalıştı.

"Ne o? Beni beklemiyor muydun? Seni görmeden bırakacağımı düşündün mü, hem de defalarca kez acımadan yara izlerimi deştikten sonra?" Bizzat kendi açtığın yara izlerini."

"Peki ya sen? Halen daha karanlığın boğazıma yumruk gibi çöktüğü o ıssız fırtınada kendini bile aydınlatmaya yetmeyecek bir mum ile beni aradığını neden inkar ediyorsun?"

"Çünkü yaşadığımız onca şeye rağmen...Sana aşık olmadığımı, seni her zaman en yakın dostum olarak gördüğümü bilmene rağmen, hatta deltaya ait olduğumu kabullenememene rağmen ben yinede seni bulmaya geldim. Bende keyif alarak açtığın onca yara izim ile...ama görüyorum ki hepsi bir hiç içinmiş. Sen sana bahşedeceğim en ufak bir acıma duygusunu bile hak etmeyecek kadar gölgelenmiş bir kalbe sahipsin. Belki de en başından beri böyleydin."

"Belki de senin yüzünden bu hale geldim?"

"Kendini nereye kadar bu şekilde kandırmaya devam edeceksin? Seni bu hale getiren ben değilim Hekate. Sen bana olan takıntın yüzünden kendini bu hale getirdin. Bunun için beni suçlayamazsın. Seni her zaman kendime çok yakın görsemde hiç bir zaman ruh eşim olmadığını biliyordum. Alfan da öyle... yoksa şimdiye kadar kendini savunmaz mıydı? Bir kurdun, hele de bir alfanın gururunu incitmek bu kadar basit bir olay mı?"

"Sen...ne demek istiyorsun?"

"Her zaman bana takıntılı olan sadece sendin Hekate. Kurdun ile uyum içinde bile değildin, sonucuda cehennemin dibinden şeytan tarafından köle olarak çıkarılmak oldu... diğer yarısı eksik kalmış bir kabuktan fazlası değilsin. Artık olamazsında. Bunun da fazlası ile farkındasın. Hyunjin'i burada daha fazla tutmaya niyetim yok. Eğer gerçekten bir sonuca varmak istersen, dön ve başımızdan geçenlere bir bak. Halen daha mantığın yerinde ise çok geç olmadan göreceksin. Ama umarım bunun için fazla geç kalmazsın. Çünkü sen bu gerçeği kabullenemediğin sürece tam olamayacağız ve sende bunun gayet farkındasın."

Psyche Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin