အင်းစက် ၃

11K 16 0
                                    


✍ စာရေးသူ= Thar Thar ✍
.................................................
..... ၃နှစ်ကြာသော်.......
" သားရေ...ထတော့လေ အမေအဆာပြေစားဖို့ နန်းကြီးသုပ် လုပ်ပေးထားတယ်... သမီးလေး.. ခေတ်သစ်မေလည်း ထတော့လေကွာ... အိပ်ပုပ်လေး.."
" ဟာ..အမေကလည်း သားအခုမှ အိပ်ကောင်းတုန်း ရှိသေးတယ် မထချင်သေးပါဘူး..."
ရဲခေါင်နှင့်တူသော... ၃နှစ်သမီးလေး... ခေတ်သစ်မေကလည်း...
" ဟုတ်တယ်..မေမေရဲ့.. မီးမီးလည်း မထချင်သေးဘူး..."
" အမလေး ဒီသားအဖ လေသံကို တူနေတာပဲ... ခေတ်သစ်မေ ရှင်လေးက မိန်းကလေးလေ အိပ်ပုပ်ကြီးလို့ မရတော့ဘူးရှင့်... မေမေက စိန်အရောင်းအဝယ်အတွက် သွားရမှာ အရေးကြီးတယ်... သမီးဖေဖေ ဆေးခန်း မသွားတဲ့ ရက်ကလေး မေမေက အလုပ်လုပ်ရမှာ "
ဒီလိုနဲ့ ဒေါ်သဇင်ဦး ဝတ်ကောင်းစားလှတွေနဲ့ ထွက်သွားတော့.. ရဲခေါင်လည်း သူအခုတစ်လော ပြုလုပ်နေကြအတိုင်း..
သမီးလေး ခေတ်သစ်မေကို ၃နှစ်အရွယ်ကပင် လီးကိုမြင်ဖူး... ကိုင်ဖူး... ထိတွေ့ဖူးပြီး... လီးရဲ့အရသာကို သိစေရန်... လီးထိပ်နဲ့ စောက်ပတ်ထဲကို ပွတ်ပေးခြင်း... ဂွင်းထုခိုင်းခြင်း... လီးစုပ်ခိုင်းခြင်းတို့ကို ပြုလုပ်စေတာ.. အခုဆို တစ်လလောက်ရှိနေပြီလေ...
" ခေတ်သစ်မေရေ...လာဖေဖေတို့ အခန်းထဲမှာ ကစားရအောင်.."
" လာပြီ ဖေဖေရေ.."
အသားဖြူဖြူ...ဆံပင်ဂုတ်ခွဲလေးနဲ့...လုံးလုံးဝိုင်းဝိုင်း သမီးလေး ခေတ်သစ်မေကို... ရဲခေါင်သိပ်ချစ်ပါသည်....
အခန်းထဲ ရောက်လာတာနဲ့ ခေတ်သစ်မေက အဖေဖြစ်သူ ရဲခေါင်ရဲ့ ရင်ခွင်ထဲဝင်ကာ တိုးဝှေ့လိုက်တော့...
" သမီးလေး...ဖေဖေ့ကိုချစ်လား..."
" ချစ်တာပေါ့ ဖေဖေရ...ချစ်လို့ပဲ...ဖေဖေ့ရဲ့ လဥကြီးကို စုပ်ပေးတာလေ.. "
" ဟား..ဟား..ဟုပ်ပါပြီဗျာ..အဲ့ဒါဆို ဒီနေ့ ဖေဖေက နောက်တစ်မျိုး ကစားပြမယ်"
" ဟုပ်လား ဘယ်လိုမျိုးလည်း":
" လာ မီးမီးရဲ့ ဂါဝန်လေးကို ချွတ်လိုက်"
ရဲခေါင်လည်း ခေတ်သစ်မေရဲ့ ဂါဝန်လေးကို ချွတ်ချလိုက်ပြီး... ဘောင်းဘီဇစ်ကိုဖွင့်ကာ.. လီးကိုထုတ်လိုက်ကာ... လီးထိပ်နဲ့ ခေတ်သစ်မေရဲ့ အဖုတ်နုနုလေးကိုဖြဲကာ.
ပွတ်ပေးနေလေသည်...
" ဟီး...ဟီး...ယားတယ်ဖေဖေရ..."
" သမီး..အဲ့လိုမလှုပ်ရဘူးလေ... ဖေဖေက လီးနဲ့ သမီးရဲ့ စောက်ဖုတ်ကို ထိနေပြီဆိုရင်.. ငြိမ်ငြိမ်လေး မှိန်းနေရမှာပေါ့..."
ရဲခေါင်က အရမ်းငယ်သေးတဲ့ သမီးလေးကို မလိုးရက်သေးပေ... အခုက အကျင့်လုပ်ပေးနေတာဖြစ်သည်... နဲနဲကြာလာတော့ ခေတ်သစ်မေလည်း ဘယ်လောက်ပဲ ငယ်နေကာမူ အရည်လေးတွေ ထွက်ကာ.. ကောင်းလာရလေသည်..
" ဖေဖေ...မီးမီးရင်ဘက်ထဲက အရမ်းလှုပ်နေတယ်... ဖုတ်ဖုတ်ကလည်း အရမ်းကောင်းတာပဲ ဖေဖေလုပ်ပေးတာ..."
" ကြိုက်လားဖေဖေနဲ့အခုလိုကစားရတာကို.."
" အင်း...ကြိုက်တယ်"
" အဲ့ဒါဆို..မေမေ့ကို မပြောရဘူးနော်" ...
....နှစ်တွေကြာလာတော့......
ဒီလိုနဲ့ပဲ ရဲခေါင်လည်း ခေတ်သစ်မေ ၇တနျးနှစျ ရာသီလာတော့ ရဲခေါင် လိုးဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်လေသည်... ဒီကြားထဲမှာ... သဇင်ဦးက ဦးနှောက်သွေးကြောပြတ်ကာ ဆုံးသွားခဲ့လေသည်.....
" သမီး...ခေတ်သစ်မေ..."
" ရှင်..ဖေဖေ "
" အခု သမီးလေးက အပျိုပေါက်လေး ဖြစ်လာပြီ... စိတ်ကစားတက်တဲ့ အရွယ်ရောက်လာပြီ... သမီး အခြားမသင့်တော်တာတွေနဲ့ တွေ့မှာ ဖေဖေစိုးရိမ်တယ်.. အဲ့တော့ ဖေဖေတို့ လက်ထပ်လိုက်ရအောင်... ဒါပေမဲ့ ကလေးကိုတော့... သမီးတက္ကသိုလ်တက်မှ မွေးရမယ်နော်... ဒီကြားထဲမှာ မပူစာရဘူး... ဖေဖေက ဆရာဝန်နော်.. သိတယ်မို့လား"
" ဟုပ်ကဲ့ပါ..ဖေဖေရယ်... သမီးကလေ... ဖေဖေ့ကို ပိုင်ဆိုင်ရမယ်ဆိုတာနဲ့တင် အရမ်းပျော်နေပြီ..."
ခေတ်သစ်မေလည်း ရဲခေါင်ရဲ့ လီးကို လက်နဲ့စုပ်ကိုင်လိုက်ပြီး.. ထုပေးလိုက်တော့...
" အား...ဟ့...အ့..အား...သမီးရယှ.. "
ခေတ်သစ်မေလည်း ပုဆိုးကိုချွတ်ကာ.. လီးကိုငုံစုပ်ပေးလိုက်လေသည်...
" ပြွတ်...ပြွတ်ပြွတ်...ပလွတ်...ပြစ်"
"အား..ဟား....အ့စုပ်...စုပ်စမ်းသမီးလေးရာ.ဖေဖေက သမီးငယ်ငယ်လေးထဲက သင်ပေးခဲ့တာ... အ့... အား..."
ခဏနေတော့... ရဲခေါင်လည်း အပျိုနုနုလေးဖြစ်တဲ့ ခေတ်သစ်မေကို... လိုးချင်နေပြီ ဖြစ်တာကြောင့်...
" သမီးလေး ပက်လက်လှန်ပြီး ကားထားပေးကွာ... ဖေဖေလိုးတော့မယ်"
ခေတ်သစ်မေလည်း ပေါင်ကိုကားထားပြီး စောက်ဖုတ်နှုတ်ခမ်းသားနှစ်ဖက်ကို...လက်နဲ့ဖြဲပေးထားလေကာ..ရဲခေါင်ကလည်း...လီးကြီးနဲ့တေ့ပြီးတစ်ရစ်ချင်းလိုးခွဲနေလေသည်...
" ဗြစ်.. ဗလွတ်.. ဗြွတ်...ဗြစ်.. ဗလွတ်"
" အ့...အား..ဖေဖေနာတယ်..အ့..ဖြေးဖြေး
လိုးပါ ဖေဖေရယ်... အ့...ဟား... သမီး စောက်ဖုတ်လေး ကွဲပြီထင်တယ်...":
" သမီးခေတ်သစ်မေ...နဲနဲတောင့်ထားအုံး.. ခဏပဲနာမှာ...ပြီးရင်ကောင်းသွားလိမ့်မယ်... "
ရဲခေါင်ကလည်း အဝင်အထွက် မှန်ကန်စွာလိုးပေးလေ....ခေတ်သစ်မေကလည်းတစ်ဖြည်းဖြည်းခံနိုင်လာလေဖြစ်ကာ...
" အ့...အား...ရှီး...ကောင်းလိုက်တာ သမီးလေးရယ်...အ့...အိုး..."
" ဗြွတ်...ဗလွတ်...ဗြစ်...ပလွတ်..."
" အ့...အား...အ့..ဟား...ဖေဖေ သမီးခံနိုင်လာပြီ... လိုး... လိုး... ဖေဖေ့ရဲ့ လီးအကြီးကြီးနဲ့ လိုးလိုက်စမ်းပါ..."
ရဲခေါင်ကလည်း တရစပ် ဆောင့်ဆောင့်လိုးလေရာ... ခေတ်သစ်မေကလည်း ဖြဲသထက်ဖြဲကာခံရင်း... နောက်ဆုံးမှာတော့... ရဲခေါင်လည်း စောက်ဖုတ်နုနုလေး အထဲမှာ... လရည်တွေကို ပန်းထုတ်ကာ...
ပြီးသွားလေတော့သည်...
" အ့...ဟား..ကောင်းလိုက်တာ..ဖေဖေရယ်.. အရမ်းချစ်တယ်ဖေဖေ့ကို..."
" ဖေဖေက. မေမေ့ကို ပြန်ပြီးဆုံးမ.. ထိမ်းသိမ်းခဲ့ရတဲ့ အဖေနဲ့တူတဲ့ သားဖြစ်ခဲ့တာ... သမီးလည်း ယောက်က်ျားလေးမွေးပြီး... ဖေဖေ့လိုမျိုး... အဖေလို ဆုံးမတက်တဲ့ သားမျိုးရရင် ကံကောင်းပြီပေါ့...

🙋‍♂️ ......ပြီးပါပြီ....... 🙋‍♂️

​ကြိုက်မှဖတ်ပါWhere stories live. Discover now