deel 10

40 1 0
                                    

Sofie POV

De zon scheen op m'n gezicht waardoor ik wakker werd. Naast me zag ik geen Rob slapen, mmh raar. Het is nog maar 08:48 hoezo is hij er nou al uit? Oh ik heb een apje gekregen van hem

Robbie💯:
Eey Soof ik liet je nog ff slapen maar ik en de jongens zijn opnames aan het doen. Als er iets is bel dan Raoul
07:12

Ik:
Oh hahah mnu! Ik blijf wel in het huis totdat jullie terug zijn
08:49

Robbie💯:
Aaah toppiee

Maar wat zou ik gaan doen? Ik loop naar beneden en ontbijt te maken, na het ontbijt ga ik Netflix kijken. Ik keek een serie waar veel zelfmoord acties werden gedaan en dus ook in werd gesneden. 'Wat een sukkels dat je je zelf pijn gaat doen ppff' Zeg ik geïrriteerd. Meteen was ik alweer klaar met die serie en dee een andere serie op waar niet zoveel zieke dingen in werd gedaan.

4 uur later

De deur gaat open.
'Soofff we are backk' hoor ik Rob zeggen. 'Das mooi voor jullie' Zei ik terug. Rob komt naast me zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Rob, ik ga vandaag wel weer naar huis hoor' 'Ohja isgoed soof' Zei die terug met een glimlachje. De rest van de jongens kwamen ook binnen, Matthy keek me aan. Ik wist niet zo goed welke blik die gaf naar mij maar naar Rob gaf die een boze blik zonder dat Rob het door had. Ach het zou allemaal wel Sofie trek je er niets van aan. 'Eey is die milo nu al naar huis gegaan?' Vraagt Koen opeens 'Tja als die hier niet zit is die naar huis, wat dan mis je hem?' Vraagt matthy lachend.

Het is al eventjes later

Matthy POV

Jezus Rob en Sofie liggen nog steeds zo close tegen elkaar aan. Bah. De jaloezie is aan wezig bij me als ik naar hun kijk.
Koen gaat staan en bekijkt Sofie en Rob goed, dan gaat die met zijn hand voor Rob en Sofie hun ogen heen. Volgensmij om tekijken of ze slapen. Ze slapen en dan pakt koen zijn telefoon erbij, 'Hehe' hoor ik hem zeggen met een grote grijns op zijn gezicht. Opeens kreeg iedereen op hetzelfde moment een appje.

Groepsnaam: De jongens + Soof

Koen:
Zie dit dan en dan zeggen ze dat ze niets hebben
22:56

(Bedenk ff dat dit Sofie en Robbie zijn die allebij slapen en dan zonder dat boek enz hahah)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Bedenk ff dat dit Sofie en Robbie zijn die allebij slapen en dan zonder dat boek enz hahah)

Raoul:
Dit is wel verdacht he
22:57

Matthy:
Jullie doen net alsof dit speciaal is terwijl jullie er fk naast zaten. Domme brietjes
22:59

Rob:
Gast wtf zeggen jullie
23:32

Matthy POV

Iedereen was al naar boven toe toen Koen dit in de groep app zette. Maar Rob en Sofie zijn wakker want ik hoor wat gepraat beneden. Dan hoor voetstappen naar Rob zijn kamer toe gaan en weer naar beneden toe gaan. De deur gaat dicht en ik hoor een auto starten en wegrijden. Das raar... Ik hoor weer voetstappen naar Robs zijn kamer gaan. Sofie zal vast naar huis zijn gegaan.

Robs POV

Sofie is net naar huis gegaan. Ik zie wat licht bij Matt branden en klop aan. 'Binnen' hoor ik hem zeggen, 'eey' Zei ik vrolijk.  'Jow kom zitte' Zei die. We praatte wat over de opnames enzo. 'Weetje misschien is het wel weer leuk om een feestje te organiseren?' Vraagt Matt. 'Jaaa ik zal het morgen vragen aan de jongens'

Undertussen slaapt iedereen behalve ik, ik weet niet waarom maar ik mis toch Soof naast me. Ik bedoel we gingen elke avond praten en opeens is ze weer weg. Ze is echt de leukste vriendin ooit die ik heb gehad. Ik besluit om haar te appen.

Ik:
Ben je veilig thuis gekomen?
00:52

Sooff:
Zekers
00;53

Ik:
De andere jongens weten het nog niet maar wil je misschien weer naar een feestje komen als we die weer gaan geven?
00:55

Sooff:
Jaaa gezellie maar ik kan alleen over 2 weken is dat erg?
00:56

Ik:
Nee hoor we moeten sws nov overleggen of we wel een feest gaan geven hahah
00;56

Sooff:
Oo hahaha
00:56

Ik:
Wnr kom je weer langs?
00:57

Sooff:
Ik moet de komende 3 dagen werken dus da kan k zwz ni komen
00:57

Ik:
Aah okee ik zie je vanzelf wel een keer verschijnen hier
00:58

Sooff:
Jaa sg mr k ga slapennn
00;59

Ik:
Isgg

ik ben al bezig met het volgende hoofdstukk

I would never like him, right? //Bankzitters// Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu