Rozdział 7

1 0 0
                                    


ROZDZIAŁ 7

IconAnimal

Thomas drżącymi rękami rozrywał karton. Czuł, jak napięcie osiąga punkt kulminacyjny. Zżerała go ciekawość, którą miał nadzieję zaraz zaspokoić. Podniecenie rozsadzało mu pierś. Nie pamiętał, by kiedykolwiek otwierał coś z taką fascynacją. W środku paczki znajdowało się niewielkie pudełko. Je również potraktował nożyczkami, lecz sam przedmiot wyjął ostrożnie i usunął folię.

IconAnimal wyglądało jak zwykłe, nieco zmodyfikowane słuchawki. Zakładało się je na głowę i uszy, a niewielkie przyssawki należało przyczepić do skroni. Nie trzeba było niczego składać, co znacznie ułatwiło obsługę, chociaż po dłuższych oględzinach nie dało się zauważyć żadnego przycisku jak Start czy Off. Chłopak nie miał pojęcia, jak to włączyć. Nieco sfrustrowany poszukał w pudełku instrukcji i zaczął czytać.

IconAnimal to przedmiot do kontroli ciała domowego zwierzęcia. Pierwsza sesja nie powinna być dłuższa niż około pięć minut. Podczas wizji umysł kontrolowanego zwierzęcia przechodzi w stan uśpienia - pupil nie ma pojęcia, co się z nim dzieje - nie jest tego świadomy. Pod ŻADNYM pozorem nie wolno przenosić się do ciała dzikich zwierząt!

To ostrzeżenie powtarzało się cyklicznie, więc nastolatek przerzucił kartkę do miejsca, z którego mógłby się dowiedzieć, jak przejąć umysł chomika.

Uruchamianie urządzenia IconAnimal jest proste. Wystarczy nałożyć je na głowę i uszy, a zaczepy na skronie. Następnie intensywnie myśleć i patrzeć na zwierzę, do którego chcesz się przenieść, i po około dziesięciu sekundach zamknąć oczy. Gdy je otworzysz, będziesz już kontrolował ciało i umysł pupila. Aby zakończyć połączenie, należy powiedzieć na głos: „Game over". Następnie zamknij oczy, aby przenieść się z powrotem do ludzkiego ciała. W przypadku wyczerpania baterii należy podłączyć urządzenie do ładowania. Nie poleca się korzystać z IconAnimal podczas ładowania. Pod ŻADNYM pozorem nie wolno przenosić się do ciał dzikich zwierząt!

Znowu to ostrzeżenie. Ciekawe, dlaczego tak to podkreślają? - pomyślał Tom, znudzony zbyt długim opisem. Zrozumiał jednak, jak to działa, więc postanowił spróbować. Zerknął jeszcze tylko do pudełka, by sprawdzić czy załączono ładowarkę do przesyłki.

- Puk! Puk! - zawołała matka chłopaka, która bez ostrzeżenia pojawiła się w pokoju. - Ojciec już zasnął na dobre i do rana się nie obudzi. Możesz już zejść na obiad.

- Nie teraz, mamo. Przyjdę za pół godziny - oświadczył nastolatek, który już dawno zapomniał o pijanym ojcu czy o głodzie.

- Co do ciebie przyszło?

- Kupiłem używane słuchawki - skłamał nastolatek.

- Och, w porządku. Będę na dole, tylko zejdź za pół godziny - mruknęła czule i widząc brak reakcji ze strony syna, zostawiła go samego.

Zapach jej delikatnych perfum wciąż unosił się w pokoju, mimo że wróciła już do kuchni.

Tom założył IconAnimal i poszukał wzrokiem Elvisa, który leżał w klatce zwinięty w kłębek. Zapewne niczego się nie spodziewał. Przez umysł chłopaka przebiegła myśl, czy zwierzę może spać podczas połączenia, czy lepiej je obudzić? Postanowił najpierw sprawdzić wersję na śpiącym chomiku. Zaczął intensywnie o nim myśleć i zamknął oczy. Gdy je otworzył, sfrustrowany stwierdził, że się nie udało. Wtedy podszedł do klatki, a przestraszony gryzoń wstał. Tom jeszcze raz gapił się na pupila, który domagał się jedzenia. W końcu wyłączył zmysł wzroku. Po chwili uniósł powieki i dotarło do niego, że patrzył w górę na samego siebie. Thomas siedział z zamkniętymi oczami przed klatką gryzonia, jakby zapadł w letarg. Zrozumiał, że przeniósł umysł do ciała chomika. Zaczął nerwowo stawiać kroki, chodząc ostrożnie w klatce.

Thomas staje się wilkiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz