5. Fejezet

132 11 1
                                    

Szerencsémre már csak a 2 fiú volt otthon. Semmi kedvem nem volt Petivel találkozni, kitudja hogy Laciék mennyire égettek volna be előtte.
- Nem értem hogy a nők mit tudnak órákig csinálni egy plázában.- szólalt meg Laci ki el volt terülve a kanapén.
- Neked is szia. És megértem hogy te nem tapasztaltál ilyet, hisz álltalában csak enni mész be ami kb. A te esetedben 5 perc.- válaszoltam.- amúgy Bruno merre van?
- Fent van a szobájában, de nem tudom mit csinál bent, szóval óvatosan.- mondta egy mosoly kiséretében.
- Fuuuuj Laci, nem érdekel a bátyám szexuális élete.
- Én nem mondtam semmit, te vagy az aki rosszra gondol.
- Még jó hogy neked tiszta a fantáziád...
- Engem hagyj békén, menj keresd meg a bátyád őt kéne fárasztanod a hülyeségeiddel nem engem.- hadarta.
- Már itt sem vagyok.
Felmentem a szobámba, leraktam a cuccaimat, majd útba vettem Bruno szobaját. Az ajtó előtt megtorpantam, és inkább bekopogtam, hisz mivan ha Lacinak tényleg igaza van? Nem akarok kellemetlen helyzetbe kerülni.
- Gyere!- hallottam Bruno hangját a túl oldalról.
- Este nem leszek itthon, buliba megyek.- tértem a lényegre amint beléptem.
- Kivel mész?
- Összeismerkedtem egy csajjal a plázában és...
- Ja hogy te egy random lánnyal akarsz menni- vágott közbe.- teljesen logikus, haza meg egy random fiúval jössz?
- Muszáj barátokat szereznem, és te ne oktas ki a random emberekről, minden este más lányt hoztál haza annó.
- De hisz már vannak barátaid itt van Laci...
- Ugye nem gondolod hogy Laci lesz a legjobb barátom?- vágtam közbe.
- Ez fájt.- mondta Laci miközben a szívéhez kapott drámaian.
- Te meg honnan kerültél elő?- érdeklődtem, de Bruno nem hagyott időt a válaszra.
- Ott van még...
- Bruno, kérlek, nem vagyok már kislány, hagyd hogy végre önálló döntéseket hozzak. Tudod hogy otthon mien szigorúak voltak anyáék, legalább te ne legyél az.- könyörögtem.
- Én engednék neki.- szólt közbe Laci.
- Spacc kussolj már, de jó legyen, de ha lehet hajnali 3-ra érj haza.És ha baj van...- nem hagytam hogy végig mondja a nyakába ugrottam.
- Úristen köszönöm.
- ... Hívj- fejezte be mondatát.

______________

A megbeszélt helyen találkoztam Nellivel, ki már várt az épület előtt.
- Gyönyörűen áll rajtad ez a ruha.- dicsértem.
- Gondolj bele majd rajtad hogy fog állni. Na de gyere menjünk be.- megragadta a csuklóm és magával húzott.- Gyere menjünk közel a színpadhoz.
- Itt rengetegen vannak.
- Mit vártál? Még pont hogy ez számit kis tömegnek. Úristen látod ki van ott.- mutatott egy egész lánycsorda irányába.
- Lányok?- értetlenkedtem.
- Nem, nézd meg jobban.- közelebb rántott a lány csordához. Most hogy jobban megnéztem egy fiút sikongattak körül.
- Ez meg ki?- érdeklődtem.
- Te egy barlangból jöttél? T.danny.- Nem mondott ez a név semmit. Tényleg jobban utána kéne néznem a magyar zeneiparnak.
- Ő lesz ma az énekes?- érdeklődtem.
- Nem látod hogy dj van? Csak bulizni jött.- forgatta a szemét.
- Úgy nehéz lehet hogy lányok sikongatnak körül.
- Most megy át a VIP részlegbe, gyere.- magával rántott.
- Te hogy akarsz oda bejutni?- értetlenkedtem.
- Brunonak a húga vagy, téged szerintem beenged Dani, és ha már együtt jöttünk veled mehetnék én is.- csillant fel a szeme a lelkesedéstől.
- Honnan tudod hogy Bruno húga vagyok?
- Pető Laura A neved, plusz emlékszem egyik interjúban téged is megemlített.
- Valóban? Várj, és mit mondott rólam?- csodálkoztam hogy Bruno rólam beszél az interjúiban.
- Arra már nem emlékszem, na most hogy ideértünk be kéne jutni. Kiabálj Daninak.
- Te hülye vagy?- vontam össze a szemöldököm.
- Elnézést hölgyeim.- valaki mögülünk be akart jutni a VIP-be, ismerős hangja volt. Amikor hátranéztem egy sötét barna szempárral találtam szembe magam. Talán 2 másodpercig szemeztünk, majd elkaptam a tekintetem.
- Úristen Marics Peti!- döbbent le Nelli.
- Te meg mit keresel itt? A bátyám küldött?- forgattam a szemem.
- Dani hívott és hát egy jó bulinak sosem mondanék nemet. És ne aggódj nem vagyok Bruno kémje.
- Oh ha már ilyen jól ismeritek egymást Laurával bejutatthatnál minket a VIP részlegbe.- bájolgot Nelli.
- Két ilyen bájos hölgyet nem hagynék kint.- mosolygott, mire válaszul a szememet forgattam.
Petivel bementünk a VIP részlegbe ahol az előbb említett Dani volt, plusz pár barátja.
- Csá Marics!- felállt Dani oldal ölelést adni neki.- Lányokat is hoztál magaddal?- mért végig minket Nellivel.
- Ja 2 barátom, nagyon beakartak jutni.- válaszolta Peti, majd elvett egy pohár vodkát az asztalról.
- Jöjjenek beljebb hölgyeim.- leültetett minket egy kanapéra, majd közvetlen mellém ült, úgy hogy a mögöttem lévő háttámlán pihentette a kezét.- Nem tudtam hogy Maricsnak ilyen gyönyörű barátai vannak.- egyenesen rám szegezte a tekintetét.
- Ne essünk túlzásokba... Nem vagyok Marics barátja.- próbáltam oldani a hangulatot.
- Ez fájt.- Lacihoz hasonlóan a szívéhez kapott.
- Hogy hívnak szépségem?- a keze a kanapéról a vállamra csúszott. Véletlen elkaptam Peti tekintetét ki elég feszülten figyelte az egész jelentett.
- Laura.- válaszoltam bizonytalanul. Dani szóra nyitotta volna a száját de Peti megelőzte.
- Laurának mennie kell, a bátyja nem örülne ha sokáig kint maradna.
- Nem 5 éves hogy a bátyja irányítsa.
- Nem ismered a bátyját, elég ijesztő tudd lenni ha húgáról van szó.- ezen akaratlanul is elmosolyodtam, nem hiszem hogy Bruno ártani tudna Daninak.- Szóval tényleg az lesz a legjobb ha megy, és a barátnője is.- megfogta a karom majd kivezetett az épületből, Nelli pedig követett minket.
- Ez meg mi volt?- értetlenkedett Nelli.
- Dani be van rugva, nem akarom hogy olyat tegyetek vele amitt később megbánnátok.- mondta aggódó tekintettel.- Nekem vissza kell mennem, de ha akartok maradhattok még bulizni.- visszament.
- Tuti féltékeny.- közölte Nelli könnyedén.
- Ezt meg miből gondolod?- értetlenkedtem.
- Csak nézz rá, már a tekintette is mindent elmond, a viselkedése meg... Csak azért zavart ki minket mert nem tetszett neki hogy rádnyomult Dani.- közölte mintha ezt egyértelmű lenne tudnom.
- Vissza megyünk bulizni?- ignoráltam előző kijelentését.
- Még szép.- lelkesedett.
Mire már túl részegek voltunk megbeszéltük Nellivel hogy nála álszunk, gyors dobtam egy üzenetet Brunonak hogy ne aggódjon. Amint Nelli házához értünk elnyomott az álom. Másnap viszont olyan hasagó fejfájjással keltem hogy úgy éreztem hogy mindjárt szétrobban a fejem.

___________

Amint beléptem az ajtón bátyámmal találtam szembe magam.
- Laura te meg hol a faszomba voltál?!

Szerelmünk koncertei (Marics FF)Onde histórias criam vida. Descubra agora