Írtam hogy Nellinél alszok.- válszoltam egy sóhaj kiséretében, már kezd elegem lenni bátyám beteges aggódásából.
- Nekem biztos hogy nem írtál! Halálra aggódtam magam!- elővettem a telefonom hogy megmutassam hogy tényleg írtam neki, de amint megnyitottam az alkalmazást Marics neve szerepelt Brunoé helyett. Ott helyben el tudtam volna süllyedni szégyenemben. És ami az egészben a legnyomasztóbb volt az az hogy nem is válaszolt rá semmit, csak leláttamozta. Ez a legidegesítőbb dolog amit tehet.
- Jó, lehet hogy mégsem írtam neked.- válszoltam könnyedén.- Bocs.
- Bocs? Csak ennyi?!- akadt ki újból.
- Mi a faszt ordibálsz már korán reggel?- vánszorgot ki Laci a szobájából.
- Dél van, plusz elegem van abból hogy Laura ilyen felelőtlen.
- Ne kiabálj már, szét megy a fejem.- indultam meg a lépcső felé.
- Majd ezt még később megbeszéljük.- mutatott rám az ujjával fenyegetően.
- Már alig várom...- böktem oda neki.____________
Délután ismerős hangok ütötték meg a fülem a nappaliból. Amikor lementem a lépcsőn Manut, Milánt és Petit pillantottam meg.
- Hát ti meg mit csináltok itt?- érdeklődtem.
- Áthívtam őket, tök rég találkoztunk már.- válaszolt bátyám.
- Akarod mondani 2 napja.- helyesbítettem.
- Viszont téged nem hívtunk, szóval menj vissza a szobádba.- utasított Bruno.
- Hagyd, hagy maradjon.- szólalt meg Manu.
- Legalább jobban megismerhetjük a húgod.- vágott közbe Milán.
- Ha ennyire akarjátok, akkor jó maradjon.- sóhajott bátyám.
- Van kedvetek ivós játékot játszani?- vetette fel az ötletet Laci kezében 2 üveg tequilaval.
- Annak sosincs jó vége.- rázta fejét Manu.
- Beszélj a magad nevében. Mindig te iszod le magad kotta részegre.- szórakozott Peti, barátján.
- Öhm, ezt hogy kell játszani?- érdeklődtem zavartan.
- Hugod egy barlangból jött?- Vetette fel Manu a kérdést Brunonak.
- Tudod Manu neki normális barátai vannak.
- Most ezt úgy mondtad mintha mi nem lennénk azok.
- Majd inkább én elmondom a játék lényegét.- vágott közéjük Laci.- Elsősorban üljünk le egy körbe. Mindenki leült, és Laci töltött mindenkinek a poharába a Tequilaból.- Mindenki mondani fog egy állítást és akire igaz az iszik a poharából, akire viszont hamis az csak simán maga előtt hagyja a poharat. Érthető?- bólogattam.
- Na majd kezdem én.- szólalt meg Manu.- Még sosem voltam 2 csajjal egyszerre. Laura esetében persze fiúval...- Mindenki ivott rajtam és Milánon kívül.
- Szerencséd hogy nem ittál.- mutatott rám fenyegetően Bruno.
- Én jövök!- szólalt meg Peti.- Még sosem csináltam részegen akkora hülyeséget hogy azt másnap megbántam volna.- Csak Manu és Laci ivott.
- Ismersz tess.- szólaltak meg egyszerre.
- Még sosem voltam szerelmes a tesóm egyik barátjába.- Szólalt meg Milán. Csak én ittam.
- Laura?!- háborodott fel bátyám.
- Mit hittél, a Hugod annyi év alatt nem fog belém szeretni?- nézett rám kacér mosollyal Laci.
- Valahogy ellen tudtam állni, tudod több barátja is van Brunonak.- akaratom ellenére is egy pillanatra Petire pillantottam amit egyből meg is bántam, hisz mosolyától egyből vörös lett a fejem.
- Laura, te jösz most.- emlékeztetett Manu.
- Ja hát persze... Sosem voltam szerelmes gyerekes anyukába.- Csak Bruno ivott.
- Tesó mi a fasz?- hitetlenkedett Manu.
- Tesó azért Ördög Nóra...
- Hagyjuk Bruno beteges fétiseit, én jövök.- Vágott közbe Laci.- Még sosem fantáziáltam az itt lévők közül senkiről.- Mindenki ivott Manu, Bruno és Milán kivételével.
- Remélem ti ketten egymásról fantáziáltok.- mutatott Bruno, Lacira és Petire.- Te meg Laura jobb ha nem mondasz semmit.
- Laci mi a fasz?- akadtam ki.
- Elég régóta ismerlek ahhoz hogy egyszer- kétszer megforduljon a fejemben.- Elförmedtem válaszán. Ugyan annyi ideje ismerjük egymást de nekem egyszer sem fordult meg a fejemben hogy ő és én... Ráz a hideg már csak a gondolatától is, Lacira én egy második bátyként tekintek. Viszont hogy Peti is ivott az kicsit meglepett.
- Én jövök.- szólalt meg bátyám zéró lelkesedéssel.- Én még sosem hánytam más ágyába.- Csak Manu ivott.- Tudtam hogy te voltál az!
- Bocs Tess, de nem értem el a vécéig.- védekezett.
Folytattuk még a játékot, majd a fiúk hajnali 3 körül váratlan elhatározást tettek.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmünk koncertei (Marics FF)
FanficPető Laura élete 360°-os fordulatot vesz amikor felveszik Budapest egyik legtekintélyesebb egyetemére, sosem riadt meg a változásoktól, sőt egyáltalán semmitől, de még is van egyvalami ami őt egészen új érzésekkel tőlti el, vagyis pontosítva egyvala...