deel 8

49 1 0
                                    

-Het is ochtend-

Sofie POV

'Goedemorgen' Zegt rob met een ochtend stem. 'Heyy' Zeg ik vrolijk. 'Gaat het al wat beter met je?' Vraagt rob aan me 'ja hoor' en ik glimlach naar hem.

Tijdskip naar 19:30 's avonds》

Milos POV

Ik weet dat Matthy meer wilt van Sofie maar ik kan niet inschatten of Sofie dat ook wilt van Matthy. 'Ey Mat kom eens hier!' Matthy komt naar me toe gelopen. 'Wat is er Miel?' Vraagt hij 'Jij vind Sofie wel leuk he?' 'Wat nee ik mag haar niet'
Ik blijf hem even aankijken maar hij kijkt dan snel weg. 'Je herinnerd je toch wel die ene avond met haar?' Verluister ik in zijn oor. 'Hoe.. hoe weet jij dit Miel?' Vraagt die geschokken. 'Dat boeit nou niet. Ik weet echt wel dat je een stijve had in jouwn kamer toen zij er was Mat.'
Hij kijkt me nerveus aan, '*griep*, Milo als je dit tegen een iemand zegt ben je *griep* hard de lul ja?' Hij kijkt me bang en boos tegelijkertijd aan.
'Tuurlijk zeg ik niets tegen iemand, maar  veel succes er verder mee.' Mat wou nog wat zeggen maar ik liep weg.

Matthy's POV

'*griep griep griep*' verluister ik naar me zelf. Hoe weet Milo dit?! Ik zit nog diep in m'n gedachtes totdat ik Koen 'Boys we gaan film kijken!!' Hoor zeggen. Iedereen zit op de bank en ik ga maar naast Sofie zitten, zij zat ook al naast Rob maar ik ging aan de andere kant zitten.

De film was klaar en iedereen had teveel alcohol op, Raoul zette nog een film aan met zijn dronken kop zonder dat hij beseft dat het al 23:06 is. Maar iedereen stemt er in mee. 'Geef eens een stuk van die deken Matthy ' Zegt Sofie. Ik gooi de helft naar haar toe en automatisch komt ze dichter bij me liggen.

Sofie POV

Ik kijk naar Matthy als ik dichter bij hem kom voor de deken, zijn ogen zitten vol met lust en hij ruikt naar bier. Ik probeer me er niets van aan te trekken. Halverwege de film voel ik een hand op m'n boven been. Ik kijk naar Rob maar ik zie zijn handen bij het flesje bier zitten, dan is er nog maar een over. Matthy. Ik kijk naar hem en hij grijnst naar me, dit kan niet de goede kant opgaan. Ik kijk hem verward aan maar dan voel ik zijn hand verder naar m'n broek trekken.

Zijn hand gaat met een beweging in m'n broek, nee niet hier dacht ik bij me zelf.
Hij maakt kleine rondjes en bewoog met zijn vingertoppen heen en weer. Ik beet op mijn onderlip om niet tekreunen. Ik voelde dat hij even stopte en ik haalde even adem, ik keek opzij en zag hem grijnzen. Hij keek naar me en ik voelde zijn hand onder mijn onderbroek gaan, oké Sofie dit gaat je lukken gewoon kalm blijven denk ik bij me zelf.

Langzaam ging hij naar het gevoelige stukje toe. En als het niet erger kon zei die ook 'Deze film is echt opwindend ' sarcastisch 'Jaman' Zegt Koen ook Sarcastisch. Toen matthy dat Zei voelde ik een vinger in me gaan, gvd Mat. Het lukte me gelukkig nog wel om kalm teblijven maar ik was wel nat, heel nat.
Langzaam kwam er nog een vinger bij en die gingen steeds dieper en sneller in mij. Ik voelde even Matthy zijn ogen op me branden, Matthy wat doe je me nou aan.. Ik kon niet meer normaal ademhalen maar ik kon ook niet kreunen waar de jongens bij waren. Shit. Ondertussen was er en een 3de vinger bij gekomen en dat was zo moeilijk om dan nog niets tedoen.

Ik kneep me benen bij elkaar om een teken tegeven dat die moet stoppen. Ppf gelukkig hij stopt, ik dee me benen weer open maar toen voelde ik weer 3 vingers in me zitten. Ik liet een zachte kreun wat de jongens eigenlijk niet konden horen. Ik wou zo graag m'n hoofd naar achtergooien maar dat man gewoon niet. Alles in me zei dat ik moest klaarkomen en ik werd steeds natter en natter, Matthy ging ook gewoon door. Ik hoorde een klein lachje van Matthy komen en ik keek hem even aan, toen ik dat dee viel m'n hoofd automatisch achterover en begonnen mijn ogen terollen. Zo goed niet normaal, maar ik kan nou niets...

Hij bleef maar door gaan. Ik liet af en toe wat zachte kreunen want ik kon het niet harder doen. Toen die zijn vingers uit me haalde voelde ik dat ik ging klaarkomen. '*griep* zooi, Mat godverdomme.' Zei ik zacht tegen hem waardoor niemand anders het kon horen. Ik keek hem aan en zijn ogen zaten nogsteeds vol met lust. Ik voelde WEER een hand bij m'n onderbroek komen 'Ik ga naar de wc' Zei ik snel anders kwam ik fk klaar op de bank, waar de jongens zitten.

Ik trek de wc deur open en Matthy komt snel met me in de wc staan. Wtf!? 'Matthy wat doe je?' 'Afmaken waar ik mee bezig was, ik weet dat je klaar gaat komen.' Verluisterd die me in m'n oor en voel een hand naar m'n buik toe gaan. 'Mat ik weet niet of dit zo'n goed idee is-' Ik zat nog in mijn zin maar toen was mijn broek en onderbroek al uit. Twee vingers gingen in mij, snel en diep. Er verlaten paar harde kreunen m'n mond uit. Matthy stopt precies toen ik kwam, nou ja bijna dan. Ik kijk hem verward aan en hij mij met een vieze grijns. 'Wil je dat ik nu wel door ga?' Vraagt die me op een irritante manier. Er komen geen worden uit m'n mond maar ik knik. 'Ik hoor je niet' Zegt die tegen me. 'J-' krijg ik alleen maar uit me mond en hij stopte zijn vingers terug ik mij. Maar hij dee nog niets, 'Zeg, ja Matthyas het Lam' Zegt die tegen mij. 'J-ja, Matthyas h-het lam' het duurde even tot dat ik die woorden uit had gesproken maar toen gingen zijn vingers weer snel heen enweer. Ik kwam klaar. 'Nou zo moeilijk is het dus niet met jou he' en hij lacht me gemeen aan en loopt de wc uit. Shit Sofie kon je je niet even sterk houden? Godver.

-iedereen slaapt nu-

-1067 woorden-

Dit was zooo cringe om teschrijven maar goed😭

I would never like him, right? //Bankzitters// Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu