✍ စာရေးသူ= Thar Thar ✍
.................................................
" မရတော့ဘူးအမေ.. အမေနောက်ကျသွားပြီ.. ငြိမ်နေပေးတာ အကောင်းမှတ်နေတာလား အမေက... သားက အခြေအနေကို စောင့်ကြည့်နေခဲ့တာ... အခု အမေအရမ်းလွန်သွားပြီ... သားလီးနဲ့ လိုးတာကိုခံပြီး.. အမေ့ရဲ့ ဆန္ဒတွေကို ဖျောက်လိုက်တော့..."
ရဲခေါင်လည်း စောက်ဖုတ် နှုတ်ခမ်းသားတွေကို လီးနဲ့ပွတ်နေရာမှ.. ဒစ်ကို ဝင်အောင် သွင်းလိုက်လေသည်...
" အ့...အား...အိုး...သားရယ်... အချိန်မှီသေးတယ်.. ပြန်ထုတ်လိုက်ပါကွာ"
" အမေတောင်းပန်လေ... သားလိုးမဲ့ အကြိမ်ရေတိုးလေပဲ... သားအခု ဒေါသစိတ်နဲ့ လိုးနေတာနော်.. သနားဖို့ စိတ်ကူးမရှိဘူး"
" ဗြစ်..ဗရစ်...ဗလွတ်...ဗြွတ်...ပလွတ်"
" ပြွတ်..ပလွတ်...ပြစ်..ပြွတ်... ပြစ်"
ရဲခေါင်လည်း အပျိုစောက်ဖုတ် မဟုတ်မှန်းသိနေတာကြောင့်.. လီးကို အရှိန်ယူကာ အဆုံးထိသွင်းကာ လိုးလေသည်...
" အား...အ့..အား...သားရယ်... ကြမ်းလိုက်တာ.. အမေ့အပြစ်က အဲ့လောက်တောင် များသလား သားရယ်..."
" များတယ်ဗျ...များတယ်... အမေ့ကို အပြစ်ပေးမှရမှာ.. ရော့ကွာ... အင့်.. ခံစမ်းကွာ... သားအရင်းရဲ့ လီးနဲ့လိုးပြီး အပြစ်ပေးတာကိုခံစမ်းကွာ... ကိုယ့်သားကို စိတ်ဆင်းရဲအောင် လုပ်တဲ့အမေ... ရော့ကွာ... သားရဲ့ လီးကို ခံစားလိုက်...ရော့.. ဒီလီးက အကြီးဆုံးလီးပဲ..."
" အား...ဟား...အ့..အား..အင့်...အင့်..
ဟင့်သား... အ့.. ရဲခေါင်ရယ်..အပြစ်ပေးတာ ကြမ်းလှချည်လား...အ့...အား..အမေမှားပါပြီသားရဲ့...အ့..အား...သားရယ်အမေ့ကိုအပြစ်ပေးလိုက်စမ်းပါ...."
" ရော့ကွာ...အား..ရှိး... ကြပ်လိုက်တဲ့ စောက်ဖုတ်ကြီးကွာ...အ့..အား..မှတ်ပြီလား...ဟင်...မှတ်ပလားကွ...ရော့ကွာ...စောက်ဖုတ် ကွဲအောင်ကို လိုးပလိုက်မယ်"
" ဖွတ်...ဖပ်...ဗလွတ်.. ပြွတ်.. ပြစ်":
" ပလွတ်...ပြစ်....ဗလွတ်..ဖွတ်..ဖပ်"
" အ့...အား..ဟား...သားရယ်... အမေ့စောက်ဖုတ်ကြီး... ယားလာပြီး... အ့... အမေပြီးပြန်ပြီတစ်ချီ..."
" ကောင်းလား...အမေ အမိုက်မကြီး...
ဟင်.. ငါလိုးမကြီး ကောင်းသလားလို့..."
" အ့..အား...အရမ်းကောင်းပါတယ်... အပြစ်ပေးတာကို မရပ်လိုက်ပါနဲ့သားရယ်... အမေအရမ်းကောင်းနေလို့ပါ... သားရဲ့ လီးပြန်ထုတ်လိုက်ရင် အမေ စောက်ဖုတ် အယားလွန်ပြီး သေလိမ့်မယ်"
" ဟုတ်လား... လီးထုတ်ရင် ဘယ်လိုနေမယ်... ပြန်ပြောစမ်း"
" အမေ စောက်ဖုတ် အယားလွန်ပြီး သေလိမ့်မယ်"
ရဲခေါင်လည်း သဇင့်ရဲ့ စောက်ဖုတ်ထဲမှာ အဆုံးထိဝင်နေတဲ့ လီးကြီးကို ဆွဲထုတ်ကာ.. မပ်တပ်ရပ်လိုက်သည်
" ဟာ...သားရယ် ပြန်ထည့်ပါ.."
" ဟား...ဟား...ခံချင်လား...လာလေ ဒီနားကို လီးလာစုပ်ရင် ပြန်လိုးပေးမယ်"
သဇင်ဦးလည်း သားဖြစ်သူ ရဲခေါင်ရဲ့ လီးရှိရာသို့... လေးဘက်ထောက်ကာလာပြီး... လီးစုပ်ပေးလေသည်...
" အ့.. အား..ရှီး...ကောင်းလိုက်တာ... အမေရယ်... အ့..အား... စုပ်...စုပ်စမ်းကွာ"
" ပြွတ်...ပလွတ်...ပြစ်.. ပြွတ်.. ပလွတ်"
ရဲခေါင်လည်းလီးအစုပ်ခံရတာအားရတော့... လေးဘက်ကုန်းခိုင်းကာ...အနောက်ကနေ...ဖင်ကိုကိုင်ပြီး... တရစပ် ဆောင့်ကာ လိုးလေတော့သည်...
" ဖောင်း..ဖောင်း..ဖွတ်..ဗလွတ်..ဗြွတ်"
" အ့.. အား..အ့..ဟား...အိုး... သားရယ် လိုးစမ်းပါ.. အ့ မင်းကိုမွေးခဲ့တဲ့ အပေါက်ကြီး လိုးတာ ဘာအပြစ်မှ မရှိဘူး.. လိုး..."
" အား......ရှီး....အမေရယ်... သားအရမ်းကောင်းနေပြီ... အ့.. ဟား... သားပြီးချင်နေပြီ အမေရယ်..."
"ပြီးလိုက်သား.. အမေ့ရဲ့ စောက်ဖုတ်ထဲမှာ ပြီးလိုက်"
" ဖွတ်.. ဖပ်...ဖပ်...ဖပ်...ဗလွတ်.. အ့..အား.. ပြီးပြီ... အ့..အား...အမေရယ်.. ကောင်းလိုက်တာ..":
ရဲခေါင်လည်း လီးကို မိခင်ဖြစ်သူ သဇင်ဦးရဲ့ စောက်ဖုတ်ထဲမှာ စိမ်ထားကာ.. ဖက်ထားပြီး အနားယူနေလေသည်....
" အမေ ခုနက သားကို ခွင့်လွှတ်ပါနော်... သားစကားကို နားမထောင်တော့ ဒေါသကလည်း အရမ်းထွက်နေလို့... အမေ့ကို အခြားယောက်ကျားက အဲ့လို ကလီနေတာ မကြိုက်တာရယ်ပေါင်းပြီး... အခုလို လိုးမိပြီး ကြမ်းကြမ်းတမ်းတမ်း လိင်ဆက်ဆံမိတယ်... သားကို ခွင့်လွှတ်ပါနော် အမေ...နော်"
" သားရယ်... သားကိုအမေက အခုသားရဲ့ လီးကြီး စိမ်ထားတဲ့ အပေါက်ကနေ မွေးခဲ့တာပါ... အမေစိတ်ဆိုးရက်ပါ့မလား... သားက အမေကို အူတိုတာလေ... ပြီးတော့ သားအပြစ်ပေးတာကို အမေလည်း ကြိုက်မိသွားတာပဲ သားရဲ့"
" သား...ပျော်လိုက်တာအမေရာ... စိတ်ချနော် အမေ သားနောက်ဆို... အခုလိုကြမ်းကြမ်း မလိုးတော့ဘူးသိလား... အမေကောင်းအောင် ဖြေးဖြေးချင်းပဲ လိုးပေးတော့မှာ...နော်အမေ"
" ရဲခေါင်နော်...မအေကိုများ...နောက်လည်း လိုးမယ်လေး ဘာလေးနဲ့ ဟွန်း..."
" အမေက မခံဘူးလား"
" ခ်ခ်...ခံမှာပေါ့အမေ့ယောက်ကျားလေးးရဲ့... ဟောဒီလို... ဟောဒီလိုကို ခံပေးအုံးမှာ."
ပြောရင်းဆိုရင်း... ပထမအချီလိုးပြီး... ပြန်မထုတ်ရသေးတဲ့ ရဲခေါင်ရဲ့လီးက စောက်ဖုတ်ထဲမှာ ပြည့်ကျပ်ပြီး ပြန်တောင်လာတာကို ခံစားမိတာကြောင့် ကော့ကာ ဆောင့်လိုက်ချင်း ဖြစ်လေသည်... မျက်နှာချင်းဆိုင် အနေအထားနဲ့ ရဲခေါင်က သဇင်ဦးရဲ့ ခြေထောက်တစ်ဖက်ကို မြှောက်လိုက်ပြီး လီးကို အသွင်းအထုတ် လုပ်ပေးကာ.. ဒုတိယအချီ လိုးပြန်လေတော့သည်..
" အမေ..သားလိုးတာကောင်းလားဟင်"
" အရမ်းကောင်းတာပေါ့သားရယ်... အမေ အိမ်ထောင် စကျကတည်းက ဒီလို အရသာ မခံစားခဲ့ရပါဘူး...မင်းအဖေကလည်း ထည့်လိုက်တာနဲ့ ခဏလေးထွက်တာပဲ... ကြာတော့လည်း ကျင့်သားတောင်ရလို့... အခုမှ အမေ့ရဲ့ ကာမဆန္ဒတွေပြည့်ခဲ့တာ..
" သားသိတာပေါ့ အမေရယ်... အင့်... အား အဖေနဲ့အမေလိုးရင် ၁၀မိနစ်လောက်ပဲ ကြာတာလေ... အမေအားမရမှန်း သားသိနေခဲ့တယ်... ဒါပေမဲ့ သားက အမေ့သားမို့လို့ ဘာမှမတက်နိုင်ခဲ့ဘူး... အခုတောင် အမေ့ကို ဟိုကောင်နဲ့မြင်ပြီး အရမ်းဒေါသထွက်သွားလို့ သားလိုးမိသွားတာ...."
" အား...အ့...အင်း...လိုး...သား...မရပ်နဲ့ ဆက်တိုက်လိုးနေ... အား...သားရယ်... အပြစ်ဆိုတာ အမေယူမှဖြစ်တာပါ.. အမေက အလိုတူနေတာပဲဟာ..ဘာမှမဖြစ်ဘူး...သိလား... အမေက သားနဲ့ရတဲ့ ကလေးတွေတောင် မွေးပေးအုံးမှာ..."
" ဟာ..တကယ်လား...အမေ..."
"တကယ်ပေါ့...ငါ့သားရယ်..မင်းအမေအကြောင်း သိတယ်မို့လား... ဖလန်း.. ဖလန်းလေ... အား...ကျွတ်..ကျွတ်... လိုးစမ်းသားရယ်... အမေနဲ့ သားနဲ့ စကားပြောရင်း လိုးရတာ အရသာတစ်မျိုးပဲ... အ့..အား...ဟင်း... ရဲခေါင်ရယ်... လီးက ကြီးလိုက်တာ
...အမေ့သားရဲ့ လီးက အဲ့လောက်ကြီးမယ်လို့ကို မထင်ထားဘူး...."
" အား....ရှီး... အမေရာ... အမေ့စောက်ဖုတ်ကြီးကလည်းလေ... စီးပိုင်ပြီး ကြပ်နေတာပဲ...လိုးရတာ အဆီအနှစ် ပြည့်ဝနေတာပဲ"
" ဖွတ်...ဗလွတ်...ဗြွတ်.. ဗြစ်..ဗလွတ်"
" ပြွတ်...ပြစ်.. ပလွတ်..ဖွတ်...ဖပ်"
" အား...ဟား... သားရဲခေါင် အမေပြီးတော့မယ်... မရပ်နဲ့ မြန်မြန်လေးလိုး":
" ဟုတ်ကဲ့ပါအမေရ... သားလည်း ပြီးတော့မှာ.. အတူတူပြီးရအောင်...အ့... အား.. ဟား..အမေရာ...အ့...လာပြီနော်... သားရဲ့လရည်တွေ လာပြီ...အ့...ဟား..."
ရဲခေါင်နဲ့ သဇင်ဦးတို့ ပြိုင်တူပြီးကာ သုတ်ရည်နဲ့ စောက်ရည်တို့ ပေါင်းစပ်ပြီးသကာလ..... ..... ......