12. Fejezet

115 11 0
                                    

A nap nagy részében mindenki csak feküdt és próbálta kipihenni a tegnapi napot. Este viszont már mindenki a nappaliban állt a saját bőröndjével és vártuk hogy Bruno kinyissa az ajtót.
- Tesó hogy vagy ilyen balfasz hogy egy ajtót sem bírsz kinyitni?- türelmetlenkedett Laci.
- Nem akar elfordulni a kulcs!- mentegetőzött Bruno.
- Add ide majd én kinyitom.- Vettem kezembe az irányítást és csodák csodájára nekem elsőre sikerült kinyitnom.
- Már nekem is ment volna...
- Persze...- forgattam a szemem.
Bepakoltuk a bőröndeinket a kocsiba majd útnak indultunk a szórakozóhely felé. Petivel még mindig nem beszéltünk, Laci pedig szokásához híven aludt. Elég csendesen telt az útunk addig a pontig amíg Bruno max hangerőn nem kezdett el üvöltetni valami zenét a rádióban melyre Laci egyből felugrott. Mindenki nevetésben tört ki még Laci az orra alatt káronkodott egy sort. Nem sokkal később megérkeztünk a helyszínre.
- Itt találkozzunk éjfélkor.- közölte Bruno majd mindenki külön vált az épületben. Hatalmas volt a hely és pechemre a legtöbben németül beszéltek szóval nehezemre esett egy italt is megrendelni. Míg ültem a bárpultnál valami pasas németül magyarázott nekem valamit. Már kezdett szétmenni a fejem, azt nem tudom hogy az alkoholtól vagy a nyelvtől de már kezdtem azt érezni hogy a pokolban vagyok, ami kezdett is beigazolódni amikor megláttam hogy ki közeledik felém.
- Meine Freundin.- karolta át Peti a vállam mire elment a pali.
- Hitler személyesen?
- Ez nem vicces Baby. De elnézem neked mivel még kislány vagy, biztos még töriből nem tartasz ott.
- Anyád a kislány 20 vagyok.
- Bűzlesz az alkoholtól.
- Csak egy gin-tonicot ittam.- védekeztem.
- Akkor miért van előtted 3 pohár?
- Ez egy jó kérdés.- Lehet még is csak az alkoholtól vagyok ennyire szarul. De a német sem volt rám jó hatással! Nem tudom hogy kerülhetett elém 3 pohár én tényleg csak egyre emlékszem, jó még egyet elfogadtam a német sráctól de több már tényleg nem rémlik.
- Elég szarul nézel ki, jól vagy?
- Köszi Peti, mindig jól esik egy lánynak egy ehhez hasonló bók. Egyépként jól vagyok csak kicsit kinézek a mosdóra.- indultam meg a mosdó felé mivel a hasam is émelyegni kezdett.
- Veled megyek.- követett.
- Vágod hogy a lány mosdóba megyek, tudtommal te oda nem jöhetsz.
- Nem hagylak magadra, mivan ha valami bajod esik?
- A legnagyobb veszély ami fenyegethet az egy patkány az egyik sarokban.
- Valakinek az elől is meg kell védenie.
- Legalább ha rajtakapnak kitíltanak téged.- a mosdóban üresség volt. Egyből célba vettem egy wc-t és ki is űrítettem a gyomrom tartalmát miközben Peti fogta a hajam. Milyen romantikus...
- Jobban vagy?- hideg vízzel megmostam az arcom.
- Aha, sokkal. Lehet hogy az a seggfej valamit az italomba kevert.
- Emlékszel amikor azt mondtad hogy tudsz vigyázni magadra?
- Nem.
- Legalább nem hazudtál.- nevetett én meg rácsaptam a vállára.
- Olyan idegesítő vagy.
- Tegnap nem így gondoltad.- nézett rám perverz tekintetével.
- Ha lehet azt felejtsük el.
- A Lacis részt én is elfelejteném de ami előtte volt az jó volt.- átkarolta a derekam én pedig összekulcsoltam a kezem a tarkóján.
- Peti nem itt kéne...- megcsókolt.
- Laura leszel a barátnőm.?- mosolygott miközben ajkaink össze értek. Elhúzodtam tőle.
- Te most komolyan egy random német szórakozóhely lány mosdójában kérdezed meg tőlem hogy leszek-e a barátnőd?!- akadtam ki.
- Pontosan körbe írtad.- karolta át újra a derekam.
- Ennél már nem is lehetnél önön alulibb.
- Na? Igen vagy Nem?- majdnem össze értek ajkaink.
- Igen.- sóhajtottam mire újból megcsókolt. Ennél szürreálisabb már nem is lehetne...
Megkerestük a többieket mielőtt valaki meglátná hogy Peti a lány wc-ben van. Az este hátralévő részében a fiúk ugratták egymást és csodák csodájára nem csajoztak. Később pedig elindultunk haza, az úton mindenki aludt már kévivéve Milánt aki vezette az autót.

Szerelmünk koncertei (Marics FF)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang