פרק 54- אלנה

272 24 8
                                    

נ.מ אלנה: 

אני ופלורה עוברות בין חנויות של שמלות כלות כדי לקנות שלוש לחתונה שעוד שבוע!!! התופרת האישית שגבריאל הביא עלתה לי על כול העצבים, היא לא עבדה ורק פנטזה על בעלי לעתיד במילים דוחות ומגעילות אחרי חמש דקות כבר העפתי אותה לעזאזל. 

אחרי שפלורה ראתה את התסכול וכול העצבים שלי, היא החליטה להעביר את הצילומים לדוגמנית אחרת כדי שהיא תוכל לבוא לפה ולעזור לי, אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה.

"פלורה אולי נקנה שמלה אחת, למה צריך שלוש אם אפילו אחת לא מצאנו" הכול היה כול כך מתסכל והדמעות עמדו כבר בקצה עיניי, גם גבריאל אחרי האירוסין בקושי ראיתי אותו הוא השקיע את כול הזמן שלו בעבודה ותכנונים לחתונה.

"היי, look at me (תסתכלי עליי) אל תדאגי, אנחנו נמצא את השמלה הראשונה  שתהיה לחופה כי זה הכי חשוב ואחריה כבר נמצא את שתי השמלות השניות תסמכי עליי, לא לבכות" היא ניגבה לי את הדמעות אבל זה רק גרם לי לרצות עוד יותר לבכות, אבל השתלטתי על עצמי ונכנסנו לחנות הבאה.

"היי שלום, אני יכולה לעזור לכן?" המוכרת הנחמדה התקדמה אלינו עם חיוך על הפנים "כן אני צריכה שמלה לחתונה היא בעוד שבוע" אני אומרת וצוחקת קצת על עצמי בלב, מטומטמת מי קונה שמלה שבוע לפני החתונה?!

"עוד שבוע?!" המוכרת הסתכלה עלינו בהלם ולא הבינה מאיפה נפלנו עליה

"כן, יש לך משהו להציע לנו או לא?" פלורה דיברה בדיבור ביצ'י, היא עושה את זה רק לאנשים שהיא לא מכירה ושהם לא מכירים אותה, אבל אם מכירים אותה, היא אישה מדהימה וחברה גם מאוד טובה, מצחיקה, זורמת, מעודדת ומה לא?

"כול מה שאני יכולה להציע לך בשלב הזה, אלו רק שמלות שלא תצטרכי לתקן אותן, צריך למצוא שמלה שתהיה בדיוק במדידות שלך, בואי תיכנסי לתא אני אמדוד את ההיקפים שלך ונראה אם יש לי משהו מתאים" נכנסתי לתא המדידה וחיכיתי לה עד שתיכנס

"עוד לא הורדת בגדים?" היא שאלה טיפה בחוסר סבלנות "מה זאת אומרת? את לא יכולה למדוד אותי עם בגדים?" הרגשתי את לחיי מסמיקות, למרות שהיא אישה אני עדיין מתביישת לחשוף את הגוף שלי לגמרי. "הלבשה תחתונה את יכולה להשאיר" היא גלגלה עיניים ויצאה, וואו תירגעי נשמה, אני באתי בטוב מה יש לה?

הורדתי את הבגדים ונשארתי עם ההלבשה תחתונה השחורה שלי, היא התחילה למדוד וכשהיא הגיעה לקטע של הרגליים והישבם הרגשתי טיפה מובכת ואולי גם טיפה מוטרדת מזה שהיא נוגעת לי עכשיו בישבן.

היא יצאה מהתא ונותנת לי להחזיר את הבגדים עליי, אני יוצאת ורואה אותה מקלידה כמה דברים במחשב "טוב, כרגע במלאי יש לי שמלה אחת להביא לך" היא ניגשה לשמלות ודפדפה ביניהם עד שהוציאה שמלה לבנה ארוכה, ולפי הצורה שעכשיו אני רואה אותה מבחוץ היא גם הולכת להיות צמודה "את יכולה להיכנס למדוד" היא הביאה לי את השמלה ושוב פעם נכנסתי לתא מדידה.

la mafia 1- המשךWhere stories live. Discover now