Matthy's POV
Sofie en ik bleven elkaar de heletijd aankijken. Ik weet eigenlijk niet wat ik dacht op dat moment, ik zach dat die ene Nick haar bij de heupen pakte en m'n keek snel weer naar Nina toe. Opeens pakte Nina me bij m'n hoofd en zoend me. Kut zooi, ik kan nu ook ni terug trekken dus ging erin mee.
Opeens zie ik Sofie en Nick zoenen en ook nog best intensief. Even keek ik weer naar Nina die Undertussen met me aan t tongzoenen is. Ik kijk naar Sofie en Sofie keek naar mijn, terwijl we allebij met een ander aan t zoenen zijn. Nick heeft zijn ogen dicht en zoent Sofie heel heftig. Nina doet het zelfde bij mij maar ik en Sofie blijven elkaar maar aan kijken. Dit voelt verkeerd. Heel verkeerd. We keken elkaar ook zo'n 2 volle minuten aan terwijl we met een ander aan t zoenen waren.
De zoen stopt, Nina pakt me bij mijn arm en loopt weg uit de menigte. 'Wat uh wat doe je?' Vraag ik gespannen met een dronken stem. 'Kom maar mee' Zegt ze met een grote grijns. De deur van de kelder dee ze open ik liep achter haar aan 'wil je hier drinken halen?' Vraag ik met een serieuze stem. 'Nee gekkie' Zei ze. Ze keek me aan, vol met lust. Oh nee.
Nina liep naar me toe, ik liep achteruit maar daar was de muur. Godver hoezo nou hier? Nina ging op haar knieën zitten en dee meteen m'n gulp los. 'Mhh' Zei ze. Dit mag echt niet gebeuren... nina dee ook mr onderbroek meteen uit. 'Wat wil je eerst? Mond of hand?' Ik keek haar in haar ogen en zag alleen maar lust, ik was stil en voor dat ik iets kon kiezen voelde ik haar hand al snel erom heen gaan. Ik kreunde paar keer maar ik kwam niet klaar, helemaal niet eigenlijk.
Ze stopte even en keek me vragend aan 'dan met m'n mond' Zegt ze met een grijns. Haar mond voelde nog slechter dan haar handen dus liet ik ook helemaal geen kreun. Jezus Matt waar debk je aan?Sofie... Alleen maar aan Sofie.
'Nina, ik denk niet dat dit gaat werken..' Zeg ik verveeld. 'Ach geef me dan nog een kans, alsjeblieft' Ze keek me met puppy ogen aan. 'Ja prima' en ik rol m'n ogen. Ze doet haar kleding uit, en ze gebaart dat ik plat op m'n rug moet liggen. Dat dee ik en ze kwam boven op me zitten, ik was niet stijf dus ze moest wat moeite doen om hem erin tekrijgen. Ze bewoog wat op en neer maar ik kon niet klaar komen. Undertussen was Nina al iets van 2 keer gekomen. Maar ik? Ik heb nog niet eens een stijve..
SOFIES POV
Undertussen zitten Nick en ik ergens waar niemand ons kan zien. Ik lag op de grond en zijn hand gingen over m'n onderbuik. Langzaam naar onderen en gaf me kusjes in m'n nek. Ik liet een lichte kreun. Hij ging meer naar onderen, dee m'n broek en slipje uit en ging langzaam rondjes maken. Maar ik werd er niet opgewonden van. Helemaal niet eigenlijk. Nick ging met zijn vingers in mij maar het voelde niet goed. Het dee eigenlijk pijn, best veel pijn. 'Nick stop' Hij keek me vragend aan maar toen fee dee die een condoom om en ging me fk neuken. Dit is zo verkeerd. Hoezo kan ik het nou niet even leuk vinden?
Paar lichte kreunen verlaten mijn mond van de pijn. 'Ik-ik kom klaar!' Zegt Nick kreunend. Maar ik niet. Nick stopt ook meteen toen die ook echt klaar kwam. Ik dee snel m'n kleren aan maar nick kwam naar me toe gelopen. Hij zoende me, ik wou hem weg duwen maar hij duwde net zo hard terug. Godverdomme.
'Nick ik denk niet dat dit zo'n goed idee is..' Zeg ik zonder oogcontact tehebben. Ik zie hem weg lopen en ik laat een zucht. Bah ik voel me vies, ik dacht oprecht dat hij dit als "vrienden" zag maar nee.
Ik sta weer in de menigte maar Nick is nergens te vinden. Eigenlijk voel ik me wel schuldig maar ja. Matthy zie ik aan de bar zitten. Ik loop ernaar toe en ga naast hem zitten. 'Mag ik één Cola?' Vraag ik als ik aan de bar zit. Matt kijkt me even aan maar kijkt al snel weer weg.
Matthy's POV
Ik vraag me af waarom Sofie cola besteld. Even keek ik haar aan maar was toen weer in m'n gedachtes.
Zal ik anders met Nina een relatie beginnen? Vind ik Sofie wel leuk? Vind Sofie mij leuk? Zal ik het misschien de jongens vertellen?
Zulke gedachtes kwamen er in m'n hoofd binnen, undertussen zat Sofie tegen me tepraten. 'Huh wat?' Zeg ik met
Een verwarrende stem 'He Jezus! Ik vraag of je weet waar Rob is, ik wil naar bed toe maar straks komen er mensen binnen in die kamer als ik slaap.' Die laatste zin zei ze iets zachter. 'Nee,' Zei ik met een kleine zucht. 'Maar ik wil je wel helpen zoeken hoor' Zei ik met een klein glimlachje 'echt?!' Zei ze blij en ze pakte m'n hand vast zodat we elkaar niet kwijtraken.-rob is nergens tezien-
'Jezus waar is barrie heen?' Vraag ik geïrriteerd 'barrie? BAHAHAHA' Zei ze lachend. 'Maar Matt..' Ze keek me even aan en ik gaf haar een verwarrend gezicht. 'Uh ik bedoel Matthyas het Lam!' Ze lacht als ze dat zegt en rolt daarna met haar ogen. 'Ja wa is er nou?' Vraag ik op een normale toon 'Ja ik ben moe ik wil naar bed toe maar ja straks zien mensen me fucking slapen in Rob zijn bed!' Zegt ze schreeuwend in mijn gezicht. 'Ja je mag wel bij mij slapen?' Zeg ik afwachtend. Want dit is helemaal geen goed idee wat ik nou zeg. 'Matthy.. Ik-' Ik zag haar even nadenken 'Je gaat gewoon in mijn bed liggen punt uit.' Zeg ik treng 'jamaar straks gaan mensen denken dat' en ze wijst naar ons 'dat we iets hebben? Nee joh!' Zeg ik meteen. Tuurlijk wil ik wel iets met haar hebben maar jaa...
JE LEEST
I would never like him, right? //Bankzitters//
Teen FictionJe bent heel bevriend met de bankzitters en je komt bijna elke dag wel. Ze wonen in Casa Del Huts (en ze gaan niet verhuizen) Milo woont er niet maar komt vaak langs voor de jongens en jou. Robbie je beste vriend. Noa en Eva zijn je vriendinnen maar...