SOFIE POV
Matt zei net dat ik wel bij hem mocht slapen wat heel aardig is. Matt doet de deur van z'n kamer open zodat ik naar binnen kan gaan 'Owh ja wacht even ik moet nog even m'n pyjama halen, kom zo terug' Zeg ik en loop naar Robbie zijn kamer toe. Ik doe de deur open en zie iemand in zijn bed liggen. 'Uh hallo?' 'Hey Soof!' Hoor ik iemand zeggen. 'Ja wie ben jij?' Vraag ik en loop naar hem toe. 'O Jezus Rob ik zat je te zoeken he lig je fucking in bed' Zeg ik meteen met een klein lachje want vind het best wel grappig. 'Ja ik voelde me zo niet goed, maar ga je slapen dan of niet? Het feest is nog lange niet klaar he.' Vraagt die als die op het bed gaat zitten
'Ja ben moe, wacht ik loop even naar Matthy toe om tezeggen dat je hier bent' Zeg ik met een glimlach en loop naar matthy toe 'Rob ligt gewoon teslapen in bed dus ik slaap wel bij hem oké?' Ik liep weg totdat matthy opeens mijn pols vastpakte 'Wat doe j-' Ik kon m'n zin niet afmaken, zijn lippen gingen tegen die van mij aan. Fuck wat zoent hij goed.Matthy's POV
Ik hoorde dat Rob gewoon lach te slapen. Echt jammer anders had ik wel een leuke avond met Soof.. Ze komt weer naar me toe gelopen en zegt dat ze naar Rob gaat, ze draait zich om. Zonder na tedenken grijp ik haar Pols vast en kus haar. Al snel werd dat een zoen.
'Matt wij mogen dit niet doen' Zegt ze snel tussen het zoenen door. Ik keek haar even aan. 'We zijn dronken, alweer.' En ze duwt me weg, ik kijk haar even aan. 'We doen dit alleen als we dronken zijn, dat is niet oké. Sorry Matthyas het Lam' ze draait zich langzaam om. Fuck wat zegt ze m'n naam toch altijd zo mooi. 'Soof' ze draait zich om en loopt langzaam naar me toe. 'Maar je dronk net nog cola he' Zeg ik met een grijns 'jamaar jij nam wel bier' ze vermijd oogcontact. Jezus Sofie laat me alsjeblieft dit doen. 'Ik ben beter in bed met alcohol op' en knipoog naar haar. 'Mhmmm..' Zegt ze. Ze kijkt me even aan en kust me. Wat heeft ze toch zachte lippen.
'Laat dat maar is even zien' Zegt ze met een grijns. Ik neem haar mee naar mijn bed. Snel waren al onze kledingstukken uit.
Ik geef haar een lichte zuigzoen in haar nek, ze liet een kleine kreun. Langzaam ging ik naar haar onderbuik met mijn vingers. Nog iets lager ging ik en maakte kleine rondjes op het gevoelige stukje. 'Hoe gaat 't met Nina?' Zegt ze met een kleine kreun erin. 'Slecht,' Ik stop even met vingeren. 'Owhh, was ze een beetje goed in bed?' Zegt ze met een klein lachje. 'Nee' en stop twee vingers in haar. Sofie kan zo hard kreunen niet normaal. Even kijk ik naar haar, haar hoofd is nog niet naar achteren. Jammer daar gaan we snel verandering in brengen. Ik stop mijn lengte in haar.
Ik stoot paar keer heel hard. 'En, wil je nog steeds niet verder?' Vraag ik met een grijns. 'Ga door' Zegt ze buiten adem.
Even lach ik naar haar, snel ging ik weer in en uit haar. Eindelijk doet ze haar hoofd naar achteren. Ik ga steeds sneller
en sneller maar dan trekt ze een pijnlijk gezicht. Owhh dus haar zwakte is juist als ik langzamer ga?Ik ga steeds langzamer in haar en uit haar. Ze kreunt weer. 'Matt ik kom k-klaar' Zegt ze kreunend. Ik haal mij lengte uit haar en dan komt ze klaar. 'Dee ik je net pijn toen ik zo snel ging?' Zei ik grijnzend 'hou je bek' Zegt ze snel. 'Awhh zal ik dan het maar langzaam doen?' Zei ik weer met een grijns. Ik bukte voor over en plaatste mijn lippen op die van haar. Mijn hand glijd langzaam naar beneden toe naar haar buik, dan haar onderbuik en dan nog verder naar beneden en stop twee vingers in haar. Langzaam. Ze kreunt tussen het kussen door. Langzaam maar toch snel genoeg om haar klaar telaten komen ging ik met 2 vingers in haar. Ik kus ondertussen haar nek en er is één iets tegrote zuigzoen ontstaan. Oeps.. En ja hoor ze komt klaar. Even laat ik haar op adem komen.
'Doe hem erin' Zegt ze terwijl ik haar nog hoor hijgen naast me. 'Wat?' Vraag ik verbaast. 'Doe hem erin' en ze wijst naar mij lengte en naar haar mond. Ze komt voor me zitten op haar knieën. Ik zat op het bed dus ze kon er ook makkelijk bij komen. Meteen dee ze haar mond erover. Fuck wat doet ze dit goed. 'Fuck' Zeg ik zachtjes. Ik hoorde haar grinniken, 'Ik kom' zeg ik maar ze blijft doorgaan. Uiteindelijk spuit ik in haar mond en ze slikt het door.
'Mmh' hoor ik Sofie kreunen als ze opstaat. Ik veeg met m'n duim wat sperma weg bij haar mondhoek. Ik grijns een beetje.We blijven elkaar aankijken zonder dat het ongemakkelijk is en we komen steeds dichter bij elkaar met onze hoofden. We kussen elkaar met passie. 'Soof, we kunnen niet meer iets doen deze avond.' Zeg ik en stop de zoen even. Ze kijkt me met een vragend gezicht aan maar dan kijkt ze naar beneden. 'Weet je het zeker? Die lijkt er nog wel zin in te hebben' en dan wijst ze naar mijn stijve die haar recht aankijkt. Ze komt dichter bij me en duwt me dan op bed.
Ik lig onderop en ze gaat op m'n stijve zitten. '*griep*' verluister ik als ze steeds sneller heen en weer beweegt. Automatisch gooi ik m'n hoofd naar achteren. 'Ik kom' zeg ik kreunend.Terwijl ik dat Zeg voel ik haar van me af gaan. 'Wat' Zeg ik verbaast. 'Jij wou toch niets meer iets doen vanavond?' Zegt ze met een kleine grijns. Ik volg haar met mijn ogen hoe ze haar kleding aan doet en haar haar opnieuw in een staart doet. 'Slaaplekker Matthyas het Lam' en met die worden verlaat ze mijn kamer. Fuck hoezo laat ze me zo achter? Ze is echt hard to get.
Jaaa nieuw hoofdstuk!! Dankjewel voor de 200+ lezers al❤️
JE LEEST
I would never like him, right? //Bankzitters//
Teen FictionJe bent heel bevriend met de bankzitters en je komt bijna elke dag wel. Ze wonen in Casa Del Huts (en ze gaan niet verhuizen) Milo woont er niet maar komt vaak langs voor de jongens en jou. Robbie je beste vriend. Noa en Eva zijn je vriendinnen maar...