~We skippen even naar zaterdag ochtend~
SMUT IN DIT HOOFDSTUK!!!!
Sofie POV
Ik pak mijn kleren en trek ze aan, ik ben in de tussen tijd wel een keer naar huis gereden om kleding op te halen ook voor het feest. Loop naar beneden en alle jongens zaten daar, ook Milo. Ik zie Milo een smerige lach hebben naar min als ik mijn ontbijt eet. 'Zo Soof heb je zin in vanavond?' Vraagt Koen. 'En of ze er zin in heeft' Zegt milo gelijk, ik weet wat die bedoeld. Verdomme wat een klootzak is het ook haha.
~skip naar zaterdag avond~
Sofie POV
Al mijn make-up zit erop en loop naar beneden toe, het hele huis ziet er zo mooi uit! 'Hehe is prinses eindelijk klaar met haar make-up ' Vraagt Rob als die langs me loopt achter hem loopt Koen hem even na. Ik zie Rauol en Milo een beetje geheim zinnig praten ze kijken af en toe om zich heen of er niemand is die mee luisterd.
Milo POV
Raoul weet altijd alles in dit huis. 'Hey roelie kom eens hier' Zeg ik tegen hem. 'Wat s er maat?' Vraagt die. 'Oke vriend, Rob en Sofie he' Roel kijkt me aan en knikt. 'Die zouden elkaar toch nooit uhm ja doen?' Zeg ik met aanhalingstekens zodat hij het begrijpt. 'Nee nee hun niet! Ze zijn eerder broer en zus wat dan?' 'Nee niets gewoon.. En hoe zit het tussen haar en Mat dan? Hebben ze nogsteeds "ruzie" net als 2 jaar geleden?' 'Ja zeker maat ze mogen elkaar nog steeds niet.' Ik weet genoeg hehe. 'Aah oké top maatje ' en ik loop weg.
Belachelijk dat Sofie en Matthy nog steeds ruzie hebben na langer dan 2 jaar, tijd om daar verandering in te brengen. Ik weet nooit echt wat er gebeurt is dat ze elkaar zo erg haten maar volgensmij was het al toen ze elkaar voor het eerst zagen.
~het feest is begonnen~
Sofie POV
Het feest is al langer dan 3 uur bezig en ik al aardig wat shotjes en bier gedronken. Koen en ik zaten te dansen, Milo loopt naar me toe en trekt me mee aan mijn arm naar de gang. 'Je moet het met Robbie doen' Zei die zonder iets uitleggen 'wat doen?' Vroeg ik maar want ik volg hem niet meer. 'De afspraak' kut nee niet met Rob dat kan echt niet! 'Miel ik mocht een keer nee zeggen dus nee ik doe het niet met Rob!' Zei ik hard in z'n gezicht 'oke dan met Mat' hij liep weg zonder dat ik nog wat kon zeggen
Kut kut kut denk ik met m'n dronken hoofd. Ik loop weer naar binnen en loop naar Mat toe, het ziet er naar uit dat hij ook redelijk is aan geschoten. Ik sta bijna bij hem en dan krijg ik een duw van milo in m'n rug waardoor ik tegen Mat aan val. Klootzak. Met m'n dronken hoofd trek ik Mat mee naar de gang , naar zijn kamer toe. Jaja nog wel naar zijn kamer. Ik keek vaak achterom om tezien of mensen ons zagen maar gelukkig was dat niet het geval. Mat wist niet wat er gebeurde, maar hij was zo dronken niet normaal.
Ik begin hem langzaam kusjes tegeven en dan maakt hij er een zoen van. Dit gaat zo'n 1 minuut lang door. Ik kijk af en toe naar zijn gezicht, die mij zoent. Zoenend lopen we naar zijn bed toe en hij ploft op me neer. Ik lig onderop en hij boven onze kruisen raken elkaar aan met kleren aan. Ik stop met zoenen en trek zijn shirt uit, hij doet mijn shirt ook uit samen met m'n bh. Hij gaf me paar kusjes in m'n nek en stop hem. Even kijk ik hem aan en dan kijk ik naar die bobbel in z'n broek ik lach en laat m'n hand over zijn bobbel glijden. Voorzichtig doe ik zijn broek en gulp open alleen nog zijn onderbroek denk ik bij m'n zelf. Hij deed mijn broek ook uit. Toen deed ik zijn onder broek uit.
Ik glij met m'n handen over heel zijn lichaam ookal lag ik onderop. Ik kwam bij zijn onder buik en stopte met onderzoeken. Hij kon dat niet pikken en gaat met zijn hand over mijn onderbroek heen, die was nog niet uit hij maakte kleine rondjes en ik liet een kleine kreun achter. Hij bewoog met zijn vinger toppen heen en weer met onderbroek aan. Hij deed met een beweging mijn onderbroek uit en dee 1 vinger er in, na een kreun kwamen er meer vingers bij en hij ging dieper, sneller en bewoog steeds meer als die in me zat. Ik kon niets anders dan kreunen en 'mhh' zeggen. Ik was er bijna, bijna en hij stopte.
Met zijn vingers dan. Ik voelde zijn lengte diep in me gaan en naar paar flinke stoten verloor ik al mijn macht die ik nog had. M'n hoofd gaat naar achter en mijn ogen ook, ze rollen. Mijn orgasme. Maar ook zijn orgasme om te horen hoe hard hij kreunt. We komen tegelijkertijd klaar en hij haalt zijn lengte uit me. Hij hijgt en hangt boven op me, mijn kans!! Ik draai ons om en opeens zit ik boven op hem ik kijk naar hoe stijf die van hem is en ga er op zitten. Ik beweeg wat heen en weer en bounce steeds sneller. Weer komen we klaar we kunnen niet meer. Allebij zijn we buiten adem.
Als ik weer op adem ben loop ik uit zijn kamer naar beneden. Net doen alsof er niets gebeurd is herhaal ik in m'n hoofd opeens loopt Milo achter me. SHIT
Milo POV
Ik hoorde alles. Hoe nat ze wel niet was en hoe hard Mat wel niet bezig was. Ik zie de deur open gaan en verstop me snel achter iets. Sofie loopt naar beneden toe, ik loop achter haar aan en tik d'r op haar schouder. Ze loopt nog even naar beneden toe en stopte dan voor mijn neus. 'Morgen maar die ketting gaan bestellen?' Zei ik met een grote lach 'je stond toch niet voor de deu-..' Ik knik en lacht als ze dat zegt. Ik verluister in haar oor 'Ik zal het tegen niemand zeggen' Ze knikt me dominant aan en we lopen weer het feestje binnen
-1063 woorden-
Ooehh spannend zullen ze nou naar deze nacht normaal tegen elkaar doen? Of is hun haat alleen maar groter geworden voor elkaar?
JE LEEST
I would never like him, right? //Bankzitters//
Teen FictionJe bent heel bevriend met de bankzitters en je komt bijna elke dag wel. Ze wonen in Casa Del Huts (en ze gaan niet verhuizen) Milo woont er niet maar komt vaak langs voor de jongens en jou. Robbie je beste vriend. Noa en Eva zijn je vriendinnen maar...