Sofies POV
Ik werd waker naast Rob, nou ja naast? Ik lag zowat op hem. Ik stapte snel uit bed en ging me omkleden en klaar maken. Ik stapte uit Robs zijn kamer en zag Raoul daar staan. De deur stond nog open en Raoul kwam iets dichter bij me staan zonder iets tezeggen, hij keek naar binnen en ik stond daar maar. Hij keek me aan en zei schokkend 'Jij en Rob?' 'WAT nee Raoul!?' 'Nou ik zie anders alleen zijn bed hoor en geen matras die op de grond ligt.' 'Ja dus, hij heeft toch een 2 persoons bed.' Zei ik geïrriteerd tot dat het kwartje viel. 'Nee nee Raoul ik weet niet wat jij denkt maar we hebben alleen maar geslapen hoor!' Zei ik snel. 'Oehh' Zei raoul op een gemene manier. 'Nou mag ik nou weg ik heb honger?!' Zei ik tegen hem en hij liet me er langs.
Gvd straks denken ze nog dat ik... Nee bah Sofie stop met zo tedenken! Hij is al jaren lang m'n beste vriend.
Iedereen is ondertussen beneden en we zitten te eten. Koen zit alleen maar te grijnzen tijdens het eten. Wat heeft hij nou opeens?
'Soof en Robbie moeten jullie wat vertellen,' Precies toen Koen dat zei nam ik een slokje water en verlikte me, ik hoesten even en toen ging Koen verder. 'Ze hebben gewoon samen geslapen, nou ja ze zeggen dat ze alleen maar hebben geslapen' Zei die sarcastisch en daarna ging die grijnzen. Ik keek Rob aan en hij gaf me een 'laat mij dit maar oplossen' blik. Ondertussen keek Matthy zelfs naar ons, ook naar mij. Iedereen lachde een beetje en maakte kreun geluiden. Kinderachtig zeg.
'Jongeuhh hou jullie *griep* bek dicht, Soof en ik zijn gewoon vrienden,' Zei rob en dee zijn arm om mij heen 'Ze had geen matras en ik kon haar niet op de bank ofzo laten slapen he.' Zei die er achter aan. Iedereen was ff stil tot dat Raoul Zei 'Ach als jullie het doen doe t dan wel voorzichtig' Zei die met een knipoog. Jezus dat heeft hij ook al tegen mij gezegd.
Het was al middag en ik ging met Raoul boodschappen doen voor de lunch. Nadat we weer bij cdl zijn ga ik naar alle kamers omtevragen wat de jongens willen hebben. Eerst ga ik naar Koen die wilt 2 broodjes kip. Rob wilt 4 broodjes vlokken. En dan moet ik nog naar Matthy gaan... ik sta 3 seconden voor zijn deur en besluit om aan tekloppen.
*klop klop*
'binnen' hoorde ik matthy zeggen.
Matthy POV
Ik hoorde geklop en zei dat die gene binnen mocht komen. Ik zag de deur open gaan en 3 keer raden, Sofie. 'Haii uhm wat wil je hebben voor lunch Mat?'
Zei ze. Mat? Ik ben haar vriend niet. 'Weet ik veel, doe maar 2 broodjes met kip ofz. Trouwens noem me geen Mat.' Zei ik geïrriteerd 'Ja prima Matthyas het Lam.' Zei ze met een klein lachje. Voordat ik wat wou zeggen liep ze al weg. Bah, Sofie. Ik mag haar zo niet en dan slaapt ze ook nog met Robbie.'Jongens het eten is klaar komen jullie' hoor ik Raoul roepen. Ik ging uit m'n kamer en ging zitten aan de eettafel, godverdomme het enigste plekje wat er over is is fucking tegen over Sofie, bah. Ik vermijd oogcontact en ga m'n broodjes eten zonder iets tezeggen loop ik weer naar mijn kamer toe nadat ik m'n brood op heb. Ik hoor nog Sofie achter me zeggen 'die is ook vrolijk Zegt ik trek me er niets van aan en doe de deur open van mijn kamer. Ga m'n video nog even bij werken.
Sofie POV
Iedereen was klaar met lunch en ik ga Televisie kijken. Er was een leuke film op maar de jongens zouden het niet leuk vinden, gelukkig zit ik dan ook alleen op de bank. Ik hoor Rob wat schreeuwen vanuit zijn kamer en daarna hoor ik '*griep* spel echt krijg de *griep* met je *griep* hoofd' Tja die kan niet tegen zijn verlies dus.. De film is afgelopen en ik besluit maar even naar Rob toe tegaan.
Ik ga op zijn bed zitten en ga wat TikTok kijken. Ondertussen lig ik gewoon in bed TikTok tekijken onder zijn dekens, niet dat hij dat wat boeit ofzo. 'Blijf je nog een nachtje slapen anders Soof?' Zegt Rob serieus. 'Ja isgoed' 'Je mag wel weer hier hoor' Zei die met een klein lachje ik glimlach en ga weer liggen in bed en Titok te kijken.
*Klop klop*
'Wa is er?' Hoor ik Rob zeggen op z'n Brabants ik lach een beetje maar dat gaat als snel weg als ik zie dat Matthy de deur opent. Bah vieze kwal denk ik bij me zelf.
Matthys POV
Als de deur open gaat zie ik Sofie onder Robs zijn dekens in bed liggen, okeee?
Ik schenk er maar geen aandacht aan en vraag aan Rob 'Wanneer gaan we nou opnames houden?' 'Morgen' zegt hij terug 'Hier,' hij wijst naar het bed dat ik moet gaan zitten, bij Sofie? Bah. 'Kom samen Fifa doen' Zegt hij, 'Ja isgoed' Ik ga maar gewoon op bed zitten want Sofie ligt toch aan de andere kant op haar telefoon.We waren al even aan het gamen. '*griep* zooi' Zei ik omdat ik het goal miste. Achter me hoor ik wat gekraak van het bed, ik kijk niet achterom omdat ik druk bezig ben. Sofie draait zich om en komt dichter bij ons liggen zie ik in m'n ooghoek. Ik zie hoe ze aandachtig aan het kijken is op Robs zijn scherm. Zonder na te denken zeg ik 'is het interessant Sofie?' Kut wat zeg ik nou. 'Ja zeker, ik vind het wel leuk om tezien hoe je jullie gaan verliezen' Zegt ze lachend. 'Nee hoor we gaan winnen toch Robbie' 'Jaa zeker' Zegt hij enthousiast 'Nou we zullen zien' Zegt Sofie. 'Godverdomme' Schreeuwde ik door de kamer heen. 'Nou het lukt ook echt goed hé Matthyas'
En ze kijkt me met een grijns aan. 'Ik uhm' Jezus Mat hoezo kan je opeens niet meer na denken. 'Ik uhm??' Herhaalt ze met een klein lachje. Jezus. Voordat ik wat wou zeggen Zegt ze snel 'Ja ik mocht je geen Mat meer noemen.' Ze blijft me even aan kijken en ze loopt weg, ze blijft even voor me stoppen waardoor ik niets op het beeldscherm zie. Ze geeft een klein klopje op m'n schouder en zegt 'Doei Matthyas het Lam' Ik wou wat anders zeggen maar ik kon niet aardig doen, niet tegen haar. 'Ja doei Sofie' Zeg ik chagrijnig en duw haar weg. 'Doeii Robbie' Zegt ze nog snel en Rob Zegt 'Jow Soof' en ze loopt de kamer uit.Eindelijk. Denk ik
-1144 woorden-
Nou ja dat dus. Het volgende deel komt straks online
JE LEEST
I would never like him, right? //Bankzitters//
Teen FictionJe bent heel bevriend met de bankzitters en je komt bijna elke dag wel. Ze wonen in Casa Del Huts (en ze gaan niet verhuizen) Milo woont er niet maar komt vaak langs voor de jongens en jou. Robbie je beste vriend. Noa en Eva zijn je vriendinnen maar...