deel 6

44 0 0
                                    

Sofie POV

De zon schijnt op m'n gezicht waardoor ik wakker word, Rob die is al naar beneden gelopen. Iedereen is brak Als ik beneden kom. Van Raoul kreeg ik een glas water met twee paracetamollen erbij. Niemand praatte tegen elkaar, ik nam paracetamol in en ga op de bank zitten bij de jongens, naast Rob. Opeens deed het pijn tussen mijn benen als ik ging zitten. Shit, ik weet meteen waar van dat komt. Gister. Gisteravond, jezus.
Ik heb Mat nog helemaal niet aan gekeken. 'Zullen we vandaag maar gewoon niets doen jongens?' Vraagt Milo. Huh wat doet Milo hier? 'Ja isgoed' Zegt iedereen. 'Miel wat doe jij hier zo vroeg?' Vraag ik. 'Ik sliep hier, ik kon niet meer auto rijden met al dat drank op.' Zei die met een klein lachje. 'Waar sliep je dan???' Vraag ik nieuwsgierig 'Matthy' MATTHY?! Hij kijkt me met een grote grijns aan. 'Oke gezellig hoor' Zeg ik sarcastisch 'het was zeker gezellig gister avond, toch soof?' Zei milo maar hij zei het niet opvallend. Hij maakte een nep kreun geluidje. Godver Miel. Ik kijk hem met een bitch face aan dat die NU moet stoppen. Hij kijkt me lachend aan en maakt een pijp beweging met zijn handen. 'Rot joch' Zeg ik tegen hem. 'Ik ook van jou' Zegt ie op een sarcastische manier.

Niemand keek naar ons toen hij die grappen maakte. Ik kruip bij Rob onder de deken die hij over zich heen heeft en gs op zijn schouder liggen met mijn hoofd. 'Ben jij ook zo brak?' Vraagt Rob aan mij, ik lachte een beetje en zei ja.

Matthy POV

Nee, Sofie kwam hier bij ons op de bank zitten. Naast Rob? Het zal wel.. Wat doet Milo nou dan? Ik hoorde wel wat gepraat over waar die sliep enzo maar Milo maakte er een heel ander onderwerp van. Weet hij het van mij en Sofie? Dat kan haast niet, ik zag Sofie wel wat boze gezichten geven toen Milo dat dee, mmh oké?

Ik kijk weg en kijk weer terug opeens ligt ze bij Rob onder de dekens, op zijn schouder... Voel ik nou jaloezie? Nee Matthy dat voel je niet je bent gewoon brak herhaal ik ik m'n hoofd.

~middag~

Sofie POV

Middag eten was op en iedereen liep naar boven. Milo kwam achter mij aan en zei dat ik mee moest gaan naar Mat zijn kamer om die ketting te bestellen.

Hij gaat zitten aan het bureau en start Matthy zijn laptop op. Ik stond gewoon achter Milo,

Matthy POV

'Oh ik vind die eigenlijk mooier' hoor ik uit de badkamer komen, ik heb net een douche gehad. Kut ik kijk om me heen en zie geen kleding liggen, dan zit er maar een ding op... '*griep* zooi' Zei ik iets tehard waardoor Milo en Sofie mij hoorde. 'Wat is er?' Vraagt Milo. 'Niets' Zei ik geïrriteerd. Een handdoek bint ik om me middel heen en loop de badkamer uit. Ik kijk alleen Milo aan, en hij kijkt naar Sofie en zegt 'Ik weet niet of Mat staren zo fijn vind' daarna lachte die, ik kijk niet naar Sofie maar ik weet dat ze nu rood word. De badkamer deur gaat weer open en ik kleed me daar in om.

Wat deden ze nou op mijn laptop? Ik ben omgekleed en m'n haar is nog wel nat.
Sofie en Milo zitten daar nog steeds, nou ja Milo dan, Sofie staat. Zie ik nou een ketting daar? 'Wat doen jullie?' Vraag ik 'uhm Sofie krijgt een vervroegd verjaardags cadeau van me' Zegt milo. 'Oh oke' Ik ga op bed liggen en op me telefoon. Ik kijk naar Sofie, hoe ze aandachtig zit te kijken wat Milo allemaal tegen haar Zegt. Ik krijg er zelf niets van mee. Sofie kijkt opeens naar mij, ik wil weg kijken maar het kan niet. Ze scant mijn hele lichaam en ik voel iets hard worden in m'n broek. Godver Mat, dit kan niet.

Volgensmij ziet ze het, ze lacht me uit. En steekt een middelvinger op dan steekt ze een tong naar me uit. Godver Sofie. Ik weet dat ze dit niet meende maar die bobbel word er niet minder op.
Enige manier dat niemand het kan zien is op me buik liggen. Sofie kijkt al niet meer naar me. Mooi zo. 'Oke ik bestel deze' Zegt milo en dan lopen ze me kamer uit. Sofie die scant me nog even en dan stopt ze 'succes er mee' Zei ze toen ze naar onder wees. Ik keek boos naar d'r en ze liep met een grijns weg. Dit is waarom ik haar haat.

~2 dagen verder~

Sofie POV

*tring tring*

Het is de m'n telefoon, Matthy? Moet ik wel op nemen?.. toch neem ik op. 'Heey Soof!' Hoor ik Milo zeggen. 'Milo? Wat doe jij??' Vraag ik verbaast. 'Ja wou weten wie "schatje" was' Zegt hij
'Schatje? Waar de fuck heb jij het over?'
'Hij heeft je er in staan als schatje, wist je dat niet?' 'Wtf nee' 'Nee oké het was maar een grapje' mmh oké maar waar slaat dit nou weer op dan milo? 'Ja jezus prima Miel. Wa is er nou dan?' Vraag ik maar gewoon. 'Je ketting is binnen en m'n telefoon is leeg dus ja daarom bel ik met Matthy zijn telefoon' 'aah oké laat maar bij het huis liggen ik kom denk wel weer naar jullie toe deze dagen.' 'Joww isgoed doei soof uuhm ik bedoel schatje' Zegt die op een sarcastische manier. 'Ja doei'

Wat denkt milo ook, echt waar hij denkt dat ik iets heb met Mat ofzo. Ik zou hem nooit leuk vinden, toch? (I would never like him, right)

-950 woorden-

Dit van Milo was wel een grapje hoor Mat heeft niet echt Sofie als schatje er in staan!

I would never like him, right? //Bankzitters// Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu