part 9😎

68 9 168
                                    

אחד השירים ⬆️ קוקי שלייי💗🤭

נ.מ טאהיונג

כשעזבתי לחדר שלי אחרי שנתתי ליונגי לטפל בג'ימין במקומי, קיבלתי שיחת טלפון ממשהי שהרבה זמן לא דיברתי...
חשבתי לעצמי אם לענות או לא, אבל לא היה לי משהו אחר לעשות אז עניתי .

'שיחה' :

אני: הלו

ליסה😑: היי טאהיונגי, לא דיברנו הרבה  זמןן, מה איתך?

אני: אני בסדר...

ליסה😑: טאהיונגי לא ראינו אחד את השני הרבה זמן.. זה מרגיש כאילו שאתה כבר לא אוהב אותי ...

אני: נו ליסה את יודעת שאנחנו זוג רק בגלל חיוב הורינו, וחוץ מיזה אין לך כלום לעשות חוץ מלהתקשר אליי..?

ליסה😑: נו טאהיונג אנחנו עדיין זוג, אתה לא יכול לומר את זה,
ואני ידעתי שתתנגד להיפגש אז כבר הזמנתי לנו מקומות במסעדה שאתה הכי אוהב!, מה אומר??

אני: יהיה קינוח...?

ליסה😑: בטח טאהיונגי, אז קבענו היום בערב?

אני: סגור

ליסה😑: אוקי ביי טאה שליי

סיימתי את השיחה ונשכבתי על המיטה,
חשבתי על איך אותו היום שפגשתי אותה, את ליסה , היא הייתה נחמדה .
כשהורינו הודיעו לנו שאנחנו צריכים או יותר נכון חייבים! להיות ביחד,חשבתי שזה לא יהיה עד כדי כך גרוע, היא הייתה בחורה יפה היא הייתה מאוד אכפתית ואוהבת אז...

אבל היא הישתנתה כשהתחילה להעלות
את עצמה שרה ורוקדת, ואז כולם עפו עלייה, ידעתי על זה, אבל לא חשבתי יותר מידיי..

אבל אז היא התחילה להתפרסם
עוד יותר,
ונהפכה לחלק מלהקת הקיי פופ בלאק פינק, היא הפכה למפונקת ומעצבנת יותר ממה שהייתה, אמרתי את זה להוריי והם אמרו שאני כבר העלתי את הפוסט איתה ואם ניפרד,
או יותר נכון אני אפרד ממנה, יתחילו לעלות שאלות בתיקשורת למה נפרדנו כי היינו זוג מושלם,
בדיוקק !, היינו מושלמים, עכשיו
היא נהפכה למפלצת מפונקת שחושבת שהיא הכי שווה בעולם, והכל מגיע לה ...

אם אתם שואלים למה אני עדיין מסכים לצאת איתה זה כי ההורים מכריחים אותנו להישאר ביחד..

שלא תבינו לא נכון אם אני רוצה אני מעיף אותה לעזאזל ביחד אם ההורים המעצבנים שלי, פשוט אין לי כוח להתמודד עם כל השאלות והראיונים שבטוח יעלו את הנושא הזה וממש אין לי עצבים לחרא הזה....

שכבתי במיטתי כשפתאום קיבלתי שיחת טלפון מהסוכן שלנו .

אני: הלו

עניתי ביאוש, בטוח שהוא היתקשר אלי כדי להודיע לי משהו בקשר לבחינות לשומר ראש מחר ...

הסוכן המיזדיין🍆: טאהיונג מה שלומך?

My bodyguard / TaekookWhere stories live. Discover now