deel 9

44 1 0
                                    

Robs POV

Sofie lag nog naast me teslapen. 'Ey Soof het is al half elf geweest word je wakker?' Zei ik met een ochtend stem. 'Mhm' kreeg ik van Sofie en ze dee haar ogen open, we gingen even op ons telefoon en daarna gingen we ons klaar maken. Sofie liep naar de badkamer toe en ik kleed me alvast om. '*griep*' hoorde ik een zachte stem uit de badkamer zeggen 'Soof?' Vraag ik bezorgd 'uhm Robbie ik ben..' Ik keek even naar de deur van de badkamer 'ongesteld.. ' Ze zei het heel zacht maar ik hoorde het alsnog. 'Ach dat maakt niet uit toch?' Vraag ik. 'Jezus Rob tuurlijk boeit dat wel iets ik heb niets bij me!' Zei ze geïrriteerd terug. 'Wil je dat ik..' 'Ja Rob en snel een beetje' Zei ze toen ik nog niet eens klaar was met m'n zin.

Ik haastte me naar beneden toe en de jongens keken me raar aan, 'Ja er is hier iemand' en ik wees naar beneden. 'Ow weetje wel wat je moet halen dan?' Vraagt Koen lachend 'Haha leuk koen, anders doe je t toch lekker zelf?' Zei ik sarcastisch en stapte snel in mijn auto.

-30 min later-

'Soof waar ben je?' 'Hier!' Hoorde ik uit de badkamer komen. 'Uhm ik heb het voor je deur neer gelegd' 'bedankt ' Zei ze vrolijkik zag de deur Oppen gaan en een hand het spul pakken wat op de grond stond. 'Jezus Robbie zo veel?' 'Ik wist toch niet wat je precies nodig had jonge' De deur ging even later open en Sofie liep nr me toe en gaf me een knuffel 'Dankjuhhh' Zei ze lachend mr ze meende het wel. 'Ajsuhh haha' Zei ik terug.

(Sorry voor de skips maar anders word het verhaal een beetje saai denk ik🤷🏼‍♀️)

-skip naar avond eten-

Sofie POV

Chagrijnig ging ik aan tafel zitten. 'Heeey Soof lang niet gezien' Zei rob sarcastisch en dee een arm om me heen. 'Rob ik sweer je stop' Zei ik lachend mr ik meende het wel. We eten pasta, m'n buik dee zo veel pijn dat ik gewoon niets wou eten. 'Jezus Sofie je moet wel wat eten' Zei koen tegen me. 'Jezus Sofie je moet wel wat eten' herhaal ik op een irritante stem. 'Grapje koen' Zei ik lachend en hij moest er ook om lachen. Ondertussen keek ik even om me heen en zag dat Matt naar me keek.

(Sorry dat ik heletijd 'Mat' had getypt inplaats van 'Matt')

Ik gaf  hem een lange staar maar ik wist niet waar ik over dacht. 'Jongens ik zat tedenken wat nou als we vanavond gaan zwemmen, maar dat kan weer niet omdat iemand zich moet aanstelllen' Zei rob op en grappige manier, ik stook een middelvinger op 'Dus ik heb bedacht dat we gaan bowlen' Zei die erachteraan
Iedereen vond het leuk.

We gingen er met 2 auto's naar toe. Ik ging alleen bij Rob in de auto omdat gij dat wou en de rest (niet milo) Ging met koen mee. We reden naar de bowlingbaan toe. 'Dusss' zegt rob. 'Wat dusss?' Vraag ik terug. 'Hoe gaat het tussen jou en Matt?' Vraagt die. Fuck Vraagt die dit nou echt? Weet hij wat er was gebeurt op het feest en op de bank?
'Prima' Zeg ik maar terug. 'Jaja prima zoals in??' Vraagt die weer terug 'Jezus Rob gewoon prima als in we zijn nog steeds het zelfde tegen elkaar aan het doen, gemeen enz' Zei ik maar. 'Nou van iemand anders hoorde ik dat jullie wel aardig tegen elkaar kunnen zijn in de slaapkamer.' Zei die lachend. Kut zooi hoe weet hij dit, ik ben even stil... 'En hoe weet jij dit nou weer wie heeft dit gezegd?' 'Hooo hoe ik dit weet? Dus het is echt waar? Jullie hebben...' Zei rob verbaast.

Shit, hij wist dus niets? HIJ MAAKTE EEN FK GRAP GODVER!! Ik heb mezelf zo erg verlult.. 'Nee tis ni waar hoor' Zei ik met een rood gezicht. 'Maakte hij jouwn hoofd ook zo rood in de slaapkamer?' Zei die lachend. 'Stoppen nu rob dit is niet grappig' kut kut kut nu weet ik niet meer of hij alles meende of alles een grapje was wat die zei. 'En hoe gaat het met jouwn liefdes leven dan?' Vraag ik gemeen aan hem, 'Het kan altijd beter' Zegt die. 'Hahah hoezo kan altijd beter wat is er nu niet goed dan?' Vraag ik terug. 'Nou ja ik word nu bijna elke ochtend wakker naast een meisje die ik niet eens mag dus ja' Zei die en ik zag gewoon dat hij zijn lach in moest houden. 'Jij bent ook zo'n vieze klootzak af en toe he' Zei ik lachend. 'Grapje tuurlijk!!' En hij ging helemaal dood van het lachen. Jezus jongens hebben echt geen humor he.

Aangekomen bij de bowlingbaan.

We zijn al zo'n 2 uut aan het bowlen en Matt verliest de heletijd dus hij moest de heletijd bier betalen voor de jongens, ik zelf dronk niet heel veel dit is nog maar m'n 2de biertje. 'Ach Matt je weet wat ze zeggen he, of je bent goed in bowlen of je bent goed in bed' Zei koen lachend. Ik werd rood HEEL ROOD. En alsof het niet erger kon keek Matt toen ook nog eens naar mij, ik keek terug en hij gaf een 'we weten allebei wat we denken' blik aan elkaar.

Iedereen was dronken behalve ik, ik heb maar 3 biertjes opgedronken en de rest dronk ik alleen maar cola of Fanta. Raoul is ook het minst aan geschoten van de rest dus ik en raoul gaan rijden.

Aangekomen bij cdl. Ik wachtte even totdat iedereen naar binnen is gegaan 'Dames eerst' Zei matthy met een lachje. 'Haha oke dan' Zei ik en liep naar binnen, achter me hoor ik de deur dicht gaan die Matthy achter zich dicht dee.

'Jongens ik ga slapen!! Kom je soof of blijf je hier?' Zegt Robbie tegen de rest en mij 'Ik ga wel mee, terustee jongens!' Schreeuw ik nog even na en loop naar boven en maak me klaar om tegaan slapen.

-1023 woorden-

Dit is was een saai hoofdstuk vond ik haha

I would never like him, right? //Bankzitters// Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu