הודעה בסוף הפרק!✌
מזכירה להגיב ולהצביע❤
קריאה מהנה💕
נ.מ טאהיונג
היום הגדול הגיע!
היום יש לנו את ההשקה לאלבום החדש וכולם ממש מתרגשים.
קמתי מחוייך ומרוגש מהמיטה וצועד בדילוגים לכיוון חדר השירותיים.
שטפתי פנים, צחצחתי שיניים וסידרתי קצת את השיער שהיה מאוד מבולגן...
ירדתי במדרגות לכיוון המיטבח.
ג'ין בדיוק הכין ארוחת בוקר מפוארת לכבוד האלבום.
"בוקר טוב הנסיכה הנרדמת" אמר לי ג'ין בחיוך קטן.
"בוקר טוב...כולם ערים..? " שאלתי בשיעמום.
"אמ..כן כולם כבר בסלון מדברים.. עוד מעט האוכל מוכן, בנתיים לך תשב איתם" אמר לי ג'ין, הינהנתי והלכתי לסלון.
ראיתי את כולם יושבים על הספה בסלון מדברים, צוחקים ויורדים אחד על השני.
התקדמתי בעייפות אלייהם מיתיישב ליד ג'ימין וג'אנגקוק.
"אז....קוקי..בוקר טוב, איך ישנת..?" שאלתי מנסה לפתח שיחה איתו.
"בוקר טוב טאה, אני ישנתי מעולה ואתה?" שאל אותי בחיוך ארנבי של בוקר.
"מצויין, יש מצב אתה בא איתי שניה לחדר...?" שאלתי אותו, מסמן לו שזה קצת דחוף עם העיניים.
"כ-כן בטח.." אמר לי וקם ממקומו ביחד איתי.
"לאן זה..?" שאל ג'ימין בסקרנות.
"סתם רגע למעלה...אנחנו שניה חוזרים.." אמרתי לו והוא הינהן לחיוב.
עלינו במדרגות לכיוון חדרי, פתחתי לו את הדלת כדי שיכנס, הוא הסמיק מעט ונכנס ואני מיד אחריו, לא שוכח לסגור אחרי את הדלת.
"אז...על מה רצית לדבר..?" שאל אותי בסקרנות כשישב על מיטתי.
"עלינו.." אמרתי לו והוא ישר הרצין מבט.
"תקשיב...אתמול כמעט ולא הצלחתי להרדם ממחשבות עלינו ועל הזוגיות הלא מובנת הזאת...והגעתי למסקנה..." אמרתי מביט בעינייו שמחזירות לי מבט.
"אני אוהב אותך קוקי, ואם זה אומר שיש סיכוי שאולי יעיפו אותי מהלהקה שיגלו ואולי לא יקבלו אותי הארמי...אני אקבל את הסיכון הזה כי יש לי רגשות אלייך...וסוף סוף מצאתי את האחד שאנמ אוהב..אני לא מתכוון לוותר עליו, עליך ג'אנגקוק" אמרתי מניח יד אחת על לחיו הסמוקות.
"היום כפי שאתה יודע ליסה גם אמורה לבוא להשקה....אז אני מיתכוון לדבר ולהפרד ממנה....אני יודע שהיא תיקח את זה קשה ואולי אפילו תצעק עלי...אבל אני עושה את זה בשבילך, בשבילי....בשבילנו" אמרתי לו עם אהבה בעיניים.
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Любовные романыקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...