part 25😎

52 6 90
                                    

נ.מ ג'אנגקוק

ישבתי במיטתי מתעסק בטלפון בשיעמום.

היום זה בהחלט יום משעמם.

עכשיו כבר 10:25 ואני ער מ-שש וחצי בבוקר, ואני אפילו לא יודע למה לעזעזל.

החלטתי לרדת למטה לחפש עיסוק כלשהו.

ירדתי במדרגות לכיוון הסלון, רואה את ג'ין מקפל כביסה הנחת תוך כדי שמתנגנת מנגינה ברקע.

צעדתי לכיוונו יושב לידו ומתחיל לעזור לו לקפל.

הוא הביט בי במבט מבולבל ואז החליט לפתוח את פיו.

"משועמם אה..?" שאל אותי תוך כדי קיפול התחתונים של טאה.

אל תשאלו אותי איך אני יודע שאלו התחתונים שלו...פשוט יש עלייהם סימן של גוצ'י וטאה מאוד אוהב אז פשוט ניחשתי.

הינהנתי לג'ין בחוסר כוחות ממשיך לקפל.

אתם בטח שואלים את עצמכם למה אני וטאהיונג עדיין לא דיברנו לגבי ההתוודות של כל אחד מאיתנו לשני.

אני יענה לכם בקצרה...ביטיאס.

עוד מעט יש את ההשקה של האלבום החדש של ביטיאס.

ואז יש להם את סיבוב ההופעות הגדול בכל העולם.

ולי לטאה כמעט אין זמן לדבר עלינו בכלל.

אני יןדע שאין לי סיכוי להיות עם טאה כי כבר יש לו בת זוג, ואני בספק עם טאה אוהב אותה.

אם יגלו שטאה הוא כזה יכול להיות שיסלקו אותו מהלהקה.

ואני ממש לא רוצה שתהרס לו הקריירה בגללי ובגלל הלב שבחר דווקה בו להיתהב.

אבל אין לי כרגע מה לעשות אם זה.

כל יום הם צריכים ללכת למדוד תלבושות, להכין את הנאומים שלהם, לבדוק את האנגלית שלהם ומה יגידו.

בטח שגם יהיה להם ראיון והם צריכים להתכונן אליו גם.

ולכל המקומות האלה אני באתי וצריך לבוא.

ואל תחשבו לא נכון...גם לי מדדו כמה בגדים כדי שאראה מיוחד בתור שומר הראש של קים טאהיונג.

כל זה ממש מעייף, אני לא יודע איך הם מצליחים להמשיך לעמוד על הרגליים אחרי כל ההתרוצצויות שלהם כל יום.

"אה שכחתי להגיד לך שהיום יש לנו יום חופש מכל ההכנות לאלבום אז נאמג'ון אמר שנעשה איזה משהו מיוחד היום.." הודיע לי.

"באמת..? יופי ממש משעמם לי, מה עושים אבל..?" שאלתי אותו, מתעניין במה נאמג'ון מתכנן לנו היום.

"אני לא כל כך בטוח אבל הוא אמר שזה יהיה כיף" אמר בחיוך כשסיים לקפל.

"אה...ג'אנגקוקי אתה יכול ללכת להעיר את הוסוק, יונגי, וטאה בבקשה? אני אלך להעיר את נאמג'ון וג'ימין ועל הדרך אחזיר להם את הבגדים..." שאל ואז אמר לי וכמובן שאני הינהנתי לחיוב.

My bodyguard / TaekookWhere stories live. Discover now