ထဘီအစိမ်းနဲ့ဖေ့ချစ်သူ ၂

4.1K 12 0
                                    


ရေးသူ - ဒေါက်တာမောင်မောင်တုတ်  (တိတ်တခိုး မှကူးယူသည်)
#Creditသက်ဆိုင်သူ
#အင်းစက်စာပေဖြစ်သည်

ဦးထင်ကျော်နဲ့ခင်မမတို့လဲ တစ်မနက်ခင်းလုံး အခန်းထဲမှာပဲ နေနေကြပီး နေ့လည်စာ စားချိန်ရောက်တော့မှ အပြင်ထွက်ပီး စားလိုက်ကြပါတယ်၊စားသောက်ပီးကြတော့ တစ်မနက်ခင်းလုံး လိင်ဆက်ဆံနေခဲ့တာကြောင့် ပင်ပန်းပီး ကိုယ့်အခန်းကိုပြန်ပီး အနားယူနေလိုက်ကြကာ ညနေရောက်တော့မှပဲ ရေချိုးပီး ကမ်းခြေကိုဆင်းလာရင်း လမ်းလျှောက်နေလိုက်ကြပါတယ်၊နေ့လည်စာစားပီး အတော်ကြာအောင် အနားယူခဲ့တာကြောင့် ရွှင်လန်းစွာနဲ့ လမ်းလျှောက်နေကြရင်း ညနေခင်းရဲ့နေရောင် ဖျော့ဖျော့အောက်မှာ ကြင်စဦးဇနီးမောင်နှံလိုပဲ လက်ခြင်းတွဲပီး ကြည်နူးနေကြပါတယ်၊မကြာခင်မှာပဲ နေလုံးကြီးက ပင်လယ်ထဲကို ဝင်သွားပီး ဝန်းကျင်တစ်ခုလုံးလဲ မှောင်ရိပ်သမ်းလာပါတယ်၊ခပ်လှမ်းလှမ်းမှာရှိတဲ့ ဟိုတည်တွေရှိတဲ့နေရာမှာတော့ မီးတွေထွန်းထားလို့ လင်းနေကြပေမဲ့ ဦးထင်ကျော်တို့ လမ်းလျှောက်နေတာက ကြာပီဆိုတော့ အလင်းရောင်တွေနဲ့ဝေးပီး မှောင်ရိပ်အနည်းငယ်ကြတဲ့ နေရာကို ရောက်နေကြပါတယ်၊မှောင်ရိပ်သမ်းလာခနဲက ဦးထင်ကျော်ဟာ ခင်မမရဲ့ ကိုယ်လုံးလေးကိုဖက်ပီး လမ်းလျှောက်နေခဲ့တာပါ၊အခုအခါမှာတော့ ခါးသိမ်သိမ်လေးကို ဖက်ထားတဲ့လက်တွေက သမီးရဲ့ဖင်ကြီးတွေကို ကိုင်ပီး ဖင်အကွဲကြောင်းရဲ့အောက်က ပေါင်အရင်းကို ကုပ်လိုက်တော့ ခင်မမရဲ့ လက်လေးက အဖေဖြစ်သူရဲ့လက်ကို ဆွဲဖယ်လိုက်ပီး...

"အဖေ အပြင်ဘက်ကြီးမှာမကဲနဲ့လေ လူတွေမြင်ကုန်လိမ့်မယ်"

"သမီးကလဲကွာ ဒီနားမှာအဖေတို့ပဲ ရှိတာပါ မှောင်လဲမှောင်နေပါပီ သမီးဖင်ကြီးကအိစက်ပီး မြင်တာနဲ့ကို ကိုင်ခြင်လာလို့ပါ"

"အင်းပါအဖေရဲ့ သမီးကမကိုင်ရဘူးပြောတာ မဟုတ်ပါဘူး မနက်ကလဲ အဖေ့သဘောရှိကိုင်ပီး လုပ်ခဲ့တာလေ အခုဟာက အပြင်ဖက်ကြီးမှို့သမီးက ပြောတာပါ "

"အေးပါကွာ သမီးမကြိုက်ရင် အဖေမကိုင်တော့ပါဘူး အဖေတို့ ဒီနားမှာ ခဏထိုင်ရအောင်နော်"

​ကြိုက်မှဖတ်ပါWhere stories live. Discover now