15. fejezet

75 6 1
                                    

Másnap reggel Brunoval és Nellivel találtam szemben magam, kik békésen iszogatták kávéjukat az asztalnál.
- Jó reggelt, milyen volt a buli?- érdeklődött bátyám. Egyből leesett hogy Nelli kamu sztorijára gondol.
- Ja, az jó volt.- válaszoltam zavartan.
- Örülök, meg annak is hogy most haza jöttél egyből a buli után.- forgattam a szemem megjegyzésén. Egyszer hibázom és életem végéig hallgathatom.
- Na és milyen volt Petivel a...- nézett fel Nelli is telefonjából, majd a mondat végét szinte súgta mivel rájött hogy most mindent elbaszott.
- Nelli!- förmedtem rá.
- Mit csináltál Mariccsal?- nézett rám Bruno türelmetlenül.
- Hát... Vacsoráztunk.- mondtam félve.
- Vacsoráztatok? Mariccsal. A haverommal.- ízlelgette a szavakat.
- De ha már szóba került az van hogy együtt vagyunk.- közöltem rémülten.
- Még valami?!- kérdezte idegesen.
- Más nincs.- villantottam egy bizonytalan mosolyt.
- Jó reggelt mindenkinek!- jelent meg Laci is.
- Képzeld, Laura Mariccsal jár.- mondta Bruno irónikus hangnemben.
- Tudom.- mondta könnyedén.- Ezzel van tele a net.- mutatta a telefonja képernyőjét.
- Hogy mivan?!- kaptam ki a telefont a kezéből.
Az internet azzal a képpel van tele amit valaki akkor csinálhatott amikor tegnap ép csókolóztunk mielőtt visszaszáltunk a kocsiba.
- Legalább a világ előtt tudtam volna meg.- szürte le Bruno a lényeget.
Felmentem a szobámba és a mai napon először vettem kézbe a telefonomat mely tele volt üzenetekkel. Először egyértelműen a Petiét néztem meg.

Mricch
Nem sokáig tartott a titkunk ;(

Pető_Laura
Örülök hogy te ezt ilyen könnyen kezeled

Mricch
Fölösleges aggódni ezen, már mindenki tudja

Pető_Laura
Te könnyen beszélsz, nem téged utál mindenki

Láttam hogy írt még de azt most ignoráltam, és inkább megnéztem a többi bejövő üzenetemet. Pár gratulációs üzenet jött de a többi rengeteg utálkozó volt akik lehordtak mindennek/ leátkoztak. Kis időre úgy döntöttem hogy privátra rakom az instámat, nem akarom hogy ezek a kommentek befolyásolják a kapcsolatomat. Visszamentem a nappaliba a többiekhez akik valami filmet néztek, és csatlakoztam hozzájuk.
Később pedig csengettek.
- Szia baby.- Marics állt az ajtóban.
- Szia Marics- lökött arrébb Bruno.- jössz beszélni?- félrevonlutak vagy 10 percre a konyhába.
Életem leghosszabb 10 perce volt, de miután végeztek azt láttam az arcukon hogy minden rendben van köztük.
- Na ha már szent a béke akkor ünneppeljünk.- állt fel Laci a kanapéból.
- Mi a faszt akarsz ünnepelni?- érdeklődött Bruno.
- Laura és Marics kapcsolatát.- Laci 2 üveg Martinivel tért vissza a konyhából.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 25 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szerelmünk koncertei (Marics FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora