Selamlarr, nasılsınız canlar umarım her şey yolundadır. Okullar da kapandı umarım rahat bir tatil geçiriyorsunuzdur.<3
Taslaklarımda o kadar güzel senaryolar birikti ki bir an önce yazmaya başlamak istiyorum ama daha 2 kitabı aynı anda zor götürüyorum o yüzden Pyshce de bir an önce bitsin istiyorum ama daha yolumuz var. O yüzden hadi devam edelim. Bu bölümü yazıp yazmama konusunda emin değildim. Minsung'u acaba biraz fazla hızlı mı ilerlettim diye düşünmeden edemedim çünkü. Hyunchan'in ilişkisini gayet sağlam ve uzun bir temele kurduk ama Minsung öyle olamadı ama genede yazacağım. Birbirlerini tanıma işini de zamana bıraktık böylece:)
İyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.<3
🔞Daha önce sadece 1 kez sevişme sahnesi yazdım oda God Complex'te idi ama hikayesel olarak tarz ve üslup farkı olduğu için bu sefer ne kadar başarılı yazdım emin değilim umarım memnun kalırsınız. 🙈 🔞
⚜⚜⚜
"Seni sevmek istiyorum Jisung. Her şeyinle. Seni her şeyinle seveceğim. Çünkü sen, sen kokan çiçekler arasında kaybolmak isteyeceğim kadar özelsin. Bana aitsin."
⚜⚜⚜
Koridor boyunca bizi gören askerlerin anlamsız bakışları eşliğinde Jisung'un elinden tutarak hızlı ve sabırsız adımlar ile ilerliyorduk. Arada askerlerin arkamızdan kaçamaklar bakışlar attığını görünce gözlerinin içine bakarak başlarını eğmelerini sağlıyordum. Bakmalarının sebebi el ele tutuşmamız değildi. Jisung bahçede beni öptüğünden beri feromon salgılıyordu. Eğer bize dik dik bakan bir asker daha görürsem onu duvara yapıştırıp boynunu parçalamam an meselesiydi.
Yeniden güçlüydüm. Alfa, onu yeniden hissetmek, yeniden güçlü hissetmek gerçekten özlediğim bir histi. Ama şimdi kocaman açtığı gözlerle beni izleyen omega için çıldırdığımdan buna pek fazla odaklandığım söylenemezdi. Hem alfanın hemde benim istediğim tek şey vardı şimdi, tenime çekmek istediğim tek bir vücut.
Nihayet odaya vardığımızda sabırsızca kapıyı açarak arkamızdan kilitledim. El ele geldiğimizi gören hizmetçiler daha biz odaya girmeden koridoru boşaltmıştı. Şimdi odada bir başımıza kalmıştık. Gözlerini üzerimden ayırmadan ellerini boynuma doladığında belini sararak karşılık verdim. Beni bekliyordu. Az önceki öpüşmemizden sonra hafif kızarmış ve şişmiş olan dudakları şimdi daha bir öpülesi gözüküyordu. Hiç beklemeden atıldı dudağıma hızlı ve sert bir hamle ile. İşte alıştığım Jisung tam olarak buydu. Heyecanını üzerinden attığı zaman fazlası ile arsız birine dönüşüyordu.
Islık seslerimiz tüm odada yankılanmaya başladığında ağzından çıkan inleme sesleri yüzünden daha da hızlı öpüşmeye başlamıştım. Hadi ama, daha sadece öpüşüyorduk lanet olsun.
Ben ellerimi kalçasına doğru sararken dilimle ağzını boydan boya gezindiğimde ağzımın içine doğru inleyerek beni daha çok tahrik etti. Bu kalçasını daha sıkı tutarak havaya kaldırmama sebep oldu. Kucağımda yatağa ilerlerken boynuna doğru indirdim öpücüklerimi. Sert şekilde yatağa bıraktığımda bacaklarını belime dolayarak sarıldı bana. İlk defa penislerimizin temas etmesi ile ağzımdan çıkan inlemeye engel olamadım. Saçlarımı geri atmak için elimin tekini serbest bıraktığımda sırıtarak beni izliyordu. Hayır, artık bakışları adem elmama kaymıştı. Yutkunduğumda dudaklarını ısırarak karşılık verdiğinde aklındaki edepsiz görüntüleri resmen haykırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psyche
FanficSonunda buluştuğumuz zaman ne bir sur ne de bir suret durabilecek karşımızda. Çünkü biz geceye hükmeden avcılarız, ay ışığında dans eden. . . . Omegaverse Hyunchan × Minsung