Κεφάλαιο 10

8 3 0
                                    

        Δυο μέρες πέρασα σε αυτόν τον πάσσαλο, το βράδυ να γίνομαι μια μπάλα στην προσπάθεια μου να κρατήσω λίγη ζεστή στο σώμα μου και την ήμερα ούρλιαζα από τους πόνους. Δεν υπήρχε ούτε ένα αλήτης που να μην έχει περάσει από πάνω μου, μερικοί δυο ή τρεις φόρες ανάλογα με της όρεξης τους και τα νευρά τους.

         Σαν να μην μου έφταναν οι εργάτες, κάποιες κοπέλες που με ζήλευαν γιατί με είχε διαλέξει ο αφέντης με χτυπούσαν. Όταν ξημέρωνε η τρίτη μέρα ο αφέντης ήρθες στον πάσσαλο και με έλυσε, μόλις μου ελευθέρωσε τα χεριά τον άκουσα να γρυλίζει.

«Πάρτα τα ποδιά και τσακίσου στο δωμάτιο σου πριν αλλάξω γνώμη και σε ξανά δέσω»

        Σηκώθηκα από το χώμα με τα χίλια ζόρια και άρχισα να περπάτα μέχρι το σπίτι, λίγο πριν την πόρτα λύγισα τα γόνατα μου και έπεσα στα σκαλιά εκεί ο αφέντης μου έριξε μια κλωτσιά και με ανέβασε στην βεράντα.

       Μπήκα στο δωμάτιο μου λίγα λεπτά μετά και πάνω στο κρεβάτι υπήρχαν καθαρά ρούχα και το κολάρο που έπρεπε να φοράω, πριν βγει από την πόρτα τον άκουσα.

«Ελπίζω να έμαθες το μάθημα σου, την επόμενη φορά δεν πρόκειται να είμαι τόσο ελαστικός» έκλεισε την πόρτα με δύναμη και άκουσα το κλειδί μόνο τότε ξέσπασα σε κλάματα, εκεί ήταν που αποφάσισα ότι έπρεπε να βρω τρόπο να φύγω από εκεί μέσα. 

Captive in Hell #TDASG2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora