Robs pov
'Ey word je nog wakker?' Vraagt een meisjes, soof. 'Rot op' Zeg ik geïrriteerd. 'Jezus man heb je een kater?' Vraagt ze aan me en ik open m'n ogen een beetje. Haar blik is een beetje bezorgd. 'Ja' Zeg ik nog een beetje geïrriteerd 'maar het gaat wel hoor' Zeg ik er achter aan. 'Ik haal wel even een paracetamol' en ze verlaat m'n kamer.
Ik pak m'n telefoon en zie dat het al 11:12 is. De deur gaat weer open en Sofie loopt de deur binnen met een glas water en een strip paracetamollen in haar handen. Ze zet het neer naast m'n bed, 'app me maar als t wat beter gaat ja? Trouwens de jongens wouden vandaag opnames doen dus je moet me appen als het beter gaat.' Met de nadruk op moet loopt ze m'n kamer uit. Als ze de deur dicht doet hoor ik opeens een knal tegen de deur aan gaan en iemand praten.
Sofie pov
Ik verlaat de kamer van Robbie en doe de deur achter me dicht. Als ik me omdraai word ik weer tegen de deur aan geduwd door... Matt. Wat moet ie? 'Uh wat doe je Ma-' Ik kon m'n zin niet af maken en ik voel zijn handen om m'n heupen en zijn lippen op die van mij. Ik verstijf even en probeer hem daarna weg te duwen, maar het lukt natuurlijk niet.. Dan zit er nog maar een ding op, ik zoen hem terug maar als ik dan net bezig ben stopt hij en laat hij me los. 'Wat is er nou?' Vraag ik een beetje verwarrend. Ik snap hem echt niet.
'Niks' Zegt hij nonchalant en loopt weg. Ja sorry maar wtf is dit nou weer?
-3uur later-
De jongens zijn weg voor opnames en ik ben alleen in dit huis. Ze zijn zo'n ongeveer 2,5 uur geleden vertrokken. Ze zouden me appen als ze terug gingen naar huis maar ik heb nog geen appje gekregen dus ze zouden vast nog niet terug komen.
Ik lig op de bank en kijk een serie 'Gossip Girl' Ik zet de serie op pauze om even een glas water te halen en ga dan weer op de bank zitten en zet de serie aan. Ik kijk even om m'n telefoon maar ik heb nogsteeds geen appje, ach het zal wel ahaha. Na paar afleveringen val ik in slaap. Ik lag zegmaar met mijn hoofd op wat kussen tegen de leuning aan dus ik lag best wel comfortabel.
Robs POV
'Ey boys iemand moet Sofie even appen' Zegt Milo als we in de auto stappen. 'Ik doe het wel' Zegt Koen en pakt meteen zijn telefoon erbij. 'Jongens' begin ik zodat ik hun aandacht heb. Ze kijken allemaal mijn kant op. 'Ik ga dus over een weekje op vakantie toe, maar voordat jullie boos worden heb ik wel een leuk video idee bedacht voor jullie' Ik zie Raoul aandachtig luisteren. In m'n ooghoek zie ik Koen zijn telefoon in z'n broekzak stoppen en kijkt ook mijn kant op. 'Dat jullie voor paar dagen tot een week mijn leven gaan overnemen. Dus dat betekent dat jullie dan ongeveer een weekje op vakantie gaan en dat is dan een video idee. Maar wel zonder mij en dan geef ik er later dan ook nog commentaar op.' Dit idee vind ik persoonlijk wel leuk
(Dit is niet echt een video zover ik weet dus dit is gewoon bedacht door mij zelf)
Ik zie ze na denken maar Matt Zegt meteen dat die het een geweldig idee vind. Yesss!! De andere vinden het ook een goed idee. We rijden naar huis.
Eenmaal aangekomen is het best wel donker daar binnen. 'Die slaapt' Zegt Matt als we uit de auto stappen. Koen grinnikt een beetje door die opmerking maar ik denk dat hij nog gelijk heeft ook. 'Bel maar niet aan, straks slaapt ze echt' Zeg ik terwijl ik Koen z'n vinger naar de deur bel zie gaan. 'Ohja Zegt ie en grijpt naar de sleutels in z'n zak.
De deur word open gedraaid en iedereen hangt z'n jas op. Ik ben de eerste die naar de woonkamer gaat en zie Soof daar liggen. Met haar hoofd op 2 kussen ligt ze lang uit op de bank. Ik loop naar haar toe en pak een dekentje. De rest komt ook binnen gelopen en k leg het dekentje rustig over haar heen.
Matthy POV
Sofie is ondertussen wakker geworden en zit tegen Robbie aan. Was ik dat maar denk ik bij mezelf. Af en toe zie en hoor ik ze wat zeggen en daarna lachen. Jaloezie. De tv staat aan maar iedereen kijkt om zijn telefoon. Koen gaat naar bed, daarna volgt Raoul en als volg Zegt tob ook dat die naar bed gaat. Ik en Soof zijn nu nog alleen over. We zitten niet bepaald dicht bij elkaar ofzo. Ik zit aan de ene kant en zij aan de andere kant van de bank. Hoe langer ik naar haar kijk hoe mooier ze is. 'Je staart' Zegt ze als ze ziet dat ik staar. 'Weet ik' antwoord ik terug.
'Tis wel beetje fris hier he' Zegt ze op een plagerige manier en schuift daar naar me toe. 'Beter?' Vraag ik al ze tegen me aan ligt. Ze knikt met een lief lachje. Nooit gedacht dat deze meid bij MIJ zal gaan liggen. Ze kijkt omhoog. Ze kijkt me met een hongerige blik aan en ik geef de zelfde blik terug.
Sooow bijna maand later ofz mr hier een nieuw hoofdstuk
- 628 woorden-
JE LEEST
I would never like him, right? //Bankzitters//
Roman pour AdolescentsJe bent heel bevriend met de bankzitters en je komt bijna elke dag wel. Ze wonen in Casa Del Huts (en ze gaan niet verhuizen) Milo woont er niet maar komt vaak langs voor de jongens en jou. Robbie je beste vriend. Noa en Eva zijn je vriendinnen maar...