Marics Peti számaim tűnödtem
Egy kommentben valaki odaírta, hogy van mondanivalója.
Mégis mi a mondanivalója, hogy "az a segg, az a láb.."??? Persze ez csak szórakoztató zene, szórakoztató embereknek. Mindig csak az olyan zenéket szerettem amin gondolkodni kellett. A gondolkodás számomra szórakoztató. Azt mondták járjak bulikba, mert egész évben otthon ülök, ideje szórakoznom. De én szórakozom, csak nem úgy ahogy te. Filozófus vagyok. INTJ személyiségem csak gondolkodik az élet kérdésein. Az INFP típusom egész nap meséket mesél a fejemben. EGÉSZ NAP.
Tegnap előkerült Till Tamás teste (lehet?)
Azt hiszem jobb mindenkinek így, hisz megnyugodhatnak
De én mégis reménykedtem, mert valóban létezhet olyan kegyetlenség, hogy a szülők évekig reménykednek, hogy Tomika hazatér, ajándékokat vesznek és most kiderül, hogy végig ott volt a közelben egy tanya alatt???
Az INTJ típusom azt mondja: kinyírnám azt az embert amiért ezt tette!
Az INFP típusom: ez szörnyű, de vajon mi késztette erre az embert? Rossz gyerekkora volt? Bántották? Azért tartott évekig kétségek között 2 embert amikor elmondhatta volna, hogy ő a fiuk gyilkosa?
Sajnálom Ronald DeFeo-t. Őrült? Lehet.
Sajnálom Blake Fielder-Civil-t. Nem tudom miért kezdett drogozni.
Amikor írom ezt, azt gondolom, hogy most adom ki a dalaimat, pedig jóval később fogom kiadni őket, de emlékezni akarok erre a pillanatra.
Meg akarok nyílni, és mégsem akarok
Világgá akarom kürtölni ki vagyok, titokban akarok tartani mindent
INFP és INTJ személyiségtípusom is van, és ha azt mondanád, rosszul töltöttem a tesztet, azt mondom nem a tesztet töltöttem, csak az INTJ-nél. Elégedett voltam mert illett rám a leírás, majd kíváncsi voltam egy történelmi alak személyiségtípusára és nem tudtam mi az az INFP, ezért megnéztem. És teljesen illett rám a leírás. Na de ha nem lehet 2 személyiségtípus ez hogyan lehetséges?
Sajnálom a legaljasabb bűnözőket is, másik pillanatban megvetem a legjobb embert is
Marina Diamandis Mermaid vs Sailor MySpace-n olvastam dolgokat. Valóban az a menő ma, hogy a nők és férfiak a külsőről énekelnek. Soha nem fogok sminkben videót készíteni. Ha szükséges a színházban hordok csak. De lehet, hogy arra teljesen más lesz a világ.
Szeretem Lana Del Rey-t. Szeretem Amy Winehouse-t és imádom Marina Diamandis-t. Azt hiszem mind nagy dolgokról énekelnek és igazi művészek. Még akkor is ha az egyikük halott. Míg Taylor Swift és Rihanna igazi popsztárok. Lana és Marina igazi művészlelkek.Peti Marics I lost my numbers In a comment, someone wrote that he had something to say. What does he mean by "that ass, that leg..."??? Sure, it's just fun music for fun people. I always liked music that made me think. Thinking is fun for me. They told me to go to parties because I sit at home all year, it's time for me to have fun. But I'm having fun, just not like you. I'm a philosopher. My INTJ personality just thinks about life's questions. My INFP type tells stories in my head all day long. ALL DAY. The body of Tamás Till was found yesterday (maybe?) I think it's better for everyone that way, because they can relax But I still hoped, because there can really be such cruelty that the parents hope for years that Tomika will return home, they buy gifts and now it turns out that he was nearby under a farm??? My INTJ type says: I would kill the person for doing this! My INFP type: this is terrible, but what made a person do this? Did you have a bad childhood? Was he hurt? Did he keep 2 people in doubt for years when he could have told them that he was the murderer of their son? I feel sorry for Ronald DeFeo. Crazy? May. I feel sorry for Blake Fielder-Civil. I don't know why he started doing drugs. When I'm writing this, I think I'm releasing my songs now, even though I'll be releasing them much later, but I want to remember this moment. I want to open up and yet I don't want to I want to announce to the world who I am, I want to keep everything a secret I have both INFP and INTJ personality types, and if you said I failed the test, I would say I failed the test, just INTJ. I was satisfied because the description fit me, then I was curious about the personality type of a historical figure and I didn't know what an INFP was, so I looked it up. And the description fit me perfectly. Well, if you can't have 2 personality types, how is this possible? I pity even the meanest criminals, in another moment I despise even the best man Marina Diamandis Mermaid vs Sailor I read stuff on MySpace. What's really cool today is that women and men sing about the outside. I will never make a video in makeup. I only wear it in the theater if necessary. But maybe the world will be completly different.
I love Lana Del Rey. I love Amy Winehouse. I adore Marina Diamandis.
Taylor Swift and Rihanna are really popstars, but Lana and Marina really artists.